-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт, утеплення фасаду з дотриманням вимог по енергозбереженню, адміністративного приміщення Будинку рад за адресою: площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1 в смт.Ярмолинці Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
11 237 038.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 185.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 56 185.19 UAH
Номер:
60d44b6c6ae343ca84c10ba26bbd320d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-28-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.09.2023 00:00
Період моніторингу:
29.09.2023 11:04 - 21.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.09.2023 № 49-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2023-05-18-015164-a 18.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова
№ 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ярмолинецької селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.05.2023 № 70 (далі – тендерна документація), звернення з вимогою щодо усунення порушення та надання роз’яснень щодо тендерної документації, скаргу від 22.05.2023 № UA-2023-05-18-015164-a.b1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ» (далі – ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.05.2023, протокол уповноваженої особи від 30.05.2023 № 82, договір про закупівлю робіт від 13.06.2023 № 217, укладений Замовником з ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 15.06.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 04.10.2023.
Період усунення порушень:
19.10.2023 17:49 - 25.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.10.2023 17:49
Запити/Пояснення
Номер:
3c1c701c8f5c49f7a1346ec1792250e8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.09.2023 12:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітального ремонту, утеплення фасаду з дотриманням вимог по енергозбереженню, адміністративного приміщення будинку рад за адресою: площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1 в смт. Ярмолинці Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 11 237 038,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-015164-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо повідомити про стан виконання договору про закупівлю робіт від 13.06.2023 № 217 та чи дотримано ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ» (у разі виконання робіт) умови пункту 4.5. договору, яким передбачено, що Підрядник зобов’язаний складати та передавати уповноваженому представнику Замовника на паперових носіях поетапно по мірі виконаня робіт акти приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інші акти та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
13e60a50ef73422387961f9c345fb080
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.10.2023 16:17
Опис:
Добрий день. На виконання положень частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі робіт Капітальний ремонт, утеплення фасаду з дотриманням вимог по енергозбереженню, адміністративного приміщення Будинку рад за адресою: площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1 в смт.Ярмолинці Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) уповноваженою особою використовувалися положення пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі взята із зведеного кошторисного розрахунку проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва. Відповідна проектно-кошторисна документація пройшла експертну оцінку.
Також надаємо Вам усі документи, які вимагаються запитом, а саме:
- копію зведеного кошторисного розрахунку на 2 арк.;
- локальний кошторис на 3 арк.;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва на 4 арк.;
- експертний звіт на 2 арк.
2. Посилання на сайт: https://gromada.org.ua/gromada/yarmolynecka/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-11-23-59-18-08-2022/.
3. Станом на 04.10.2023 року договір про закупівлю робіт від 13.06.2023 № 217 виконується.
ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ» дотримується умови пункту 4.5. договору.
На виконання запиту надаємо копії відповідних актів та квитанцій які підтверджують виконання договору, а саме:
- платіжна інструкція №1476 від 27.07.2023 року на 1 арк.;
- акт КБ-2в на 3 арк.;
- акт КБ-3 на 1 арк.;
- платіжна інструкція №1800 на 1 арк.