• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Лікарські засоби

Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Відповідно до п. 35. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Значення розміру мінімального кроку пониження ціни занесено у зв`язку з технічними особливостями майданчика. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 44 Особливостей. Посилання в електронному оголошенні на ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" зумовлено технічними особливостями майданчика. Якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, в місцях, де є підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, таким декларуванням підтверджує інформацію саме щодо керівника учасника. Крім того, якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 44 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції таким декларуванням в місці, де є підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 44 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, підтверджує, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”. Код ДК 021-2015 (CPV): 33600000-6 - Фармацевтична продукція

Завершена

6 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 000.00 UAH
Номер: b5cda585040c42a29feced780688c532
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-20-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 20.11.2023 14:45 - 12.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.11.2023 №53-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12934-2023 від 08.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 20.11.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 20.11.2023 №53-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-17-015794-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог пункту 18, абзацу першого пункту 28, пункту 35, підпунктів 3, 6 та 12 пункту 44 Особливостей. За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29.11.2023. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 20.04.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; стан усунення порушень Замовником відповідно до рішення комісії АМКУ; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 17.05.2023 № ПР2023-144; вимога Замовника про усунення невідповідностей ТОВ «Томаш»; відповідь на вимогу ТОВ «Томаш»; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Томаш» від 02.06.2023 №ПР2023-167, від 04.07.2023 №ПР2023-194; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Галафарм» від 04.07.2023 №ПР2023-195; пропозицію учасника ТОВ «Дойч-Фарм»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Дойч-Фарм» від 05.07.2023 №ПР2023-196; повідомлення про намір укласти договір від 05.07.2023; договір про закупівлю від 11.07.2023 №23-189, зміни до договору, внесені Додатковою угодою №1 від 14.08.2023, пояснення Замовника, надані 23.11.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатом проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено, що відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Проте, у пункті 5 Розділу 3 до тендерної документації Замовник установив вимогу про надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав визначених підпунктами 3, 6 і 12 пункту 44 Особливостей щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, а не до керівника учасника, чим не дотримано вимоги підпунктів 3, 6 та 12 пункту 44 Особливостей. Також, у пункті 5 Розділу 3 до тендерної документації Замовник визначив, що приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі підтвердження підстав визначених пунктами 3, 6 і 12 статті 17 Закону щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, а не до керівника учасника, чим не дотримано вимоги підпунктів 3, 6 та 12 пункту 44 Особливостей. Крім того, у пункті 5 Розділу 3 до тендерної документації Замовник визначив, що приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі підтвердження підстав визначених пунктом 11 статті 17 Закону щодо учасника процедури закупівлі, проте у тендерній документації Замовник не зазначив, що вказана норма також розповсюджується до кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (акціонера) юридичної особи - учасника процедури, чим не дотримано вимоги підпункту 11 пункту 44 Особливостей. Також, моніторингом установлено, що підпункт 3.1 Розділу 6 тендерної документації містять умови, які передбачають застосування електронного аукціону, чим не дотримано вимоги пункту 18 та 35 Особливостей. Крім того, моніторингом установлено, що пункт 5 Розділу 1, підпункт 1.1 Розділу 3, пункт 5.1 та 5.2 Розділу 3, пункт 3 Розділу 5, пункт 3 та 4 Розділу 6 тендерної документації, містить посилання на норми вимог Закону, при наявності норм, які визначені Особливостями Виходячи з вищевикладеного, тендерна документація складена з порушенням вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 29.11.2023 12:33 - 14.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2023 12:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Направлення фахівця з публічних закупівель для підвищення кваліфікації та неухильне дотримання законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 01.12.2023 12:44

Запити/Пояснення