-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (асфальтобетонні суміші).
Завершена
35 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 350 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 350 000.00 UAH
Номер:
47c3d06a8533471d826a773ef09adaca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-21-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.07.2023 00:00
Період моніторингу:
21.07.2023 13:06 - 12.08.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2023 № 226
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2023-05-17-015016-a 17.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (в редакції від 20.04.2023) (далі – Особливості), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.05.2023 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АБЗ ІНТЕРРА» (далі – ТОВ «АБЗ ІНТЕРРА»), протокольні рішення уповноваженої особи від 01.06.2023 № 48 та від 05.06.2023 № 51, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.06.2023 № 31/23-т на суму 32 077 000,00 грн, пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 28.07.2023.
Період усунення порушень:
04.08.2023 17:08 - 10.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.08.2023 17:08
Запити/Пояснення
Номер:
d8ea5c2104154201a6f2b04e68d11a86
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.07.2023 12:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі асфальтобетонних сумішей (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-17-015016-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e0689f5ad15044ce9e6f5f42401ac9d7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.07.2023 15:48
Опис:
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (асфальтобетонні суміші)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-17-015016-a), із наданням інформації та відповідних документів на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
1.
Стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Наказом Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) від 19.04.2023 року №Н-75 Про внесення змін до Плану поточного ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд комунальних підприємств шляхово-експлуатаційних управлінь по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них районів міста Києва, комунального підприємства по ремонту та утриманню мостів і шляхів міста Києва «Київавтошляхміст», комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль», комунальної корпорації «Київавтодор» (надалі - План ППР) за кошти, виділені з бюджету міста Києва на 2023 рік (копія надається до пояснення) унесені зміни до Плану ППР за кошти, виділені з бюджету міста Києва та за рахунок коштів державного дорожнього фонду. Зокрема, до плану ППР КП ШЕУ Дніпровського району було долучено наступні найменування робіт: п.4.7. Поточний ремонт покриття балансових вулиць: п.п.4.7.1. Поточний ремонт Броварського проспекту (в обсязі 30 940 м2), п.п.4.7.2. Поточний ремонт вул. Остафія Дашкевича (в обсязі 13 940 м2), п.п.4.7.3. Поточний ремонт Миколи Кибальчича (в обсязі 10 200 м2). Оскільки за дорученнями головного розпорядника коштів необхідно здійснювати приведення до відповідного стану балансових територій Підприємства на підставі постійного обстеження та фіксації існуючих недоліків шляхом виконання поточного ремонту та ліквідації аварійної ямковості, було здійснено обстеження найбільш проблемних ділянок зазначених об’єктів. На підставі дефектних актів за результатами обстеження (додаються до пояснення) був наданий запит до здійснення експертних висновків, які було отримано 28.04.2023 року за №0178-23Е, №0179-23Е, №0180-23Е відповідно (надаються до пояснення). Слід зауважити, що при складанні планів та технічної документації до них на проведення поточних та середніх ремонтів підприємство керується відповідними нормами, стандартами та наказами. Так, згідно ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами) п.8.1.1. Розділу 8 «Дорожній одяг»,при варіанті нежорсткого дорожнього одягу, потрібно передбачити дорожнє покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на бітумах, модифікованих полімером або комплексом добавок, а верхній шар дорожнього одягу, як правило, із асфальтобетону на модифікованих бітумах. Отже, при складанні кошторисів для здійснення експертних висновків та при розрахунках номенклатурної кількості асфальтобетонних сумішей за марками для подальшої закупівлі були враховані зазначені нормативи, конструктиви дорожнього одягу на кожний об’єкт, затверджені начальником відділу контролю якості управління капітального будівництва КК «Київавтодор» та виконувалися виробничим відділом підприємства на базі ліцензійного програмного комплексу «АВК 5». У зведеній заявці начальника виробничого відділу Походощук Н.В. (додається до пояснення) відображена кількісна потреба по видам і маркам асфальтобетонних сумішей в розрізі кожного об’єкта.
Стосовно розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно наказу Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) від 19.04.2023 року №Н-75 про зміни до Плану ППР передбачено фінансування наступних об’єктів: п.4.7. Поточний ремонт покриття балансових вулиць: п.п.4.7.1. Поточний ремонт Броварського проспекту (на суму 20 107,700 тис. грн.), п.п.4.7.2. Поточний ремонт вул. Остафія Дашкевича (на суму 10 000,00 тис.грн.), п.п.4.7.3. Поточний ремонт Миколи Кибальчича (на суму 15 000,00 тис. грн.) на загальну суму 45 107,700 тис. грн.
Згідно проєктно-кошторисної документації на заплановані обсяги робіт, на яку є пооб’єктні позитивні висновки експертизи та з розрахунку, що відображений в заявці начальника виробничого відділу, який виконано на підставі розрахунків в програмному комплексі «АВК 5», обсяг асфальтобетонної суміші, який необхідно використати при виконанні плану поточного ремонту за бюджетні кошти дорожнього фонду складає орієнтовно 5 370 тон. Для розрахунку очікуваної вартості закупівлі уповноваженою особою використовувалася методика, що затверджена Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Були використані ціни на аналогічні марки асфальтобетонних сумішей, розміщені у відкритому доступі у вигляді прайсів цін поточного року на офіційних сайтах виробників товару (http://abz-1.com.ua/, https://ab-stolichny.com.ua ) та комерційних пропозицій від виробників товару. На підставі аналізу інформації був обчислений середньоарифметичний показник ціни по кожному виду суміші та загальна очікувана вартість закупівлі сумішей, яка становить 34 536,5 тис. грн. Розрахунок ціни за одиницю товару наведений у Протоколі у вигляді таблиці. У якості додатків до Протоколу прикріплені відповідні комерційні пропозиції (додається до пояснення). Оскільки запропоновані ціни виробників скрізь зазначені без врахування доставки, а за умовами тендерної документації асфальтобетонні суміші повинні бути доставлені на об’єкти замовника (Дніпровський район м. Києва), до очікуваної вартості безпосередньо товару додана вартість його доставки, розрахована із застосуванням середньозваженого по регіону тарифу за тонно/кілометр (3,00 грн. з ПДВ) за розцінками програмного комплексу «АВК-5» та з урахуванням вартості перевезення на відстань до 30 км (згідно додатку 17 пункт 4.12 Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва»). Розрахована орієнтовна сума доставки 5 370 т склала 483,3 тис. грн. Таким чином, очікувана вартість закупівлі в цілому склала 35 000,00 тис. грн. Для підтвердження кваліфікаційних, технічних та якісних вимог в тендерній документації зазначалися усі вимоги, для переконання в спроможності учасника-переможця виконати свої зобов’язання за договором постачання товару за результатами закупівлі, як в типовій документації підприємства та згідно діючого законодавства.
2. Стосовно надання інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Надаємо наступні підтверджуючі документи:
- платіжна інструкція від 13 червня 2023 року №2892, Платник ТОВ «АБЗ «ІНТЕРРА», сума 962 310,00 грн.
Завірену копію платежу переможець надає до укладення договору про постачання.
Окремими файлами додаються:
1. Наказом Департаменту транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА) від 19.04.2023 року №Н-75 Про внесення змін до Плану поточного ремонту..
2. Дефектні акти за результатами обстеження (по 3-м об’єктам).
3. Експертна оцінка (по 3-м об’єктам).
4. Зведена заявка начальника виробничого відділу.
5. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про проведення закупівлі №43ВС від 17.05.2023 року.
6. Прайси цін виробників.
7. Платіжна інструкція.