• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Біндер металевий 19 мм №12 (код ДК 021:2015 30193800-6), Біндер металевий 25 мм №12 (код ДК 021:2015 30193800-6), Біндер металевий 32 мм №12 (код ДК 021:2015 30193800-6), Диспенсер для стрічки клейкої пакувальної 50 мм (код ДК 021:2015 30192700-8), Дірокопробивач на 30 аркушів (код ДК 021:2015 30197330-8), Дірокопробивач на 60 аркушів (код ДК 021:2015 30197330-8), Кишеня навісна самоклеюча вертикальна А4 пластикова (код ДК 021:2015 30192700-8), Кишеня навісна самоклеюча горизонтальна А4 пластикова (код ДК 021:2015 30192700-8), Клей ПВА (код ДК 021:2015 30192700-8), Клей-олівець (код ДК 021:2015 30192700-8), Коректор водяний (код ДК 021:2015 30192160-0), Коректор стрічковий (код ДК 021:2015 30192160-0), Маркер permanent чорний (водостійкий) (код ДК 021:2015 30192125-3), Маркер permanent білий (водостійкий) (код ДК 021:2015 30192125-3), Маркер permanent червоний (водостійкий) (код ДК 021:2015 30192125-3), Набір маркерів текстових (4 кольори) (код ДК 021:2015 30192125-3), Олівець простий пластиковий з гумкою (код ДК 021:2015 30192130-1), Папір А4 №500 (код ДК 021:2015 30197630-1), Тека-реєстратор А4 50мм (код ДК 021:2015 30197210-1), Тека-реєстратор А4 70мм (код ДК 021:2015 30197210-1), Ручка writo-meter (код ДК 021:2015 30192121-5), Ручка з червоною ампулкою (код ДК 021:2015 30192121-5), Ручка з чорною ампулкою (код ДК 021:2015 30192121-5), Скоби для степлера №23/13 (код ДК 021:2015 30197110-0), Скоби для степлера №24/6 (код ДК 021:2015 30197110-0), Скоби для степлера №10 (код ДК 021:2015 30197110-0), Скріпки канцелярські 28мм №100 (код ДК 021:2015 30197220-4), Скріпки канцелярські 50мм, №100 (код ДК 021:2015 30197220-4), Степлер 24/6 пластиковий на 20 аркушів (код ДК 021:2015 30197320-5), Степлер на 240 аркушів (код ДК 021:2015 30197320-5), Стрічка клейка прозора 24мм*20м (код ДК 021:2015 30192700-8), Стрічка клейка прозора 48мм*100м (код ДК 021:2015 30192700-8), Файл А5 №100 (код ДК 021:2015 30192700-8), Файл А4 №100 (код ДК 021:2015 30192700-8), Шредер (код ДК 021:2015 30191400-8), Штемпельна краска (синя) (код ДК 021:2015 30192110-5)

Завершена

287 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 436.50 UAH
Номер: e7a85c74e3b447a18250dd0cf7a8cdc4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-20-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.06.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 20.06.2023 15:46 - 12.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.06.2023 № 144 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.06.2023 року. В.о.начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.06.2023 № 144 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 16 UA-2023-05-17-011145-a 17.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей. За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» встановлено порушення вимог частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 червня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІВДЕННОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ №1 ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 17.05.2023, протокол від 30.05.2023 № 300523-1, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» (далі – учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 30.05.2023, договір № 2306/41 від 06.06.2023. Згідно пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Моніторингом встановлено, що Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією наступного змісту: На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1.Відповідно до абзацу 9 пункту Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Товар повинен бути новим, непошкодженим, з датою виробництва починаючи з 01.09.2022 року чи 2023 року. Учасник повинен надати гарантійний лист щодо підтвердження даної вимоги Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" в складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист щодо того, що товар є новим, непошкодженим, з датою виробництва починаючи з 01.09.2022 року чи 2023 року 2.Відповідно до абзацу 11 пункту Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Товар відвантажується в упаковці, що повинна захищати його від ушкоджень під час перевезення, а також під час вантажно-розвантажувальних робіт. Учасником надається гарантійний лист щодо даної вимоги Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" в складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист щодо відвантаження товару в упаковці, що повинна захищати його від ушкоджень під час перевезення, а також під час вантажно-розвантажувальних робіт. 2.Відповідно до Примітки Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Для перевірки технічних характеристик товару, зазначених у таблиці цього додатку, Учасник в складі Пропозиції повинен надати посилання на сайт запропонованого товару, що містить перелік технічних характеристик товару для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" в складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі вих.№23/2 від 24.05.2023 року файл під назвою «Технічна.pdf» в якому відсутнє посилання на сайт запропонованого товару, що містить перелік технічних характеристик товару для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» учасником не надано гарантійний лист щодо того, що товар є новим, непошкодженим, з датою виробництва починаючи з 01.09.2022 року чи 2023 року, гарантійний лист щодо відвантаження товару в упаковці, що повинна захищати його від ушкоджень під час перевезення, а також під час вантажно-розвантажувальних робіт, інформацію щодо посилання на сайт запропонованого товару, що містить перелік технічних характеристик товару для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасником не надано гарантійний лист щодо того, що товар є новим, непошкодженим, з датою виробництва починаючи з 01.09.2022 року чи 2023 року, гарантійний лист щодо відвантаження товару в упаковці, що повинна захищати його від ушкоджень під час перевезення, а також під час вантажно-розвантажувальних робіт, інформацію щодо посилання на сайт запропонованого товару, що містить перелік технічних характеристик товару для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» документів на підтвердження вимогам Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ у розумінні Особливостей. Отже, у Замовника немає підстав розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у разі ВІДСУТНОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, якщо таке забезпечення вимагалося замовником ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ (та/або документів) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Враховуючи викладене, відповідно до абзацу другого пункту 40 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ та не підлягає усуненню. Натомість, всупереч вимогам пункту 40 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель без наявних на те підстав. Отже, в порушення вимог пункту 40 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником неправомірно розміщено (опубліковано) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір», яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та її розкриття не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника внаслідок не надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації Замовника, а визначено його переможцем та укладено з ним Договір. На запит Держаудитслужби від 21.06.2023 про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначенння його очікуваної вартості, Замовником пояснення, інформація та документи не надані, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 30.06.2023 21:05 - 15.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.06.2023 21:05

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 20/31/2306/2023/пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог, щодо усунення порушень, за результатами проведення мониторингу процедури закупівлі, Замовником припиненно зобовязання за договором про закупівлю, щляхом розірвання договору.
Дата публікації звіту: 08.08.2023 12:25

Запити/Пояснення