• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км

Завершена

50 742 725.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 507 427.25 UAH
Номер: 00ea344070dd44babfd8116751afbd5f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-25-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.09.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 25.09.2023 14:04 - 17.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.09.2023 №31-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 25.09.2023 № 31-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-05-17-007193-a 17.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання закупівель розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» встановлено порушення вимог пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕРИДІАН.», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому та з дотриманням вимог пункту 40 Особливостей (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 20.04.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протоколом від 17.05.2023 №42/23; тендерні пропозиції Товариств з обмеженою відповідальністю «МЕРИДІАН.» (далі – ТОВ «МЕРИДІАН.») та «ВОЛИНЬДОРБУД» (далі – ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД»); вимога про усунення невідповідностей до 27.05.2023; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕРИДІАН.» від 30.05.2023 №58/23; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» від 01.06.2023 №60/23; повідомлення про намір укласти договір від 01.06.2023; договір від 13.06.2023 № 09-е/05-07/23; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 26, 28 вересня та 05 жовтня 2023 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. Замовником у пункті 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям» додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати, зокрема: у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди/лізингу тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками) та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником таких приміщень. На виконання даних вимог тендерної документації (пункт 1 Додатку 1) учасником ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 22/05-02-з від 22.05.2023 (файл «Довідка про обладнання та МТБ.pdf»), в якій міститься інформація щодо наявності виробничого приміщення за адресою Волинська область, м. Любомиль, вул. Дружби, 52, площа 350 м. кв. та зазначено, що право володіння даного приміщення здійснюється на підставі договору №22/05/23-3/1 про надання послуг від 22.05.2023. Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» всупереч вимог тендерної документації (пункт 1 Додатку 1) відсутній договір №22/05/23-3/1 про надання послуг від 22.05.2023, який зазначений у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 22/05-02-з від 22.05.2023 на підтвердження права володіння виробничого приміщення за адресою Волинська область, м. Любомиль, вул. Дружби, 52, площа 350 м. кв.. Абзацом першим пункту 40 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області 05.10.2023 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо не розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 40 Особливостей, а саме стосовно відсутності в складі тендерної пропозиції договору №22/05/23-3/1 про надання послуг від 22.05.2023. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області з приводу не розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» в електронній системі закупівель Замовником 10.10.2023 надано пояснення, в якому зокрема зазначено наступне: «….Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, зокрема, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, а саме, якщо у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Отже, повторно вказую, уповноваженою особою Замовника було розглянуто наданий Учасником договір оренди майна від 01.06.2022 № 01/06/2022-1-ВДІ для підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію, оскільки Замовником не вимагалась визначена кількість матеріально-технічних баз, а виключно наявність однієї. Тому зазначений Учасником у тендерній пропозиції договір від 22.05.2023 № 22/05/23-3/1 не був врахований Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника, оскільки є формальною помилкою.». Проте, згідно з пунктом 2 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Перелік № 710), формальною помилкою є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції договору №22/05/23-3/1 про надання послуг від 22.05.2023, який зазначений у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 22/05-02-з від 22.05.2023 на підтвердження права володіння виробничого приміщення за адресою Волинська область, м. Любомиль, вул. Дружби, 52, площа 350 м. кв., стосується кваліфікаційних критеріїв та не може бути віднесений до формальних помилок. З огляду на викладене, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 40 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» невідповідностей та надання відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме, надання договору про надання послуг від 22.05.2023 №22/05/23-3/1.
Період усунення порушень: 12.10.2023 13:22 - 27.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.10.2023 13:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-17-007193-a щодо встановленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатські області порушення законодавства у сфері публічних закупівель Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) зобов’язується здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень. Станом на даний час Замовником було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушень законодавства в сфері публічних закупівель та заплановано навчання уповноваженої особи з підвищення кваліфікації. Окрім того, буде підібрано відповідний курс задля правильного застосування законодавства в публічних закупівлях в тому числі під час дії воєнного стану
Дата публікації звіту: 16.10.2023 08:49

Запити/Пояснення