-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання". Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-78 Харків-Зміїв-Балаклія-Гороховатка на ділянках км 1+912 – км 4+352 та км 8+014 – км 10+254, Харківська область (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Завершена
271 156 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 355 782.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 355 782.50 UAH
Номер:
3d2acd2ee7b8435e9e86cd0843858512
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 16:10 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-05-17-001214-a 17.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «Автомагістраль-Південь», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної документації, тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 17.05.2023 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей, оприлюднені в електронній системі закупівель, протокольні рішення уповноваженої особи від 02.06.2023 № 3, від 07.06.2023 № 5, від 08.06.2023 № 6, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), повідомлення про намір укласти договір від 08.06.2023, договір від 16.06.2023 № Т108-ХЗБГ/23 на суму 257 837 721,62 грн, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 07.07.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
21.07.2023 14:42 - 27.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2023 14:42
Запити/Пояснення
Номер:
1a6954afe3b04cafb3ec248b09dab11a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.07.2023 10:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання». Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-78 Харків-Зміїв-Балаклія-Гороховатка на ділянках км 1+912 – км 4+352 та км 8+014 – км 10+254, Харківська область, ДК021-2015: 45233142-6 — Ремонт доріг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-17-001214-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та яка буде доступна для перегляду.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження стосовно надання забезпечення виконання переможцем ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» договору про закупівлю послуг відповідно до умов тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1fc6ce8ec09d4a8ca3b7fa54826f692a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.07.2023 13:15
Опис:
На Ваш запит від 06.07.2023р. по процедурі закупівлі "ДСТУ 8747:2017 "Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання". Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-78 Харків-Зміїв-Балаклія-Гороховатка на ділянках км 1+912 – км 4+352 та км 8+014 – км 10+254, Харківська область (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-17-001214-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляємо наступне.
Стосовно першого питання:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
1.1. Розмір бюджетного призначення визначається бюджетною програмою КПКВК 3111020 "Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення".
1.2. Технічні характеристики предмети закупівлі:
Визначені на підставі обстеження експлуатаційного стану існуючої автомобільної дороги було визначена потреба у відновленні технічних параметрів та нормативних навантажень відповідно ДБН В.2.3.4:2015 «Автомобільні дороги. Частина II. Будівництво.».
У Додатку 4 до тендерної документації міститься обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, шляхом складання дефектного акту (Додаток № 4 тендерної документації, стор. 31-35).
Підрядник гарантує якість та можливість експлуатації Об'єкту та безкоштовне усунення дефектів відповідно до вимог Додатку Л ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина ІІ. Будівництво" та Окремого доручення Укравтодору від 29.12.2019 р. № 373-ОД (Додаток № 9 тендерної документації, п.2.8 проєкту договору).
1.3. Визначення очікуваної вартості. Очікувана вартість закупівлі визначена замовником відповідно до Затвердженої проектної документації (Наказ №104 від 23 травня 2023р Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області), яка отримала Позитивну експертну оцінку № 42141 від 22.05.2023р. Для здійснення обрахунку попередньої вартості послуг замовник, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, має у своєму штаті відповідних сертифікованих фахівців з кошторисної справи. На підставі обстеження експлуатаційного стану автомобільної дороги була визначена потреба у відновлені технічних параметрів та нормативних навантажень. Результати комісійного обстеження визначені у відомості обсягів робіт (Додаток № 4 тендерної документації стр. 32-34).
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі виконано з урахування обсягів робіт (Додаток № 4 тендерної документації стр. 32-34) у рамках дії діючих стандартів з ціноутворення, а саме Наказу Мінінфраструктури України № 273 від 02.05.2022 зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17 травня 2022 за №527/37863 відповідно до діючих стандартів з ціноутворення у дорожній галузі, а саме: Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, що затверджена Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753. Розрахунок очікуваної вартості об’єкту виконано з використанням ліцензійного програмного комплексу «Будівельна технологія- КОШТОРИС».
Між іншим повідомляємо, що обґрунтування розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднене з урахуванням вимог постанови КМУ від 11.10.2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на сайті Служби відновлення та розвитку інфраструктури Харківської області - https://kh.restoration.gov.ua.
Стосовно другого питання:
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Відповідь:
Інформація була оприлюднена на сайті Служби відновлення та розвитку інфраструктури Харківської області - https://kh.restoration.gov.ua/diialnist/6195/55342.html
Стосовно третього питання:
3.Надати інформація з документальним підтвердженням щодо виконання
ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" вимог частини другої статті 41 Закону.
Відповідь:
Переможець торгів ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" на виконання вимог частини другої статті 41 Закону та тендерної документації оприлюднив через електронну систему Prozorro файли з інформацією «Документи на директора.PDF» та «Ліцензія. PDF». Копії документів додаються (Додаток № 2).
Стосовно четвертого питання:
4.Надати інформацію та її документальне підтвердження стосовно надання забезпечення виконання переможцем ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" договору про закупівлю послуг відповідно до умов тендерної документації.
Відповідь:
Переможець торгів ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" на виконання умов тендерної документації надав банківську гарантію ПАТ «БАНК ВОСТОК» № ОГ2021-0571-14 від 13.06.2023р. Копія гарантії додається (Додаток № 3).