• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Молоко пастеризоване, код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки

Завершена

222 469.00 UAH з ПДВ
Номер: 65b3a329c49e4364bae6efa839621457
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-11-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.07.2023 18:14 - 02.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.07.2023 № 164 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 10.07.2023 року. В.о.начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.07.2023 № 164 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12 UA-2023-05-18-002521-a 18.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанови; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; надання роз’яснень до тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Постанові; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 20.04.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Постанові; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік ВІДДІЛУ ОСВІТИ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 22.05.2023 року, тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Шевченко Олександр Федорович (далі – учасник – переможець), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол Уповноваженої особи щодо подовження строку розгляду тендерної пропозиції від 02.06.2023 року, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 23.06.2023, повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2023 року, договір від 30.06.2023 року № 28/2023В. За результатами аналізу повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 №1082 (далі – Наказ №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій . При цьому, на порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код предмета закупівлі ДК 021:2015:15510000-6 - «Молоко та вершки», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить позицію щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 15511100- Пастеризоване молоко». Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 19.07.2023 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо обґрунтування причин, з яких в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, який має намір придбати Замовник. У своїй відповіді Замовник зазначив наступне: «Відділ освіти Роганської селищної ради в електронних полях оголошення до даної процедури під час внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів було вказано код товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, як передбачено п.14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893. Однак, 22 травня 2023 року при отриманні запитань до процедури було з’ясовано, що в електронних полях оголошення предмет закупівлі вказано по 4 знакам Єдиного закупівельного словника. У зв’язку з чим, уповноваженою особою було складено протокол технічної помилки від 22.05.2023 (додається)», що не спростовує наявності зазначених порушень.
Період усунення порушень: 27.07.2023 09:40 - 11.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.07.2023 09:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-18-002521-a. Відділ освіти Роганської селищної ради не згоден з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-18-002521-a, в якому вказано, що встановлені порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Постанови № 1178. Щодо начебто порушення Замовником вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Постанови № 1178 по тексту моніторингу вказано «на порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не згодні з наступних причин Відділ освіти Роганської селищної ради знаходиться в зоні можливих бойових дій, перепади напруги та в доступі до мережі Інтернет, при цьому в електронних полях оголошення до даної процедури під час внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів було вказано код товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, як передбачено п.14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893. І тільки 22 травня 2023 року при отриманні запитань до процедури було з’ясовано, що в електронних полях оголошення предмет закупівлі вказано по 4 знакам Єдиного закупівельного словника. У зв’язку з чим, уповноваженою особою було складено протокол технічної помилки від 22.05.2023. На теперішній час жодним нормативно – правовим документом з питань закупівель не передбачено право внесення Замовником виправлення до екранних форм оголошення про проведення відкритих торгів, крім внесення змін щодо строку для подання тендерних пропозиції, як передбачено абзацем 3 п.54 Особливостей в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 №471. Тому у Замовника не було можливості внести зміни.» Тобто, Відділ освіти Роганської селищної ради зробив усе від нього можливе - з зазначеного питання УО було складено протокол технічної помилки від 22.05.2023, але внести зміни у Замовника не було і немає можливості.
Дата публікації звіту: 02.08.2023 11:27

Запити/Пояснення