-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт вул. Калнишевського в с. Нагірянка Чортківського району Тернопільської області
Завершена
1 815 903.40
UAH з ПДВ
Номер:
7e6fed07b0604c9b870aba1548f9708e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-05-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2023 00:00
Період моніторингу:
05.09.2023 13:03 - 27.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.09.2023 № 57
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.09.2023 № 57.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-05-17-013532-a 17.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, виконання рішення Органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Благоустрій» Нагірянської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-05-17-004731-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника та внесенні зміни до неї, опубліковану інформацію щодо оскарження ТОВ «Авакс Проф» тендерної документації Замовника (скаргу № UA-2023-05-17-013532-a.b1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 31.05.2023 №7753-р/пк-пз), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ «БМБУД», повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2023, Договір № 53 від 30.06. 2023 року.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «БМБУД» та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «БМБУД» укладено Договір № 53 від 30.06. 2023 року на суму 1380084,00 грн.
Період усунення порушень:
20.09.2023 14:30 - 26.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2023 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
f82319958a86475889d8cadf1203b238
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.09.2023 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт вул. Калнишевського в с. Нагірянка Чортківського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-17-013532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8c90cf87dc98431398180361f145984a
Назва:
Пояснення на запит моніторингу закупівлі UA-2023-05-17-013532-a
Дата опублікування:
07.09.2023 15:07
Опис:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне підприємство «Благоустрій» Нагірянської сільської ради надає наступні пояснення.
Пунктом 4-1 постанови Кабміну від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) імперативно визначено обов`язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктів господарювання державного сектору економіки із оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно із статтею 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
Згідно із Законом України «Про Фонд державного майна України» Фонд державного майна України забезпечує формування і ведення Єдиного реєстру об’єктів державної власності, є його розпорядником. Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) з інформацією про суб’єкти управління розміщений на офіційному вебсайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html).
У Реєстрі (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) з інформацією про суб'єкти управління та окремі показники фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання, станом на 17.05.2023 інформація про Комунальне підприємство «Благоустрій» Нагірянської сільської ради як суб'єктів господарювання державного сектору економіки відсутня. Відповідно Комунальне підприємство «Благоустрій» Нагірянської сільської ради не є суб`єктом господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до пункту 38 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України та згідно з Реєстраційною карткою розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів) Комунальне підприємство «Благоустрій» Нагірянської сільської ради є саме одержувачем бюджетних коштів. (Реєстраційна картка розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів) додається).
Крім цього, повідомляємо, що Управлінням державної казначейської служби України у Чортківському районі Тернопільської області 06.09.2023 року надано довідку про включення до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (довідка від 06.09.2023р. додається) у якій відмічено, що Комунальне підприємство «Благоустрій» Нагірянської сільської ради з 21.02.2023р. включений до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів як одержувач бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище Комунальне підприємство «Благоустрій» Нагірянської сільської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та суб`єктів господарювання державного сектору економіки, відповідно Комунальне підприємство «Благоустрій» Нагірянської сільської ради не має обов’язку згідно Постанови № 710 забезпечувати:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Додатково повідомляємо, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання), яка міститься в додатку 1 до тендерної документації, розроблена на підставі робочого проекту «Поточний ремонт вул.Калнишевського в с.Нагірянка Чортківського району Тернопільської області» ФОП Томчишин Андрій Павлович, (Завдання на розробку проектної документації, акт дефектів, кошториси, експертна оцінка із робочого проекту «Поточний ремонт вул. Калнишевського в с. Нагірянка Чортківського району Тернопільської області» додається).
Крім цього, робочий проект, а отже і зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Поточний ремонт вул. Калнишевського в с. Нагірянка Чортківського району Тернопільської області» затверджено наказом начальника КП «Благоустрій» Нагірянської сільської ради від 10.05.2023року № 7-ОД. відповідно до рішення виконавчого комітету Нагірянської сільської ради №25 від 20.04.2023року.
Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість 1815903.40 грн. (1887355,00 грн. мінус вартість проектних робіт в сумі 44856,00 грн. (в т.ч. ПДВ) та кошти на здійснення технічного нагляду (1.5%) в сумі 26595,60 грн. (в т.ч. ПДВ)).