-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць комунальної власності Бучанської МТГ. за ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Єдиний закупівельний словник
Завершена
6 992 314.54
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 961.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 961.57 UAH
Номер:
dbdb186a4da743a191db0379a4fa5d92
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-04-000113
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.09.2023 00:00
Період моніторингу:
04.09.2023 16:04 - 26.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2023 №69-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.09.2023 №69-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2023-05-17-012575-a 17.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Бучасервіс» Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 17 травня 2023 року №17/05/1) із внесеними змінами (протоколи від 23, 29 травня 2023 року №23/05/2, №29/05/2), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 19, 24 травня 2023 року, відповіді Замовника від 22, 29 травня 2023 року, тендерні пропозиції ТОВ «Будівельна компанія-ВР», ПП «Автомагістраль», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 14:33 год. 10 червня 2023 року, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 08, 14, 19 червня 2023 року №08/06/23-1, №14/06/23-2, №19/06/23-1, повідомлення про намір укласти договір, договір від 27 червня 2023 року №180, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 14 вересня 2023 року через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «Автомагістраль», якого обрано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Так, згідно з підпунктом 1.2.2. пункту 1.2. Розділу 2. Додатку 1 тендерної документації Замовником установлено вимогу, що серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у довідці, що містить інформацію про кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, обов’язкова наявність в учасника, зокрема: майстра (1 особа).
Проте, у наданій учасником ПП «Автомагістраль» довідці про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі від 26 травня 2023 року №2723/ТВ, серед переліку працівників відповідної кваліфікації не міститься інформації щодо майстра (1 особа).
Окрім того, установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Автомагістраль» не міститься копії посвідчення директора з перевірки знань НПАОП 40.1-1.01-97, виданого спеціальним навчальним центром, який має право проводити відповідні навчання та видавати посвідчення, що вимагалось підпунктом 1.2.2. пункту 1.2. Розділу 2. Додатку 1 тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178.
З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «Автомагістраль» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а уклав з ним договір 27 червня 2023 року №180 на суму 6 931 047,90 грн.
Період усунення порушень:
21.09.2023 16:31 - 06.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2023 16:31
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано адміністративний позов до суду. Судовий збір сплачений в повному обсязі 05.10.2023 року.
Дата публікації:
05.10.2023 16:12
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
4c1c721daacb464e9ae2dba951373369
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
11.09.2023 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття вулиць комунальної власності Бучанської МТГ (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-17-012575-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому не дотримано вимоги абзацу 2 пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, під час надання роз’яснення на звернення від 24 травня 2023 року?
3. Яким чином учасником ПП «Автомагістраль», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги підпункту 1.2.2. пункту 1.2. Розділу 2. Додатку 1 тендерної документації в частині:
- обов’язкової наявності в учасника серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у довідці від 26 травня 2023 року №2723/ТВ про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, а саме: майстра (1 особа);
- надання копії посвідчення директора з перевірки знань НПАОП 40.1-1.01-97, виданого спеціальним навчальним центром, який має право проводити відповідні навчання та видавати посвідчення?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0eef6abeca3f49f99c33cccb526c8edd
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
14.09.2023 13:26
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Бучасервіс» Бучанської міської ради; вул. Енергетиків,2, м. Буча, Київська область, 08292; код за ЄДРПОУ — 25689882; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць комунальної власності Бучанської МТГ» Код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-17-012575-a
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Роботи «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць комунальної власності Бучанської МТГ» повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням (Додаток 2). Згідно службової записки від в.о. начальника відділу дорожньої інфраструктури був складений дефектний акт з об’ємами робіт.
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», з урахуванням змін та доповнень.
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
6. Чому не дотримано вимоги абзацу 2 пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, під час надання роз’яснення на звернення від 24 травня 2023 року?:
Дане питання було задано 24 травня 2023 20:03 вечір середи, а відповідь надана 29 травня 2023 10:08 ранок понеділка, на третій робочій день з дати оприлюднення.
7. Яким чином учасником ПП «Автомагістраль», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги підпункту 1.2.2. пункту 1.2. Розділу 2. Додатку 1 тендерної документації в частині:
- обов’язкової наявності в учасника серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у довідці від 26 травня 2023 року №2723/ТВ про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, а саме: майстра (1 особа);
- надання копії посвідчення директора з перевірки знань НПАОП 40.1-1.01-97, виданого спеціальним навчальним центром, який має право проводити відповідні навчання та видавати посвідчення?:
- Витяг з протоколу № 02-037-2023 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 17.02.2023р., Витяг з протоколу № 02-037-2023 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 17.02.2023р.,
Витяг з протоколу № 02-024-2023 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 03.02.2023р., в яких зазначається, що на підприємстві працюють мастера.
- Витяг з протоколу № 04-095ЕЛ-2023 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 14.04.2023р.,