-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з надання у користування окремого індивідуального хмарного середовища для обробки даних «Віртуальна приватна хмара»
Завершена
18 260 810.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 182 608.10 UAH
мін. крок: 1% або 182 608.10 UAH
Номер:
1987570f89fc4598b89b2afe6b7feea8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-18-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2023 00:00
Період моніторингу:
18.08.2023 11:39 - 09.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2023-05-18-009308-a 18.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Анте Медіам», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДІЯ» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 18.05.2023 № 27, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Анте Медіам» (далі – ТОВ «Анте Медіам»), протокольне рішення від 01.06.2023 № 62/23, протокольне рішення від 20.06.2023 № 37, повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2023, договір від 30.06.2023 № 6301/23 на суму 16 982 640,00 грн, Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 31.05.2023 № 7707-р/пк-пз та від 14.06.2023 № 8691-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.08.2023.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.09.2023 10:46 - 15.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2023 10:46
Запити/Пояснення
Номер:
2ecc108ced1e4c26ac8db104264739db
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.08.2023 10:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з надання у користування окремого індивідуального хмарного середовища для обробки даних «Віртуальна приватна хмара»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-18-009308-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a148943ea5d74250b9564f55b5c669d5
Назва:
Надання пояснень на запит ДАСУ в рамках моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
30.08.2023 15:14
Опис:
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Метою даної закупівлі є забезпечення повноцінного безперебійного функціонування інформаційно-комунікаційних систем, адміністратором (технічним адміністратором), яких визначено ДП «ДІЯ», а саме:
• системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів;
• системи електронної взаємодії органів виконавчої влади;
• єдиного державного веб-порталу відкритих даних;
• національного реєстру електронних інформаційних ресурсів.
Вищеперелічені системи та реєстри, як і будь-які інформаційні системи, що накопичують та зберігають дані, мають потребу періодично змінювати (як правило нарощувати) об’єм споживаної пам’яті та ресурсів, щоб ефективно забезпечувати накопичення та обробку інформації, що постійно надходить до них. Гнучкість в розподілі ресурсів дозволяє забезпечити оптимальну продуктивність системи навіть під час піків навантаження, зберігаючи при цьому стабільну та надійну роботу. Такий підхід дозволяє використовувати обмежені ресурси більш раціонально та ефективно, а також забезпечує високу швидкість та якість обробки даних незалежно від їхнього обсягу. Управління ресурсами стає ключовим аспектом в розвитку та вдосконаленні інформаційних систем та реєстрів, що дозволяє досягти оптимальної продуктивності та забезпечити задоволення потреб користувачів у найкращий спосіб.
Враховуючи вищевикладене, в тендерній документації, зокрема у пунктах 3.1, 5.1, 5.2 проєкту договору (додаток № 3 до тендерної документації), визначено порядок надання послуг в залежності від замовлень. При чому обсяг інформаційних ресурсів в рамках послуг за договором може змінюватись замовником в залежності від потреб.
З метою проведення закупівлі технічними підрозділами замовника на підставі фактичного споживання ресурсів та прогнозних показників розширення обсягів споживання ресурсів було закладено наступні орієнтовні щомісячні обсяги споживання ресурсів:
• Використання обчислювального вузла типу 1 – серверна система (32x cores 2.9GHz без затосування Hyper-threading, 768 GB RAM (NSX-T Pro)) або аналог – 7 шт.
• Використання дискової групи vSAN All Flash (3*3840GB) + NVME або аналог – 8 шт.
• Використання блока ресурсів зберігання даних 62 TB NL-SAS або аналог – 3 шт.
• Послуги з використання ядра мережі 25 Гб/сек (базове) – 1 шт.
• Використання Veeam Backup Enterprise Plus – 76 шт.
• Використання сховища з контролерами, 17.5 TB SSD – 1 шт.
• Розширення сховища SSD дисками, 17.5 TB SSD – 1 шт.
Вказані обсяги наведені у додатку 2.1 до тендерної документації і призначені в першу чергу для обрахунку замовником своїх тендерних пропозицій.
Для обрахунку розміру очікуваної вартості закупівлі було надіслано запити до провайдерів хмарних послуг та отримано комерційні пропозиції від ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ» (лист від 07.04.2023 № 136-23, копія додається), ТОВ «ГІГКЛАУД» (лист віл 27.04.2023 № 1138/23, копія додається) та ПрАТ «ДАТАГРУП» (лист від 07.04.2023 № 60741, копія додається).
Розмір очікуваної вартість предмету закупівлі визначений відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: проведено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння комерційних пропозицій (очікувана ціну визначено, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних).
Таблиця 1. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі (наведена у файлі "Протокол УО Пояснення на моніторинг ДАСУ Хмара СЕВ.docx", що додається).
2. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено на сторінці веб-сайту замовника https://se.diia.gov.ua/procurements (знімок екрану додається)