• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капуста рання, капуста пізня, буряк, морква, помідори, огірки, баклажани, перець

Завершена

2 110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 550.00 UAH
Номер: c9bd9ecf7bd44e51967bf0d9e378042c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-27-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.11.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 27.11.2023 16:27 - 19.12.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.11.2023 № 101-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.11.2023. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 27.11.2023 № 101-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 7 UA-2023-05-18-003003-a 18.05.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svitlana.ch293@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ФОП Тимощенкова В. А., ФОП Собенко Н. Б. та ФОП Худяк В. О., своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішень комісії АМКУ – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; стан виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.05.2023 № 103; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи – підприємця Тимощенкова Валентина Андріївна (далі – ФОП Тимощенкова В. А.), фізичної особи – підприємця Собенко Назар Богданович (далі – ФОП Собенко Н. Б.) та фізичної особи – підприємця Худяк Вікторія Олександрівна (далі – ФОП Худяк В. О.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ФОП Тимощенкова В. А.; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ФОП Собенко Н. Б.; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ФОП Худяк В. О.; протоколи від 29.05.2023 № 108, від 02.06.2023 № 110, від 28.06.2023 № 116, від 30.06.2023 № 117, від 11.08.2023 № 131, від 14.08.2023 № 133, № 134 та № 135, від 08.09.2023 № 150, № 151 та № 152; рішення комісії АМКУ від 14.06.2023 № 8672-р/пк-пз, від 18.07.2023 № 10879-р/пк-пз та від 04.09.2023 № 13939-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про постачання товару від 14.09.2023 № 309; пояснення та інформація, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 14.12.2023 16:28 - 20.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.12.2023 16:28

Запити/Пояснення