-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція, код 33600000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Завершена
13 208 359.31
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 132 083.59 UAH
мін. крок: 1% або 132 083.59 UAH
Номер:
a131437460d2481fba5934e3769f5dd4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-29-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.08.2023 00:00
Період моніторингу:
29.08.2023 12:20 - 20.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2023 № 71-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 29.08.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.08.2023 № 71-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2023-05-17-015559-a 17.05.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ», укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на час здійснення закупівлі (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Національного військово-медичного клінічного центру «Головний військовий клінічний госпіталь» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи 17.05.2023 (протокол № 141/в/мед); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ДОЙЧ-ФАРМ» (далі – ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ»); повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2023; договір від 14.06.2023 № 117; додаткова угода від 27.06.2023 № 126; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення, надані Замовником 01.09.2023 та 06.09.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.09.2023 17:03 - 15.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2023 17:03
Запити/Пояснення
Номер:
f9684fffc89b45d88c6b89929ad70ba1
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
29.08.2023 13:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
276cdac02f1e49fcb32cebb53012560a
Назва:
Пояснення Замовника по суті моніторингу UA-2023-05-17-015559-a
Дата опублікування:
01.09.2023 13:37
Опис:
На виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяг закупівлі визначено відповідно до річної потреби (звіт-заявки) у лікарських засобів в НВМКЦ “ГВКГ” з урахуванням рапорту начальника відділу готових лікарських засобів та потреби військових частин адміністративно-територіальної зони відповідальності, відповідно до витрати, наявності лікарських засобів на період оголошення процедури закупівлі та прогнозованої витрати даних лікарських засобів шляхом статистичного аналізу.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення. Очікувана вартість визначено з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 3 квітня 2019 р. № 426 “Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти” з урахуванням податків та зборів, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 24.02.2021 № 334 “Про декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби”, з урахуванням військового стану та коливання цін на оптово-роздрібному вітчизняному фармацевтичному ринку України, з використанням вільної у доступі інформації щодо цінованої політики на сайтах онлайн-аптек мережі інтернет.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики лікарських засобів визначені у Додатку 3 вимог тендерної документації замовника, яка розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з врахуванням Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 “Зміни, що вносяться до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
При визначені технічних та якісних вимог, зазначених у Додатку 3 вимог тендерної документації, Замовник керувався Законом України “Про лікарські засоби”, згідно з яким ліки, що виробляються та реалізуються населенню, мають бути високоефективними, безпечними та якісними.
Замовником здійснюється закупівля лікарських засобів, які зареєстровані в Україні та включені до державного реєстру лікарських засобів України затвердженого Постановою КМУ від 31 березня 2004 р. N 411 "Про затвердження Положення про Державний реєстр лікарських засобів", тобто дозволених до реалізації та за наявності сертифіката якості лікарського засобу, що видається виробником, для імпортованих лікарських засобів - імпортером (виробником або особою, що представляє виробника лікарських засобів на території України).
Посилання на сторінку веб сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник – заклад Міністерства Оборони України у сфері охорони здоров’я та є найбільшою багатопрофільною лікувально-діагностичною установою у Збройних Силах України, який забезпечує спеціалізованою та високоспеціалізованою медичною допомогою поранених військовослужбовців та цивільне населення.
У зв’язку із вторгненням російської федерації на територію суверенної держави Україна та веденням воєнного стану на території України; відповідно до статті 64 Конституції України, статті 12-1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану, Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Кабінет Міністрів України (зі змінами та доповненнями) та відповідно до наказу Головнокомандувача Збройних Сил України, для недопущення розголошення відомостей, розголошення яких може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України та інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану на виконання наказу Головнокомандувача Збройних Сил України від 3 березня 2022 року № 73 Замовником на період дії правового режиму воєнного стану було закрити офіційний веб сайт, що унеможливлює оприлюднення обґрунтування.
Головним розпорядником бюджетних коштів Замовника є Міністерство Оборони України — центральний орган виконавчої влади і військового управління, у підпорядкуванні якого перебувають Збройні сили України.
У зв’язку із ведення воєнного стану на території України та для недопущення розголошення відомостей, розголошення яких може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України та інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану на офіційному веб сайті Міністерства Оборони України оприлюднення обґрунтування на офіційному сайті головного розпорядника коштів Замовника відсутнє.
Номер:
86f9d2a466e8436ea732ba872a3e5d39
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.09.2023 17:12
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель до договору від 14.06.2023 № 117 (далі – Договір про закупівлю), укладеному за результатами процедури закупівлі, вносилися зміни, зокрема, додатковою угодою від 27.06.2023 № 126 (далі – додаткова угода № 126).
У зв’язку з наведеним пропоную пояснити, чи вносилися інші зміни до Договору про закупівлю, зокрема, до додаткової угоди № 126? Якщо так, то пропоную надати всі додаткові угоди до Договору про закупівлю, що не оприлюднені в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fcff5daa11ee4b5388839e0edcd5a059
Назва:
Пояснення Замовника 2 по суті моніторингу UA-2023-05-17-015559-a
Дата опублікування:
06.09.2023 11:16
Опис:
Станом на 06.09.2023 рік усі зміни до договору від 14.06.2023 № 117 оприлюдненні на сайті уповноваженого органу через акредитований електронний майданчик.