-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція нежитлового приміщення під амбулаторію загальної практики – сімейної медицини №11 по вул. Соборності, 13, м. Звягель Звягельського району Житомирської області
Завершена
1 829 481.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 294.82 UAH
мін. крок: 1% або 18 294.82 UAH
Номер:
047200c11a1844d7b133b500db7ad4a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-09-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2023 00:00
Період моніторингу:
09.10.2023 15:51 - 30.10.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2023
№ 60-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.10.2023 № 60-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-05-18-014241-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ ПП «Інтерра Буд» установлено порушення вимог передбачених підпунктом 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору підряду від 08.06.2023 № 96, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Звягельської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.05.2023 № 35, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія Центр Комплект» (далі - ТОВ «ТПК Центр Комплект») та Приватного підприємства «Інтерра Буд» (переможець, далі – ПП «Інтерра Буд»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 30.05.2023 № 41 та від 01.06.2023 № 43, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 31.05.2023, повідомлення про намір укласти договір від 01.06.2023, договір підряду від 08.06.2023 № 96, пояснення з копіями документів надані Замовником через електронну систему закупівель 13.10.2023.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 26.05.2023 до участі у процедурі закупівель подано тендерні пропозиції ПП «Інтерра Буд» та ТОВ «ТПК Центр Комплект», тендерну пропозицію останнього відхилено протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.05.2023 № 41, у зв’язку з невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ПП «Інтерра Буд», встановлено наступне.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1.1 розділу 1 Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова) передбачено, що ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
Разом з тим, пунктом 14.3 розділу 14 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) передбачено, що передача виконаних робiт підрядником i приймання їх Замовником оформлюється актом приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Слід відмітити, що пунктом 3.2 розділу 3 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) визначено, що вид договірної ціни – тверда.
Відповідно до пункту 5.1. розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Пунктом 5.17 Настанови встановлено імперативну умову, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог пункту 5.17 Настанови, до складу якої зокрема включаються адміністративні витрати за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.
Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «Інтерра Буд» надано розрахунок фактичних адміністративних витрат за 2022 рік при визначені вартості будівництва по об’єктам ПП «Інтерра Буд» на 2023 рік (довідка від 23.05.2023 № 37/05/18-т), відповідно до якого показник для визначення адміністративних витрат становить 8,25 грн за 1 люд/год.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «Інтерра Буд» адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови та становлять 4,37 грн за 1 люд/год (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пунктів 5.1 та 5.17 розділу V Настанови, а відтак порушено вимоги передбачені пунктом 14.3 розділу 14 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації).
Також, відповідно до пунктів 5.31 та 5.33 розділу V Настанови визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, а також до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Однак, проведеним моніторингом установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) учасником процедури закупівлі ПП «Інтерра Буд» не враховано кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам пунктів 5.1, 5.31 та 5.33 розділу V Настанови, а відтак порушено вимоги передбачені пунктом 14.3 розділу 14 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації).
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та/або не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищевказане, в порушення вимог передбачених підпунктом 2 пункту 41 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Інтерра Буд», як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Крім того, підпунктом 1 пункту 48 Особливостей передбачено, що відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі, зокрема, відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями).
Період усунення порушень:
26.10.2023 15:57 - 09.11.2023 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2023 15:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку моніторингу від 26.10.2023 року до закупівлі «Реконструкція нежитлового приміщення під амбулаторію загальної практики – сімейної медицини №11 по вул. Соборності, 13, м. Звягель Звягельського району Житомирської області» (індикатор закупівлі UA-2023-05-18-014241-a), ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація», мною, уповноваженою особою Шкадюк Юлією Андріївною, було вжито всіх заходів щодо усунення виявлених порушень.
Було підписано додаткову угоду № 1 від 01.11.2023 року про розірвання договору про закупівлю № 96 від 08.06.2023 року з ПП «Інтерра Буд» та оприлюднено на електронному майданчику Держзакупівлі.онлайн.
Додатки:
- додаткова угода на розірвання договору з ПП «Інтерра Буд».
Дата публікації звіту:
01.11.2023 15:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору про закупівлю.
Дата публікації:
02.11.2023 14:23
Запити/Пояснення
Номер:
9e11896eb471493d9897e685cf6c281f
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
Дата опублікування:
10.10.2023 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Реконструкція нежитлового приміщення під амбулаторію загальної практики – сімейної медицини №11 по вул. Соборності, 13, м. Звягель Звягельського району Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-014241-a), а також відповідно до пунктів 6, 7 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1) Просимо надати проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва тощо) на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Частиною 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 26.05.2023 до участі у процедурі закупівлі подано пропозиції учасниками ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» та Приватне підприємство «Інтерра Буд» (далі – ПП «Інтерра Буд»).
Згідно з пунктом 14.3 пункту 14 проекту договору, передбаченого Додатком 4 до тендерної документації, передача виконаних робiт підрядником i приймання їх замовником оформлюється актом приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Пунктом 3.2 розділу 3 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) договірна ціна згідно цього договору є твердою.
Разом з тим, відповідно пункту 5.1. розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова) визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Пунктом 5.17 Настанови встановлено імперативну умову, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог пункту 5.17 Настанова, до складу якої зокрема включаються адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «Інтерра Буд» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «5 Кошторисні документи.rar») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 розділу V Настанови.
При цьому, аналогічна позиція з даного приводу (щодо включення учасником торгів згідно норм Настанови до ціни тендерної пропозиції адміністративних витрат саме розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу) зазначена у постанові Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14.12.2022 у справі № 380/7207/22.
Слід зазначити, що в листі Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 «Про введення в дію кошторисних норм України», зокрема зазначено, що «в Настанові аналогічно з ДСТУ передбачено, що підрядник при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) обчислює загальновиробничі та адміністративні витрати виходячи із структури цих витрат, яка склалась в підрядній організації за попередній звітний період, а прибуток враховується у розмірі, який підрядник планує отримати від виконання робіт на об'єкті будівництва».
Крім того, відповідно до пунктів 5.31 та 5.33 розділу V Настанови визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, а також до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Однак, проведеним моніторингом установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) учасником процедури закупівлі ПП «Інтерра Буд» не враховано кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам пунктів 5.31 та 5.33 розділу V Настанови.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Інтерра Буд»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Головний державний аудитор
Управління Північного офісу
Держаудитслужби
в Житомирській області Олена ПОПАДЮК
Номер:
e4677a311786497ca53205f0ce8a2765
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.10.2023 13:37
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Звягельської міської ради – замовник торгів за предметом закупівлі «Реконструкція нежитлового приміщення під амбулаторію загальної практики – сімейної медицини №11 по вул. Соборності, 13, м. Звягель Звягельського району Житомирської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація»), ознайомившись з Вашим запитом від 10.10.2023 року у межах проведення моніторингу закупівлі, надаємо пояснення через електронну систему закупівель з наступних питань:
1. Кошти на покриття ризиків та покриття витрат пов’язаних з інфляційними процесами:
- відповідно до Настанови, до складу ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі включаються кошти на покриття ризиків та покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, а саме коли тривалість будівництва становить більше 6-ти місяців, але відповідно до умов тендерної документації договірна ціна встановлена твердою та даний об’єкт планується завершити до 15.12.2023 року, оскільки кошти на покриття ризиків та покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, а не включення вищезгаданих коштів не призводить до збільшення вартості пропозиції Учасника. Також повідомляємо, що кошти на дані витрати не передбачались у зведеному кошторисному розрахунку Замовника. Учасник своєю пропозицією зобов’язується виконати весь обсяг робіт, про що надавав гарантійний лист в складі своєї тендерної пропозиції.
2. Адміністративні витрати:
- щодо врахування коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій при визначенні вартості підрядних робіт Учасник може враховувати адміністративні витрати, якщо зможе їх обґрунтувати на підставі структури, яка склалася в цій організації за попередній звітний період, бухгалтерського обліку за попередній звітний період, а також на підставі загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період, а саме необхідно було б надати бухгалтерську довідку та підтверджувальні документи, які обґрунтовують дані витрати. Оскільки Учасник закупівлі не надавав даний розрахунок та не вносив дані витрати у вартість пропозиції, це означає лише те, що він не планує витрачати кошти, передбачені на адміністративні витрати під час виконання робіт по даному об’єкті. Також знову ж повторимось, що не включення коштів на покриття адміністративних витрат не призводить до збільшення вартості пропозиції Учасника.
3. Очікувана вартість:
- очікувана вартість предмету закупівлі була визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку, який затверджено наказом № 72 від 08 червня 2023 року (додається).
- технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначались замовником у відповідності до локальних кошторисів та відомостей ресурсів до них, які були передбачені в кошторисній документації (додається).
Враховуючи, що Замовник спрямований на максимальну економію та ефективність використання бюджетних коштів та не включення даних витрат не призводить до збільшення вартості пропозиції Учасника, тому вважаємо Вашу вимогу безпідставною.
Додатки:
- копія наказу про затвердження кошторисної документації № 72 від 08 червня 2023 року;
- копія Робочого проекту «Реконструкція нежитлового приміщення під амбулаторію загальної практики – сімейної медицини №11 по вул. Соборності, 13, м. Звягель Звягельського району Житомирської області».