• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, код CPV за ДК 021:2015 —45230000-8)»

Завершена

87 654 624.12 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 438 273.12 UAH
Номер: 04914d08496548ccb8f025058f134172
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-14-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.06.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.06.2023 13:07 - 06.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.06.2023 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-05-18-009910-a 18.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) у редакції від 20.04.2023, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.05.2023 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.06.2023 б/н, вимогу про усунення невідповідностей від 30.05.2023, повідомлення про намір укласти договір від 01.06.2023, договір від 15.06.2023 № 2023-9-Т, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 19.06.2023, від 26.06.2023 та від 30.06.2023. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» з остаточною ціною пропозиції 87 533 042,57 грн з ПДВ та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СПЕЦБУДСЕРВІС» з остаточною ціною пропозиції 87 600 131,71 грн з ПДВ. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію - ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт». За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до ТД учасники повинні надати довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у Додатку 2 до тендерної документації. На кожну одиницю зазначеного власного обладнання учасник надає документ, що посвідчує право власності (обліку). На виконання вищевказаної вимоги ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.05.2023 № вих.23/11/1-54/3. Однак, Переможцем надано документи на частину власного обладнання, що підтверджують право власності. Замовником 30.05.2023 у строк, визначений Особливостями № 1178 Переможцю було надано можливість для усунення зазначеної невідповідності. На виконання вищевказаної вимоги ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» надано довідку 22.05.2023 № вих.23/11/1-38/6 з оборотно-сальдовою відомістю для підтвердження наявності власного обладнання. Однак, Переможцем не надано документальне підтвердження на частину власного обладнання, яке зазначені у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.05.2023 № вих.23/11/1-54/3а під номерами 92-100, 104, 106-111,115, 120-122, 126, 132, 135-136, 138, 140-142, 144, 154, 163, 166, 169, 175-176, 179, 182, 185-187, 190, 194, 200, 203, 207, 211, 214-219, 223, 226, 232, 234-235, 241, 243-249, 251-253, чим не виконано вимоги пункту 1 Додатку 1 до ТД. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, в порушення абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт», а уклав з ним договір про закупівлю на суму 87 533 042,57 гривень.
Період усунення порушень: 10.07.2023 16:11 - 25.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.07.2023 16:11

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок про результати моніторингу оскаржено до Київського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 21.07.2023 11:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ КП «Спецжитлофонд» на Висновок про результати моніторингу закупівлі від 10.07.2023 (ID моніторингу: UA-2023-05-18-009910-а) Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 10 липня 2023 року, ID моніторингу: UA-2023-05-18-009910-а) (далі – Висновок) по предмету закупівлі: «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, код CPV за ДК 021:2015 —45230000-8)» Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фону спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі – Замовник) у порядку, визначеному абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у Додатку 2 до тендерної документації. На кожну одиницю зазначеного власного обладнання учасник надає документ, що посвідчує право власності (обліку). Повідомляємо, що в тендерній документації не було встановлено вимог щодо конкретної кількості, видів, та типів обладнання про наявність якого мали надати довідки та підтверджуючі документи учасники торгів. На виконання вищевказаної вимоги, ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.05.2023 № вих.23/11/1-54/3, яка містила інформацію про 254 одиниці будівельної техніки та обладнання. Таким чином, учасник процедури закупівлі завантажив у складі пропозиції Довідку про наявність обладнання та МТБ (файл 1. Довідка про обладнання) згідно з якою визначив наявне у нього обладнання, що необхідне для надання послуг Замовнику. Однак, учасником не було надано документів що підтверджують право власності на частину власного обладнання. У подальшому цей недолік усунуто шляхом надання довідки від 22.05.2023р. № вих.23/11/1-38/6 з оборотно-сальдовою відомістю. Таким чином, учасником було повністю виконані вимоги тендерної документації, оскільки надано підтверджуючі документи щодо техніки та обладнання в обсязі достатньому для виконання робіт (зокрема в повному обсязі підтверджено наявність автотранспорту та будівельної техніки, а також підтверджено наявність іншого обладнання, якого достатньо для виконання робіт). Первинні документи були надані при усуненні недоліків, що дало змогу дійти висновку про наявність формальних помилок, а також достатньої кількості обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації формальні помилки (описки) передбачено, що у випадку надання додаткових документів, вони не розглядаються замовником, а при наявності описок/задвоєнь/повторень не приймаються до уваги, особливо якщо наявні документи не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника або є підтвердження в інших документах пропозиції За таких обставин, зважаючи на відсутність у тендерній документації вимоги надання вичерпного та деталізованого переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт, а також достатність наданих учасником техніки та обладнання для виконання робіт, що є предметом закупівлі у замовника були відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника. Таким чином, висновок Північного офісу Держаудитслужби про значущість порушень, та необ’єктивність визначення переможця, є необґрунтованим та незаконним.
Дата публікації звіту: 17.07.2023 17:18

Запити/Пояснення