-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оздоровлення з курсом реабілітації у супроводі одного із батьків або законного представника дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов'язана із захворюванням нервової системи, що супроводжується руховими порушеннями
Завершена
11 712 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 563.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 58 563.00 UAH
Номер:
317eb71e866d45248313aa23df2c447b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-23-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2023 00:00
Період моніторингу:
23.11.2023 17:10 - 15.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2023 № 75
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 08.11.2023 №003100-18/12934-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.11.2023 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-05-17-015645-a 17.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) UA-P-2023-05-17-006926-b на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЛАЯР СІТІ», ТОВ «Оздоровчо-профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» (в частині правомірності відхилення), тендерну пропозицію переможця торгів ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця процедури закупівлі від 14.06.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір, Договір № 55 від 23.06.2023, Додаткова угода № 1 від 27.07.2023 до Договору № 55 від 23.06.2023, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 28.11.2023.
Проведеним аналізом правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ЛАЯР СІТІ», ТОВ «Оздоровчо-профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» порушень не встановлено.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС», та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Період усунення порушень:
29.11.2023 17:44 - 05.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2023 17:44
Запити/Пояснення
Номер:
d8d3d1de02964285b6b5ef327ed02aea
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.11.2023 17:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Оздоровлення з курсом реабілітації у супроводі одного із батьків або законного представника дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов'язана із захворюванням нервової системи, що супроводжується руховими порушеннями» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-015645-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
936ba39c1bef4dbbbd735db5df878792
Назва:
Пояснення від 28.11.2023
Дата опублікування:
28.11.2023 11:48
Опис:
Міською цільовою програмою «Турбота. Назустріч киянам» на 2022-2024 роки, передбачено захід щодо оздоровлення з курсом реабілітації у супроводі одного із батьків або законного представника дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов'язана із захворюванням нервової системи, що супроводжується руховими порушеннями. На цю мету вищезазначеною програмою передбачені видатки на 2023 рік у сумі 13615,0 тис. грн для забезпечення путівками 700 осіб (350 дітей, 350 супроводжуючих осіб).
Бюджетом міста Києва на 2023 рік, затвердженого рішенням Київської міської ради від 08 грудня 2022 року No5828/5869, передбачено видатки на зазначені цілі у сумі 11712,6 тис. гривень.
Згідно розрахунку на 2023 р. щодо необхідного фінансування на реалізацію заходів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» за напрямом діяльності «Адресна матеріальна допомога» за заходом «Забезпечувати оздоровлення з курсом реабілітації у супроводі одного із батьків або законного представника дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов'язана із захворюванням нервової системи, що супроводжується руховими порушеннями», оздоровлення з курсом реабілітації потребують 300 дітей у супроводі 300 осіб на суму 11712,6 тис. гривень.
Закупівля та забезпечення вищезазначеними послугами визначених осіб, здійснюється Департаментом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Порядку забезпечення оздоровлення окремих категорій мешканців міста Києва, затвердженого наказом Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.04.2022 № 56.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням державної типової програми реабілітації осіб з інвалідністю, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 8 грудня 2006 р. № 1686, вимог щодо послуг проживання, харчування, визначених наказом Мінсоцполітики від 24.05.2017 №868 «Про затвердження переліку базових послуг, які входять до вартості путівки», загальноприйнятих норм для зазначеного предмета закупівлі та попереднього багаторічного досвіду забезпечення послугами оздоровлення з курсом реабілітації дітей з інвалідністю.
Вимоги до учасників сформовані за принципом неупередженості, не є дискримінаційними, та мають на меті забезпечення отримувачів якісними послугами.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі був проведений пошук, збір та аналіз інформації про ціну в мережі Інтернет та аналіз інформації, наданої реабілітаційними закладами, на запит Замовника. Встановлена за результатом проведеного аналізу вартість значно перевищила бюджетні призначення. З огляду на вищевикладене, з метою ефективного використання бюджетних коштів та забезпечення більшої кількості осіб реабілітаційними послугами, очікувана вартість визначена відповідно до розрахунку на 2023 р. щодо необхідного фінансування на реалізацію заходів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» за напрямом діяльності «Адресна матеріальна допомога» за заходом «Забезпечувати оздоровлення з курсом реабілітації у супроводі одного із батьків або законного представника дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов'язана із захворюванням нервової системи, що супроводжується руховими порушеннями». Вартість послуг для дітей визначена без ПДВ, відповідно до ст. 197.1.6 Податкового кодексу України.
За результатом проведеної процедури закупівлі було укладено договір з переможцем ДП «Південь-Курорт-Сервіс» (Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, смт Сергіївка) на суму 10 206,0 тис. гривень (300 дітей, 300 супроводжуючих осіб). У зв’язку з погіршенням безпекової ситуації в країні, у т.ч. в Одеській області, обсяг предмету договору було зменшено до 1 020,6 тис. гривень (фактичне виконання договору склало 374,2 тис. грн).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-порталі Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у розділі “Закупівлі” за наступним посиланням https://dsp.kyivcity.gov.ua/content/zakupivli.html.
Додатки:
1) Моніторинг цін у 2023 році послуг проживання, харчування, у т.ч. супроводжуючих осіб на 14 стор.
2) Моніторинг цін у 2023 році реабілітаційних послуг на 10 стор.
2) Розрахунок на 2023 р. щодо необхідного фінансування на реалізацію заходів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» за напрямом діяльності «Адресна матеріальна допомога» за заходом «Забезпечувати оздоровлення з курсом реабілітації у супроводі одного із батьків або законного представника дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов'язана із захворюванням нервової системи, що супроводжується руховими порушеннями» на 1 стор.
4) Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості (витяг) на 1 стор.