-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Завершена
274 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 372.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 372.50 UAH
Номер:
465bbf6e905a46b498a632a66b98c341
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-20-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.06.2023 00:00
Період моніторингу:
20.06.2023 16:06 - 12.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2023 № 144
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.06.2023 року.
В.о.начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 19.06.2023 № 144
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
15 UA-2023-05-18-006214-a 18.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП ШРАМКО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ встановлено порушення вимог частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону
України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 червня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча поліклініка №2» Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 18.05.2023 № 49, протокол № 54 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.05.2023, тендерну пропозицію ФОП ШРАМКО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ (далі – учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 30.05.2023, договір № 37 від 06.06.2023, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 23.06.2023 року.
Згідно пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду
тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Моніторингом встановлено, що Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП ШРАМКО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією наступного змісту:
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ШРАМКО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» учасником не надано документів на підтвердження державної реєстрації та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засіб дезінфікуючий «Біолюфт CL» (0,800 кг), копії чи оригінали інструкції по застосуванню засобу дезінфекційного «БактеріоДез інстру» 5 л.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасником ФОП ШРАМКО ОЛЕКСАНДРОМ ІГОРОВИЧЕМ не надано документів на підтвердження державної реєстрації та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засіб дезінфікуючий «Біолюфт CL» (0,800 кг), копії чи оригінали інструкції по застосуванню засобу дезінфекційного «БактеріоДез інстру» 5 л.
Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції ФОП ШРАМКО ОЛЕКСАНДРА ІГОРОВИЧА документів на підтвердження державної реєстрації та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засіб дезінфікуючий «Біолюфт CL» (0,800 кг), копії чи оригінали інструкції по застосуванню засобу дезінфекційного «БактеріоДез інстру» 5 л., НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ у розумінні Особливостей.
Отже, у Замовника немає підстав розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у разі ВІДСУТНОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, якщо таке забезпечення вимагалося замовником ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ (та/або документів) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Враховуючи викладене, відповідно до абзацу другого пункту 40 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ та не підлягає усуненню. Натомість, всупереч вимогам пункту 40 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель без наявних на те підстав. Отже, в порушення вимог пункту 40 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником неправомірно розміщено (опубліковано) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП ШРАМКО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
За результатами моніторингу встановлено, що в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП ШРАМКО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ, яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та її розкриття не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника внаслідок не надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами пунктів 1 та 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, а визначено його переможцем та укладено з ним Договір.
Період усунення порушень:
30.06.2023 21:03 - 15.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2023 21:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-18-006214-a прийнято рішення усунути виявлені порушення шляхом припинення зобов’язань за договором.
Дата публікації звіту:
05.07.2023 13:07
Запити/Пояснення
Номер:
7d7e7d3fb1dd4adc94245a1a0e1fc7ec
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.06.2023 15:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дезінфекційні засоби» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-18-006214-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
75c26a144d9d4200b77cd52ec20d8787
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
23.06.2023 11:00
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі службової записки головної медичної сестри Комунального некомерційного підприємства "Міська дитяча поліклініка № 2" Харківської міської ради. Потреба у даному товарі головною медичною сестрою була визначена на підставі аналізу фактичного використання дезінфекційних засобів за 2022 рік та урахування запланованих завдань на 2023 рік для забезпечення діяльності поліклініки (службова записка додається). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Враховувались всі аспекти для забезпечення виконання вимог санітарно-гігієнічних норм та правил, спрямованих на забезпечення інфекційної безпеки пацієнтів та медичного персоналу в підпорядкованих структурних підрозділах (у тому числі при епідемії COVID – 19).
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Проаналізовано інформацію про ціни в таких відкритих джерелах: у відкритих інформаційних джерелах мережі Інтернет та на онлайн-платформі електронної системи публічних закупівель Prozorro, Prozorro Market. Держзакупівлі.Онлайн. Посилання на майданчик електронної системи публічних закупівель України Держзакупівлі.Онлайн:
https://www.dzo.com.ua/tenders/18722288
https://www.dzo.com.ua/tenders/19208461
https://www.dzo.com.ua/tenders/18857906
https://www.dzo.com.ua/tenders/18866721
https://www.dzo.com.ua/tenders/19145479
https://www.dzo.com.ua/tenders/18884191
https://www.dzo.com.ua/tenders/19180982
https://www.dzo.com.ua/tenders/19149744
https://www.dzo.com.ua/tenders/19069152
https://www.dzo.com.ua/tenders/18917999