-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км
Завершена
50 742 725.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 507 427.25 UAH
мін. крок: 1% або 507 427.25 UAH
Номер:
00ea344070dd44babfd8116751afbd5f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-25-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2023 00:00
Період моніторингу:
25.09.2023 14:04 - 17.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.09.2023 №31-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 25.09.2023 № 31-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-05-17-007193-a 17.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання закупівель розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» встановлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «МЕРИДІАН.», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому та з дотриманням вимог пункту 40 Особливостей (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 20.04.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протоколом від 17.05.2023 №42/23; тендерні пропозиції Товариств з обмеженою відповідальністю «МЕРИДІАН.» (далі – ТОВ «МЕРИДІАН.») та «ВОЛИНЬДОРБУД» (далі – ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД»); вимога про усунення невідповідностей до 27.05.2023; протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕРИДІАН.» від 30.05.2023 №58/23; протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» від 01.06.2023 №60/23; повідомлення про намір укласти договір від 01.06.2023; договір від 13.06.2023 № 09-е/05-07/23; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 26, 28 вересня та 05 жовтня 2023 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника
ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне.
Замовником у пункті 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям» додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати, зокрема: у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди/лізингу тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками) та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником таких приміщень.
На виконання даних вимог тендерної документації (пункт 1 Додатку 1) учасником ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 22/05-02-з від 22.05.2023 (файл «Довідка про обладнання та МТБ.pdf»), в якій міститься інформація щодо наявності виробничого приміщення за адресою Волинська область, м. Любомиль, вул. Дружби, 52, площа 350 м. кв. та зазначено, що право володіння даного приміщення здійснюється на підставі договору №22/05/23-3/1 про надання послуг від 22.05.2023.
Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» всупереч вимог тендерної документації (пункт 1 Додатку 1) відсутній договір №22/05/23-3/1 про надання послуг від 22.05.2023, який зазначений у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 22/05-02-з від 22.05.2023 на підтвердження права володіння виробничого приміщення за адресою Волинська область, м. Любомиль, вул. Дружби, 52, площа 350 м. кв..
Абзацом першим пункту 40 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області 05.10.2023 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо не розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 40 Особливостей, а саме стосовно відсутності в складі тендерної пропозиції договору №22/05/23-3/1 про надання послуг від 22.05.2023.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області з приводу не розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» в електронній системі закупівель Замовником 10.10.2023 надано пояснення, в якому зокрема зазначено наступне: «….Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, зокрема, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, а саме, якщо у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Отже, повторно вказую, уповноваженою особою Замовника було розглянуто наданий Учасником договір оренди майна від 01.06.2022 № 01/06/2022-1-ВДІ для підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію, оскільки Замовником не вимагалась визначена кількість матеріально-технічних баз, а виключно наявність однієї. Тому зазначений Учасником у тендерній пропозиції договір від 22.05.2023 № 22/05/23-3/1 не був врахований Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника, оскільки є формальною помилкою.».
Проте, згідно з пунктом 2 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Перелік № 710), формальною помилкою є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції договору №22/05/23-3/1 про надання послуг від 22.05.2023, який зазначений у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 22/05-02-з від 22.05.2023 на підтвердження права володіння виробничого приміщення за адресою Волинська область, м. Любомиль, вул. Дружби, 52, площа 350 м. кв., стосується кваліфікаційних критеріїв та не може бути віднесений до формальних помилок.
З огляду на викладене, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 40 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» невідповідностей та надання відповідних документів, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме, надання договору про надання послуг від 22.05.2023 №22/05/23-3/1.
Період усунення порушень:
12.10.2023 13:22 - 27.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.10.2023 13:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-17-007193-a щодо встановленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатські області порушення законодавства у сфері публічних закупівель Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) зобов’язується здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень.
Станом на даний час Замовником було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушень законодавства в сфері публічних закупівель та заплановано навчання уповноваженої особи з підвищення кваліфікації. Окрім того, буде підібрано відповідний курс задля правильного застосування законодавства в публічних закупівлях в тому числі під час дії воєнного стану
Дата публікації звіту:
16.10.2023 08:49
Запити/Пояснення
Номер:
763052fd54df45f1b482cb209bb26cf9
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.09.2023 09:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
273519ca08244bdf86effed472cf9727
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
27.09.2023 16:28
Опис:
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію.
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики на об’єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» передбачені кошторисною документацією.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг включають комплекс видів робіт згідно ДСТУ 8747:2017 «Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», ДСТУ 3587-22 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування має певну специфічність в сезонності виконання робіт по видах та обсягах робіт та залежність від факторів впливу природного середовища. Це не дозволяє чітко визначити адресну прив’язку, види і обсяги робіт, характер і технологію їх виконання на початку року і кожного місяця.
Роботи з експлуатаційного утримання потребують постійного уточнення в процесі їх проведення, особливо - після закінчення зимового і весняного періодів, при проведенні робіт в складних погодно-кліматичних зимових умовах, ліквідації наслідків стихійних явищ, забезпечення руху в несприятливий весняний період при перезволоженні ґрунту земполотна і руйнування дорожнього одягу у спекотний літній період та ряд інших.
Очікувана вартість розраховано відповідно кошторисної документації на об’єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км»
Інвесторська кошторисна документація на Об’єкт складена відповідно до вимог «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом 753 від 07.10.2022 Міністерства інфраструктури України. Інвесторська кошторисна документація на Об’єкт затверджена наказом державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 12.05.2023 № 41-од.
Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, який затверджений наказом голови Волинської ОДА.
У замовника немає власного веб-сайту, тому надаємо посилання на сайт головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщено запитувану інформацію: https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2023-05-17-007193-a/.
На підтвердження зазначеної інформації надаємо такі документи:
- сканкопію наказу державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 12.05.2023 № 41-од «Про затвердження інвесторської кошторисної документації на послуги з експлуатаційного утримання»;
- сканкопію наказу начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах».
Номер:
b7af8c3700c641049fb24bb3536ca45f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.09.2023 09:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» вимогам пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації у частині документального підтвердження наявності у ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» виробничого приміщення за адресою Волинська область, м. Любомиль, вул. Дружби, 52, площа 350 м. кв., з огляду на відсутність у складі тендерної пропозиції договору №22/05/23-3/1 від 22.05.2023, який зазначений ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 22/05-02-з від 22.05.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
10cd02807eed47a3a55d36573f8ee936
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
03.10.2023 17:28
Опис:
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a) державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» Замовником враховано усі вимоги тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до п.п. 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій п 1. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям Додатку №1 до тендерної дркументації, у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди/лізингу тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками) та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких приміщень. Договір оренди, або інший договір на підставі якого надано право користування, має бути чинним на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 30.06.2024 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 30.06.2024 року.
Підрядник підтвердив кваліфікацію наявності матеріально-технічної бази на підставі договору оренди майна від 01.06.2022 № 01/06/2022-1-ВДІ, яка розташована у Волинській області Ковельського району в селі Зелена по вулиці Люблинецька, будинок 10, що міститься в складі тендерної пропозиції.
Оскільки Замовником не зазначалась кількість матеріально-технічних баз, тому наявності однієї бази достатньо для надання послуг згідно предмету закупівлі.
Номер:
ceffe792af994cdcae5704577fbf8195
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.10.2023 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Пунктом 31 частини першої статті Закону № 922-VIII визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а підпунктом 32 цієї статті Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Водночас, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно, Державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник) у пункту 1.1 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання підтверджуючих документів на обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій.
Згідно наданої Замовником відповіді на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28.09.2023 встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» не враховано дану вимогу тендерної документації щодо надання підтверджуючих документів на обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а прийнято подані учасником документи не в повному обсязі відповідно до їх переліку, зазначеному у довідці, як достатню кількість, (всупереч умов, визначених Замовником у тендерній документації) тоді як згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, поясніть, чому, Вами не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 40 Особливостей, а саме стосовно відсутності в складі тендерної пропозиції договору №22/05/23-3/1 про надання послуг від 22.05.2023.
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a386127b83e743afb02e78a39dddac88
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
10.10.2023 16:47
Опис:
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a) державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію (пояснення).
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» Замовником враховано усі вимоги тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до п.п. 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій п 1. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційних критеріях, Додатку №1 до тендерної документації, у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди/лізингу тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками) та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких приміщень. Договір оренди, або інший договір на підставі якого надано право користування, має бути чинним на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 30.06.2024 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 30.06.2024 року.
На виконання вказаної вимоги Підрядник підтвердив кваліфікацію наявності матеріально-технічної бази на підставі договору оренди майна від 01.06.2022 № 01/06/2022-1-ВДІ, яка розташована у Волинській області Ковельського району в селі Зелена по вулиці Люблинецька, будинок 10, що міститься в складі тендерної пропозиції.
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, зокрема, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, а саме, якщо у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
Отже, повторно вказую, уповноваженою особою Замовника було розглянуто наданий Учасником договір оренди майна від 01.06.2022 № 01/06/2022-1-ВДІ для підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію, оскільки Замовником не вимагалась визначена кількість матеріально-технічних баз, а виключно наявність однієї. Тому зазначений Учасником у тендерній пропозиції договір від 22.05.2023 № 22/05/23-3/1 не був врахований Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника, оскільки є формальною помилкою.
Натомість Учасником підтверджено встановлені кваліфікаційні критерії для надання послуг згідно предмету закупівлі