-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, код CPV за ДК 021:2015 —45230000-8)»
Завершена
87 654 624.12
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 438 273.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 438 273.12 UAH
Номер:
04914d08496548ccb8f025058f134172
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-14-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2023 00:00
Період моніторингу:
14.06.2023 13:07 - 06.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2023 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-05-18-009910-a 18.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) у редакції від 20.04.2023, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.05.2023 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.06.2023 б/н, вимогу про усунення невідповідностей від 30.05.2023, повідомлення про намір укласти договір від 01.06.2023, договір від 15.06.2023 № 2023-9-Т, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 19.06.2023, від 26.06.2023 та від 30.06.2023.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» з остаточною ціною пропозиції 87 533 042,57 грн з ПДВ та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СПЕЦБУДСЕРВІС» з остаточною ціною пропозиції 87 600 131,71 грн з ПДВ.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію - ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт».
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до ТД учасники повинні надати довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у Додатку 2 до тендерної документації.
На кожну одиницю зазначеного власного обладнання учасник надає документ, що посвідчує право власності (обліку).
На виконання вищевказаної вимоги ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.05.2023 № вих.23/11/1-54/3.
Однак, Переможцем надано документи на частину власного обладнання, що підтверджують право власності.
Замовником 30.05.2023 у строк, визначений Особливостями № 1178 Переможцю було надано можливість для усунення зазначеної невідповідності.
На виконання вищевказаної вимоги ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» надано довідку 22.05.2023 № вих.23/11/1-38/6 з оборотно-сальдовою відомістю для підтвердження наявності власного обладнання.
Однак, Переможцем не надано документальне підтвердження на частину власного обладнання, яке зазначені у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.05.2023 № вих.23/11/1-54/3а під номерами 92-100, 104, 106-111,115, 120-122, 126, 132, 135-136, 138, 140-142, 144, 154, 163, 166, 169, 175-176, 179, 182, 185-187, 190, 194, 200, 203, 207, 211, 214-219, 223, 226, 232, 234-235, 241, 243-249, 251-253, чим не виконано вимоги пункту 1 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, в порушення абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт», а уклав з ним договір про закупівлю на суму 87 533 042,57 гривень.
Період усунення порушень:
10.07.2023 16:11 - 25.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2023 16:11
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок про результати моніторингу оскаржено до Київського окружного адміністративного суду
Дата публікації:
21.07.2023 11:26
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
КП «Спецжитлофонд» на Висновок про результати моніторингу закупівлі від 10.07.2023 (ID моніторингу: UA-2023-05-18-009910-а)
Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 10 липня 2023 року, ID моніторингу: UA-2023-05-18-009910-а) (далі – Висновок) по предмету закупівлі: «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, код CPV за ДК 021:2015 —45230000-8)» Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фону спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі – Замовник) у порядку, визначеному абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку.
Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у Додатку 2 до тендерної документації. На кожну одиницю зазначеного власного обладнання учасник надає документ, що посвідчує право власності (обліку).
Повідомляємо, що в тендерній документації не було встановлено вимог щодо конкретної кількості, видів, та типів обладнання про наявність якого мали надати довідки та підтверджуючі документи учасники торгів.
На виконання вищевказаної вимоги, ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.05.2023 № вих.23/11/1-54/3, яка містила інформацію про 254 одиниці будівельної техніки та обладнання.
Таким чином, учасник процедури закупівлі завантажив у складі пропозиції Довідку про наявність обладнання та МТБ (файл 1. Довідка про обладнання) згідно з якою визначив наявне у нього обладнання, що необхідне для надання послуг Замовнику.
Однак, учасником не було надано документів що підтверджують право власності на частину власного обладнання. У подальшому цей недолік усунуто шляхом надання довідки від 22.05.2023р. № вих.23/11/1-38/6 з оборотно-сальдовою відомістю.
Таким чином, учасником було повністю виконані вимоги тендерної документації, оскільки надано підтверджуючі документи щодо техніки та обладнання в обсязі достатньому для виконання робіт (зокрема в повному обсязі підтверджено наявність автотранспорту та будівельної техніки, а також підтверджено наявність іншого обладнання, якого достатньо для виконання робіт).
Первинні документи були надані при усуненні недоліків, що дало змогу дійти висновку про наявність формальних помилок, а також достатньої кількості обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації формальні помилки (описки) передбачено, що у випадку надання додаткових документів, вони не розглядаються замовником, а при наявності описок/задвоєнь/повторень не приймаються до уваги, особливо якщо наявні документи не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника або є підтвердження в інших документах пропозиції
За таких обставин, зважаючи на відсутність у тендерній документації вимоги надання вичерпного та деталізованого переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт, а також достатність наданих учасником техніки та обладнання для виконання робіт, що є предметом закупівлі у замовника були відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Таким чином, висновок Північного офісу Держаудитслужби про значущість порушень, та необ’єктивність визначення переможця, є необґрунтованим та незаконним.
Дата публікації звіту:
17.07.2023 17:18
Запити/Пояснення
Номер:
f5063e67abdf4c0b9c4d5667eeefbc10
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.06.2023 10:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ba001ac259c54c2d93509d95ac927f08
Назва:
Пояснення-відповідь
Дата опублікування:
19.06.2023 12:13
Опис:
Комунальним підприємством з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі - КП «Спецжитлофонд») Ваш запит про надання пояснень у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі: «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, код CPV за ДК 021:2015 —45230000-8)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-18-009910-a) розглянуто та повідомляємо наступне.
Вказану процедуру Закупівлі було оголошено відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості), слід зазначити, що у ч. 4 ст. 10 Закону, йде мова про те, що:
«Інформація, зазначена у частині першій цієї статті 10, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Слід зазначити, що частиною 4¹ Постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.11.2016 № 710 (зі змінами) (далі Постанова) передбачено рекомендаційний характер, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На виконання вказаної Постанови КП «Спецжитлофонд» по зазначеній закупівлі було розміщено додаткові файли з обґрунтуванням, а саме: Додаток 2, Додаток 2-2, Звіт; Розпорядження.
Також відповідно до вказаної Постанови КП «Спецжитлофонд» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, з яким можна ознайомитись за посиланням https://www.sgf.kiev.ua/ffb, крім того відповідну інформацію розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, з яким можна ознайомитись за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/company.nsf/(pdpr)/EBE8FF280BDA9C6CC2257DB0005478C2?OpenDocument.
Номер:
306ee1c3902046038e38b3acbcbe553b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.06.2023 11:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2023 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 19.06.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 16.06.2023 року року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації, а посилання на вебсайти які зазначені у поясненні не відкриваються та є недоступними на даний час.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
836e3da4c1b8493097588e1d0ee5d5bd
Назва:
Пояснення-відповідь
Дата опублікування:
26.06.2023 18:23
Опис:
Комунальним підприємством з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі - КП «Спецжиьтлофонд»), Ваш запит про надання пояснень у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі: «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, код CPV за ДК 021:2015 —45230000-8)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-18-009910-a) розглянуто та повідомляємо наступне.
На виконання Постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.11.2016 № 710 (зі змінами) КП «Спецжитлофонд» по зазначеній закупівлі було розміщено додаткові файли з обґрунтуванням, а саме: Додаток 2, Додаток 2-2, Звіт; Розпорядження.
Відповідно до затвердженого експертного звіту по відкоригованому кошторисному розрахунку вартість БМР, обладнання та устаткування зовнішніх інженерних мереж об'єкту складає 97 394 027.00 грн. Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки для «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема» на 2023 рік на БМР, обладнання та устаткування виділені кошти в сумі 92 710 550.00 грн. У кошторисний розрахунок вартості включені та пройшли експертизу кошти на компенсацію ризиків та інфляційних процесів згідно розрахунку. Враховуючи наявну різницю в фінансуванні та короткий термін реалізації предмету закупівель (8 місяців) так і те, що вищезазначені ризики практично не вплинуть на вартість предмету закупівель, було вирішено зменшити "очікувану вартість предмету закупівель" відносно експертного звіту. Крім того, різниця між експертизою та "очікуваною вартістю" є "резервом" для фінансування можливих додаткових робіт, які у випадку з прокладанням зовнішніх інженерних мереж є досить вірогідними, так як неможливо передбачити їх наявність та об'єм до початку земляних робіт та розритій для прокладання мереж. Зазначимо, що Переможець відкритих торгів їх виграв з сумою 87 533 042,57 грн.
Крім того, відповідно до вказаної Постанови КП «Спецжитлофонд» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, з яким можна ознайомитись за посиланням https://www.sgf.kiev.ua/ffb, крім того відповідну інформацію розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, з яким можна ознайомитись за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/company.nsf/(pdpr)/EBE8FF280BDA9C6CC2257DB0005478C2?OpenDocument.
Номер:
3622b3a6a309475da657ba2eb9648512
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.06.2023 17:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2023 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 19.06.2023 та від 26.06.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 16.06.2023 та від 23.06.2023 року року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, а саме: Експертний звіт, Додаток 2, Додаток 2-2, Звіт, Розпорядження, на які посилається Замовник, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять документально підтверджуючої інформації, а посилання на вебсайти які зазначені у поясненні не відкриваються та є недоступними.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ce59a5c2451b4d999105a5008be251ea
Назва:
Пояснення-відповідь
Дата опублікування:
30.06.2023 12:01
Опис:
Комунальним підприємством з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі - КП «Спецжитлофонд»), Ваш запит про надання пояснень у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі: «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, код CPV за ДК 021:2015 —45230000-8)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-18-009910-a) розглянуто та повідомляємо наступне.
На виконання вказаної Постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.11.2016 № 710 КП «Спецжитлофонд» підчас оголошення вказаної закупівлі було розміщено додаткові файли з обґрунтуванням. Згідно запиту Північного офісу Держаудитслужби від 28.06.2023 повторно надаються документи, а саме: Додаток 2, Додаток 2-2, Звіт; Розпорядження.
Також відповідно до вказаної Постанови КП «Спецжитлофонд» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, з яким можна ознайомитись за посиланням https://www.sgf.kiev.ua/ffb, крім того відповідну інформацію розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, з яким можна ознайомитись за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/company.nsf/(pdpr)/EBE8FF280BDA9C6CC2257DB0005478C2?OpenDocument або за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/ у розділі інформація про підприємства, установи, організації за пошуком Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» (код 31454734).
Додатки:
1. Звіт – Експертний звіт;
2. Розпорядження;
3. Додаток 2;
4. Додаток 2-2.
Номер:
b1797fb7563f402392c9d437c7b4134a
Назва:
Запит на отримання роз’яснень від Північного Офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
12.07.2023 17:42
Опис:
Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 10 липня 2023 року, ID моніторингу: UA-2023-05-18-009910-а) (далі – Висновок) по предмету закупівлі: «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, код CPV за ДК 021:2015 —45230000-8)» Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фону спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі – Замовник) у порядку, визначеному абзацом першим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертається про роз’яснення змісту Висновку та його зобов’язань, визначених у Висновку щодо наступного:
1. У чому саме полягає порушення замовником вимог абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей № 1178, якщо вказаний пункт взагалі не містить у своєму складі абзаців та підпунктів та має наступний зміст:
«Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей»?
2. Перелік критеріїв (а також нормативні норми, де вони зазначені) за якими посадовою особою Північного офісу Держаудит служби були визначені обставини для кваліфікації його, як «значуще»?
3. Перелік критеріїв(а також нормативні норми, де вони зазначені) за якими посадовою особою Північного офісу Держаудит служби було встановлено «необ’єктивне та упереджене визначення переможця» замовником?
4. Чи був оприлюднений в електронній системі закупівель запит Північного офісу Держаудитслужби щодо отримання від Замовника пояснень стосовно прийняття тендерних пропозицій ТОВ «БКФ «Граніт» та укладення з ним договору про закупівлю з урахуванням виявлених порушень? Також просимо вказати П.І.П. та посаду посадової особи Північного офісу Держаудитслужби, яка під час моніторингу публічної закупівлі здійснила такий запит до Замовника, оприлюднила в електронній системі закупівель.
5. Чи були отримані Північним офісом Держаудитслужби пояснення від замовника на всі поставлені питання (запити) під час проведення моніторингу закупівлі? Також просимо вказати П.І.П. та посаду посадової особи Північного офісу Держаудитслужби, яка під час моніторингу публічної закупівлі здійснила такий запит до Замовника, оприлюднила в електронній системі закупівель.
6. В якому обсязі (частині) такі пояснення (відповіді) Замовника були враховані Північним офісом Держаудитслужби та на підставі яких нормативно-правових актів (з посиланням на конкретні пункти/статті, тощо) були визначені критерії об’єктивності/прийняття вказаних пояснень (відповідей) Замовника на поставлені Північним офісом Держаудитслужби питання під час проведення моніторингу публічної закупівлі?
7. Які конкретні дії повинен вчинити Замовник задля належного виконання Висновку Північного офісу Держаудитслужби про моніторинг публічної закупівлі «шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору»?
8. На підставі яких критерій та на підставі яких нормативно-правових актів (із посиланням на конкретні пункти/статті, тощо) Північним офісом Держаудитслужби було визначено найстрогіший вид зобов’язання щодо усунення порушення?