-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт та заміна ліфтового обладнання у хірургічному корпусі КНП «МДКЛ №6» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Володимира Антоновича, буд. 65 м. Дніпро», (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
5 870 869.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 58 708.69 UAH
мін. крок: 1% або 58 708.69 UAH
Номер:
7040fd6dbb9f4ddbac18fdb2c79e413b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-02-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2023 00:00
Період моніторингу:
02.06.2023 14:56 - 24.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.06.2023 № 157
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2023-05-17-013567-a 17.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВС Білд Сервіс», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Жилсервіс-5» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.05.2023 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВС Білд Сервіс» (далі – ТОВ «АВС Білд Сервіс»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.05.2023, протокольне рішення уповноваженої особи від 29.05.2023 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2023, договір підряду від 05.06.2023 № 57 вартістю 4 372 385,06 грн, пояснення (інформацію та документи) Замовника отримані 21.06.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
26.06.2023 17:05 - 30.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2023 17:05
Запити/Пояснення
Номер:
40a114908cc64dfea4321bfb3d72d43a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.06.2023 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт капітального ремонту та заміні ліфтового обладнання у хірургічному корпусі КНП «МДКЛ №6» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Володимира Антоновича, буд. 65 м. Дніпро» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-17-013567-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки із підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати проектно-кошторисну документацію після проходження експертизи та отримання позитивного експертного висновку на предмет закупівлі.
3. Надати посилання на офіційний сайт виробника чи офіційного представника ліфтового обладання, де містяться технічні характеристики «Ліфт в зборі на 9 зуп. Q=1250 MR «Zeus»; ( маса=5,315)» або надати витяг з технічної документації зазначеного ліфтового обладнання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ffe6dbfb96e447dabdbb846ec4d94d69
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
21.06.2023 12:40
Опис:
Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт та заміна ліфтового обладнання у хірургічному корпусі КНП «МДКЛ №6» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Володимира Антоновича, буд. 65 м. Дніпро», (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2023-05-17-013567-a) надає наступні пояснення.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості. Очікувана вартість вказаного предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (експертного звіту) та становить 5 870 869 грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення встановлений згідно Програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2020-2024, затвердженої рішенням міської ради від 25.01.2023 №6/33, рішення міської ради від 22.02.2023 №4/34 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2022 №3/31 «Про Програму економічного і соціального розвитку Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік», рішення міської ради від 22.02.2023 №3/34 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2022 №2/31 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно проектної документації.
З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт та заміна ліфтового обладнання у хірургічному корпусі КНП «МДКЛ №6» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Володимира Антоновича, буд. 65 м. Дніпро», (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2023-05-17-013567-a): https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-zhilservis-5-dniprovskoi-miskoi-radi-
2. Щодо другого та третього питання надаємо відповідні документи.