• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Хліб пшеничний з борошна вищого гатунку (формовий)

Закупівля проводиться з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами

Завершена

294 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 470.00 UAH
Номер: 7928109f9d57474fb8596c5b9511b8d1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-20-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.06.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 20.06.2023 16:08 - 12.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.06.2023 № 144 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.06.2023 року. В.о.начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.06.2023 № 144 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 13 UA-2023-05-18-013872-a 18.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Законодавства встановлено порушення вимог пунктів 35, 37 ,41 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «Павлоградхліб» встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог пункту 5 частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178 відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 20.04.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «Павлоградхліб», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КНП «Барвінківська ЦМЛ»; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 18.05.2023 року № 18/05/1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей; тендерну пропозицію ПрАТ «Павлоградхліб» (далі – учасник – переможець), протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 01.06.2023 № 01/06/1, повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2023 року, договір від 12.06.2023 року № 192 (далі - Договір), додаткова угода від 15.06.2023 року 3 1 до Договру, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 22.06.2023 року (далі – Пояснення). За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови 1178 встановлено порушення вимог пунктів 35, 37 ,41 Постанови №1178 . Моніторингом установлено, що частина 2 розділу IV тендерної документації містить наступну інформацію: «Дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону»; частина 1 розділу V тендерної документації: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону (у разі якщо подано дві і більше тендерних пропозицій Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону); частина 4 розділу VІ тендерної документації: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі». Оскільки, відповідно до вимог пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону то зазначення Замовником в тендерній документації вимог щодо електронного аукціону є порушенням вимог пункту 35 особливостей. Також установлено, що тендерна документація містить вимоги, що суперечать вимогам Постанови №1178, а саме: частиною 1 Розділу V тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону (у разі якщо подано дві і більше тендерних пропозицій). Однак, у пункті 37 Постанови №1178 зазначено, що оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Окрім того, частиною 3 Розділу V тендерної документації визначено умови щодо відхилення тендерної пропозиції, які не відповідають вимогам пункту 41 Постанови № 1178, а саме: абзаци 2, 3, 5, 6, 7 пункту 1 частини 3 Розділу V тендерної документації, абзац 2 пункту 2 частини 3 Розділу V тендерної документації, а також зайво зазначено вимогу відхилення в абзаці 3 пункту 2 частини 3 Розділу V тендерної документації (тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «Павлоградхліб» встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. Моніторингом установлено, що відповідно до умов пункту 4 таблиці Додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», учасником у складі тендерної пропозиції необхідно надати сканований оригінал діючого Сертифікату згідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», що виданий акредитованим органом сертифікації, а також, атестату акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат. Проте, у складі тендерної пропозиції зазначені документи учасником – переможцем не надано. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 20.06.2023 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо надання пояснень про невиконання учасником - переможцем умов пункту 4 таблиці Додатку 2 до тендерної документації. У своїй відповіді від 22.06.2023 року Замовник зазначив наступне: «Учасником було надано довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля, якою підтверджує, що товар, який є предметом закупівлі відповідає технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а також підтверджує, що товар відповідає вимогам чинного законодавства із захисту довкілля». Таким чином, не підтверджено надання учасником у складі тендерної пропозиції сканованого оригіналу діючого Сертифікату згідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», що виданий акредитованим органом сертифікації, а також, атестату акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат Також, відповідно до умов пункту 11 таблиці Додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», учасником у складі тендерної пропозиції надаються копія акту (виконаних робіт), що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару, за останній місяць до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій та копія договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Проте, у складі тендерної документації учасником – переможцем копія договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі не надано. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 20.06.2023 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо надання пояснень про невиконання учасником - переможцем до умов пункту 11 таблиці Додатку 2 до тендерної документації. У своїй відповіді від 22.06.2023 року Замовник зазначив наступне: «Учасником було надано копія акту надання послуг №83 від 22 травня 2023 року, що підтверджує проведення санітарної обробки транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару та довідки про санітарну обробку автомобіля ГАЗ 33025 АЕ 99-53 НР та автомобіля ЗАЗ Ланос АЕ 10-53 ІЕ». Таким чином, не підтверджено надання учасником у складі тендерної пропозиції копії договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Надані Замовником пояснення не спростовують факт зазначених порушень, оскільки тендерна документація містить чіткі вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції сканованого оригіналу діючого Сертифікату згідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», що виданий акредитованим органом сертифікації, а також, атестату акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат та копії договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі Таким чином, відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Павлоградхліб», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір від 12.06.2023 року № 192 . Моніторингом повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення вимог пункту 5 частини 5 статті 8 Закону. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 20.06.2023 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.. Проте, Замовником в триденнй строк, як це передбачено пунктом 5 частини 5 статті 8 Закону, відповідні пояснення (інформацію, документи) не надано.
Період усунення порушень: 26.06.2023 16:54 - 11.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2023 16:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь на висновки Державної аудиторської служби України Північно-Східний офіс Держаудитслужби Про результати моніторингу закупівель у відкритих торгах на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби UA-2023-05-18-013872-a На вимогу про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 12 та 13 Договору, враховуючи висновки Державної аудиторської служби України Північно-Східний офіс Держаудитслужби Сторони дійшли взаємної згоди Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору №192 від 12.06.2023 року з 3 липня 2023 р. щодо предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби UA-2023-05-18-013872-a. Додається: 1 Копія додаткової угоди №2 до договору №192 від 12 червня 2023 р. на 2 аркушах. 2 Копія протоколу уповноваженої особи про розірвання договору №03/07/1 від 01.07.2023р. на 2 аркушах. Уповноважено особа Людмила БЕСПАЛАЯ КНП «Барвінківська ЦМЛ»
Дата публікації звіту: 03.07.2023 14:38

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionFailureDocuments: Відсутній механізм
Опис: Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору №192 від 12.06.2023 року , шляхом укладання додаткової угоди №2 від 03.07.2023 до договору №192
Дата публікації: 04.07.2023 16:08

Запити/Пояснення