-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт бульв.Чоколівський (Тунель виїзд з просп.В.Лобановського на бульв.Чоколівський) в Солом’янському районі міста Києва
Завершена
10 262 605.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 313.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 313.02 UAH
Номер:
dca6e4ae8b31416baf0269b6df1b61cc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-28-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.09.2023 00:00
Період моніторингу:
29.09.2023 11:02 - 21.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.09.2023 № 49-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2023-05-18-012819-a 18.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 19 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району» м. Києва, (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.05.2023 № 18/05/2 та зміни до неї від 22.05.2023 № 22/05/2 (далі – тендерна документація), звернення з вимогами щодо усунення порушень та рішення Замовника за результатами розгляду звернень, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛАРМ» (далі – ТОВ «ВЕЛАРМ»), протоколи уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛАРМ» від 31.05.2023 № 31/05/4 та від 07.06.2023 № 07/06/2, банківську гарантію від 25.05.2023 № KIEG315314675, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.06.2023, протокол уповноваженої особи від 15.06.2023 № 15/06, протокол уповноваженої особи про продовження строку для укладання договору про закупівлю 30.06.2023 від № 30/06/1, договір про закупівлю робіт від 03.07.2023 № 194, укладений Замовником з ТОВ «ВЕЛАРМ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 03.07.2023, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 03.10.2023 та 11.10.2023, пояснення з власної ініціативи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 17.10.2023.
Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
Крім того, пунктом 27 Особливостей визначено, що «у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги)».
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації».
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено наступне.
Згідно з пунктом 46 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 33 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити інформацію про кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Замовником у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю від 15.06.2023 у розділі «місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації», чим порушено пункт 3 частини другої статті 33 Закону.
Відповідно до вимог абзацу третього пункту 10 Особливостей звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей (крім закупівель із застосуванням електронного каталогу).
Згідно з вимогами пункту 3 частини першої статті 19 Закону звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель повинен містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів або обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації».
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини першої статті 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі не зазначено місце поставки товарів.
Період усунення порушень:
19.10.2023 17:46 - 02.11.2023 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2023 17:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Проведена роз'яснювальна робота з приводу недопущення встановлених порушень в подальшому, крім того оформлено підписку на журнал "РАДНИК".
Дата публікації звіту:
23.10.2023 08:44
Запити/Пояснення
Номер:
1b7377363b90447db0b2e7d28f2d74db
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.09.2023 13:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з «Поточного ремонту бульв.Чоколівський (Тунель виїзд з просп. В.Лобановського на бульв.Чоколівський) в Солом’янському районі міста Києва (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», очікуваною вартістю 10 262 605,30 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-012819-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
2. Просимо повідомити про стан виконання договору про закупівлю від 03.07.2023 № 194 та чи дотримано ТОВ «ВЕЛАРМ» (у разі надання послуг) умови пункту 5.3. договору, яким передбачено, що Виконавець складає та подає на підписання Замовнику акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f71e417c89dc438fa953384c5e70209d
Назва:
Пояснення.
Дата опублікування:
03.10.2023 13:16
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів). Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості - експертна оцінка; технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - дефектний акт. 2. Пункту 5.3. договору, яким передбачено, що Виконавець складає та подає на підписання Замовнику акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) виконується тільки у разі здійснення оплати за договором. Станом на 03.10.2023р. оплата за даним договором не здійснювалася.
Номер:
b1feae11d4454937b7a23583e51db8f2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2023 11:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з «Поточного ремонту бульв.Чоколівський (Тунель виїзд з просп. В.Лобановського на бульв.Чоколівський) в Солом’янському районі міста Києва (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», очікуваною вартістю 10 262 605,30 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-012819-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
На підставі яких документів прийнято рішення КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району» м.Києва щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛАРМ», а саме:
- яким чином встановлено відповідність інформації, наданої ТОВ «ВЕЛАРМ», щодо переліку та кількості техніки, вказаної у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 23.05.2023 № 23/112 до переліку техніки, зазначеному у додатку № 1 до договору про надання послуг від 23.05.2023 № 23/05-1 (інформація щодо кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т та кранів на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т; пункти 12 та 13 додатку № 1 до договору про надання послуг від 23.05.2023 № 23/05-1)?
- яким чином підтверджено дотримання вимог ДСанПін 2.2.7.029-99 при транспортуванні та використанні асфальтобетонної суміші типу А, марки 20МКА (АБ БМП Др. Щ.А.НП.БМПП згідно ДСТУ 8959)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
14c114dbcbf349a9b00645e3a190e99c
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.10.2023 21:35
Опис:
На Ваш Запит від 2023-10-06 далі повідомляємо наступне –
1. Щодо того, яким чином встановлено відповідність інформації, наданої ТОВ «ВЕЛАРМ», щодо переліку та кількості техніки, вказаної у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 23.05.2023 № 23/112 до переліку техніки, зазначеному у додатку № 1 до договору про надання послуг від 23.05.2023 № 23/05-1.
Відповідність інформації щодо переліку техніки вказаної у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій було встановлено на підставі наданого учасником договору надання послуг № 23/05-1 від 23.05.2023
Просимо Вас врахувати, що виходячи з умов тендерної документації, надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (технічного паспорту) є необхідним виключно для підтвердження наявності власних машин та механізмів.
Оскільки ТОВ «ВЕЛАРМ» не володіє вказаними машинами та механізмами, а залучає їх на підставі договору надання послуг, не надання свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів) машин та механізмів не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
2. Щодо того, яким чином підтверджено дотримання вимог ДСанПін 2.2.7.029-99 при транспортуванні та використанні асфальтобетонної суміші типу А, марки 20МКА (АБ БМП Др. Щ.А.НП.БМПП згідно ДСТУ 8959).
Інформуємо Вас, що необхідність дотримання ДСанПін 2.2.7.029-99 передбачена виключно положеннями ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (п. 6.14 ДСТУ Б В.2.7-119:2011).
ДСТУ 8959 (асфальтобетонної суміші типу А, марки 20МКА) не містить вимог дотримання ДСанПін 2.2.7.029-99
Номер:
f6b0f36006fe4035ae324123a687e00b
Назва:
Додаткові пояснення
Дата опублікування:
17.10.2023 13:19
Опис:
В додаток до пояснень хочемо зазначити наступне: надання Учасником договору оренди на крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 20 т ( в підтвердження вимог Замовника «крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т») повністю підтверджує Вимоги Замовника в частині можливості виконання необхідних робіт. Надання даної техніки в жодну разі не призвело до здорожчання вартості виконаних робіт, не вплинуло на кошторисні розрахунки чи хід виконання робіт.