-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загально-освітній навчальний заклад І-ІІІст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради об’єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області. Корегування.
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика для оголошення торгів все ще є обов'язок замовника встановлювати крок пониження, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Завершена
15 775 816.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 879.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 78 879.08 UAH
Номер:
325a7f0a3e1648df9a6341faf7798057
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-07-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2023 00:00
Період моніторингу:
07.08.2023 17:00 - 29.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2023 № 179
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 07.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2023 № 179
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2023-05-16-012575-a 16.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей; своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень).
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби обов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушеня шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції переможця, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей; своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мурованської сільської ради ТГ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 16.05.2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІД-РЕМБУД» (далі – ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД»), вимогу про усунення невідповідностей учаснику до 26.05.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 26.05.2023, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 26.06.2023 року, Договір про закупівлю від 09.06.2023 року № 230, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 10.08.2023 та 15.08.2023 на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановив вимогу до учасників щодо надання довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно Таблиці А.
Пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що «інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації)».
Одночасно, Додатком 2 до Тендерної документації (Технічна специфікація на закупівлю: «Реконструкція шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загально-освітній навчальний заклад І-ІІІст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради об’єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області. Корегування. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)) передбачено виконання робіт зокрема:
- з (Демонтажу) з/б плит покриття парапетів, розм. 2200х380х80мм. Ресурсною нормою КБ7-53-9, що застосована учасником при розрахунку вартості робіт за предметом закупівлі, передбачено використання автомобілів бортових вантажопідйомність 5т, кранів баштових вантажопідйомність 5т, установки для зварювання ручного дугового.
- розбирання покриття покрівель з рулонних матеріалів. Ресурсною нормою КБ46-40-1, що застосована учасником при розрахунку вартості робіт за предметом закупівлі, передбачено використання автомобілів бортових вантажопідйомність 5т, лебідок електричних.
- демонтажу стяжки покрівлі. Ресурсною нормою КБ7-1-3, що застосована учасником при розрахунку вартості робіт за предметом закупівлі, передбачено використання автомобілів бортових вантажопідйомність 5т, кранів на гусеничному ходу вантажопідйомністю 16т.
-в лаштування утеплення керамзитом товщ. 150мм (засипання вузлів кріплення демонтованим керамзитом). Ресурсною нормою КБ12-19-2, що застосована учасником при розрахунку вартості робіт за предметом закупівлі, передбачено використання кранів баштових вантажопідйомність 5т, кранів на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10т, автонавантажувачів, вантажопідйомність 5т.
- обгородження покрівель перилами. Ресурсною нормою КБ12-17-1, що застосована учасником при розрахунку вартості робіт за предметом закупівлі, передбачено використання автомобілів бортових вантажопідйомність 5т, кранів на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10т, кранів баштових вантажопідйомність 5т.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 23.05.2023 №125/234, проте в зазначеній довідці відсутня інформація щодо наявності в ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» автомобілів бортових вантажопідйомність 5т, кранів баштових вантажопідйомність 5т, установки для зварювання ручного дугового, лебідок електричних, кранів на гусеничному ходу вантажопідйомністю 16т, кранів на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10т, автонавантажувачів, вантажопідйомність 5т, кранів баштових вантажопідйомність 5т, використання яких передбачене для виконання робіт згідно з Технічною специфікацією на закупівлю: «Реконструкція шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загально-освітній навчальний заклад І-ІІІст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради об’єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області. Корегування. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (Додаток № 2 до тендерної документації.).
Також залучення вищезазначеного обладнання для виконання робіт по предмету закупівлі передбачено наданою учасником Підсумковою відомістю ресурсів (файл «53_ДЦ_ИВР.rtf»).
Таким чином, учасник ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» не підтвердив наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій які необхідні для виконання всіх видів робіт, що є предметом закупівлі, відповідно до технічного завдання, чим не дотримав вимоги Додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, визнав ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» переможцем та уклав з ним договір від 09.06.2023 №230 на загальну суму 14 888 859,00,00 гривень.
Період усунення порушень:
24.08.2023 17:11 - 08.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.08.2023 17:11
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником торгів прийнято рішення про оскарження висновку про результати моніторингу закупівлі до суду.
Дата публікації:
07.09.2023 17:27
Дата відкриття провадження:
07.09.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
П/380/21162/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі ««Реконструкція шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загально-освітній навчальний заклад І-ІІІст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради об’єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області. Корегування.» (UA-2023-05-16-012575-a) Замовник торгів повідомляє наступне:
За результатами моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби було виявлено порушення - не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, а саме: учасник ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» не підтвердив наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій які необхідні для виконання всіх видів робіт, що є предметом закупівлі, відповідно до технічного завдання, чим не дотримав вимоги Додатку 1 тендерної документації.
Однак, Замовник торгів не погоджується з даним висновком Держаудитслужби, вважає його необґрунтованим, протиправним та таким, що порушує права та інтереси Замовника з наступних підстав:
Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Розділом 1 Додатком №1 до цієї тендерної документації); інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації).
Так, згідно п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати, окрім іншого:
- підсумкову відомість ресурсів.
Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно Таблиці А). Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;
- у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками).
- у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.
- належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника).
Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту 1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг).
На виконання зазначених вище вимог в складі тендерної пропозиції ТОВ "ЗАХІД-РЕМБУД" міститься:
- Підсумкова відомість ресурсів (файл «53_ДЦ_ОПР.rtf»);
- Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. №125/234 від 23.05.2023 р. (файл Довідка МТБ.pdf»;
- Оборотно-сальдові відомості (файл «оборотно-сальдова відомість.pdf»);
- Договір оренди №13 від 01.01.2022 р. (файл «договір оренди №13.pdf», «Акт передачі приміщення.pdf»);
- Договір найму (оренди) екскаватора-навантажувача від 14.04.2021 р., свідоцтво про реєстрацію, лист-підтвердження від орендодавця (файл «Договір_екскаватор_б.н..pdf», «згода орендодавця.pdf»).
Варто наголосити, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності заповнення довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до підсумкової відомості ресурсів чи технічної специфікації (Додатку №2), а також тендерна документація не містить вимоги про те, що учасник ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» на момент подання свої тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідні для виконання ВСІХ видів робіт, що є предметом закупівлі, відповідно до технічного завдання.
Враховуючи зазначене, ТОВ "ЗАХІД-РЕМБУД", надавши вищезазначені документи, виконало вимоги тендерної документації та підтвердило наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Таким чином, викладене свідчить про відсутність порушень зазначених у висновку про результати моніторингу закупівлі.
Отже, беручи до уваги інформацію, яка міститься вище, Замовником торгів прийнято рішення про оскарження даного висновку про результати моніторингу закупівлі до суду.
Дата публікації звіту:
31.08.2023 10:58
Запити/Пояснення
Номер:
983916ff863b474795edb952a8a9549c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2023 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
Керівнику
МУРОВАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Свитуну Богдану Ігоровичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-16-012575-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому вами прийнято рішення про необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 7 Розділу 1 тендерної документації тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально Так, на виконання вимоги Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасником надано документ «оборотка 106.pdf», в якому міститься іноземною мовою тільки власна назва обладнання А для підтвердження
2.На якій підставі вами була надана вимога про усунення помилок: Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації. Виявлені невідповідності: 1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме на виконання вимоги Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасником надано документ «оборотка 106.pdf».
Тоді як відповідно до абзацу 2 пункту 40 Постанови № 1178 «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель ЮЛІЯ КОНОНЕНКО
Номер:
1697fdd40041447e8b90621f6eec79e5
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснень від 08.08.2023 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
Дата опублікування:
10.08.2023 13:06
Опис:
1. Щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Обґрунтування розміру витрат: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням сесії Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області № 1231 від 25.01.2023 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб територіальної громади у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Реконструкція шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загально-освітній навчальний заклад І-ІІІст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради об’єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області. Корегування. було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №1809/23 від 26 квітня 2023 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області за посиланням: https://murovanska-gromada.gov.ua/news/1685692847/
3. Щодо прийняття рішення про затвердження вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією:
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Так, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону постала необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією наступного змісту:
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1. Відповідно до п. 7 Розділу 1 тендерної документації тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Так, на виконання вимоги Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасником надано документ «оборотка 106.pdf», в якому містяться слова іноземною мовою без відповідно перекладу на українську мову.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ, яким учасник може підтвердити власне право користування, з дотриманням вимог п. 7 Розділу 1 тендерної документації.
Варто зазначити, що в Додатку №1 тендерної документації, відповідно до якого надавалися 24 год. на усунення невідповідностей, міститься перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а не інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, як зазначено в запиту про надання пояснення. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в Додатку №2 тендерної документації.
Таким чином, на виконання ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених/нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи зазначене, Замовником торгів з урахуванням виправлених документів, які належали до кваліфікаційних критеріїв, було прийнято рішення про визначення Учасника переможцем цих торгів.
Номер:
66ee81af5efd474bae8f127e847104e3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.08.2023 12:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.08.2023 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
Вимогами Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено надання Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Одночасно, Додатком 2 до Тендерної документації (Технічна специфікація на закупівлю: «Реконструкція шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загально-освітній навчальний заклад І-ІІІст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради об’єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області. Корегування. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)) передбачено виконання робіт з (Демонтажу) з/б плит покриття парапетів, розм. 2200х380х80мм. Ресурсною нормою КБ7-53-9 , що застосована учасником при розрахунку вартості послуг за предметом закупівлі, передбачено використання автомобілів бортових вантажопідйомність 5т, кранів баштових вантажопідйомність 5т, установки для зварювання ручного дугового.
Також, Додатком 2 до Тендерної документації (Технічна специфікація на закупівлю: «Реконструкція шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загально-освітній навчальний заклад І-ІІІст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради об’єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області. Корегування. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)) передбачено виконання робіт Розбирання покриття покрівель з рулонних матеріалів. Ресурсною нормою КБ46-40-1, що застосована учасником при розрахунку вартості послуг за предметом закупівлі, передбачено використання автомобілів бортових вантажопідйомність 5т, лебідок електричних.
Також, Додатком 2 до Тендерної документації (Технічна специфікація на закупівлю: «Реконструкція шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загально-освітній навчальний заклад І-ІІІст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради об’єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області. Корегування. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)) передбачено виконання робіт Демонтаж стяжки покрівлі. Ресурсною нормою КБ7-1-3, що застосована учасником при розрахунку вартості послуг за предметом закупівлі, передбачено використання автомобілів бортових вантажопідйомність 5т, кранів на гусеничному ходу вантажопідйомністю 16т.
Також, Додатком 2 до Тендерної документації (Технічна специфікація на закупівлю: «Реконструкція шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загально-освітній навчальний заклад І-ІІІст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради об’єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області. Корегування. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)) передбачено виконання робіт Влаштування утеплення керамзитом товщ. 150мм (засипання вузлів кріплення демонтованим керамзитом). Ресурсною нормою КБ12-19-2, що застосована учасником при розрахунку вартості послуг за предметом закупівлі, передбачено використання кранів баштових вантажопідйомність 5т, кранів на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10т, автонавантажувачів, вантажопідйомність 5т.
Також, Додатком 2 до Тендерної документації (Технічна специфікація на закупівлю: «Реконструкція шатрового даху Ямпільського навчально-виховного комплексу «Загально-освітній навчальний заклад І-ІІІст. – дошкільний навчальний заклад» Мурованської сільської ради об’єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області. Корегування. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)) передбачено виконання робіт Обгородження покрівель перилами. Ресурсною нормою КБ12-17-1, що застосована учасником при розрахунку вартості послуг за предметом закупівлі, передбачено використання автомобілів бортових вантажопідйомність 5т, кранів на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10т, кранів баштових вантажопідйомність 5т.
При цьому, в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 23.05.2023 №125/234 наявність автомобілів бортових вантажопідйомність 5т, кранів баштових вантажопідйомність 5т, установки для зварювання ручного дугового, лебідок електричних, кранів на гусеничному ходу вантажопідйомністю 16т, кранів на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10т, автонавантажувачів, вантажопідйомність 5т, кранів баштових вантажопідйомність 5т не підтверджена.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель ЮЛІЯ КОНОНЕНКО
Номер:
74c27c49eda24310b478047189a777dc
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснень від 14.08.2023 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
Дата опублікування:
15.08.2023 13:37
Опис:
Щодо інформації, яку повинна містити довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
Так, згідно Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації до переліку документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідно надати:
1. Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно Таблиці А). Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;
- у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками).
- у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.
- належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника).
2. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту 1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг).
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація не містила окремих вимог щодо зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій якихось окремих чи обов’язкових машин/механізмів/устаткувань.
Окрім цього, в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно вимог Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації Учасник процедури закупівлі зазначає інформацію про наявність в нього саме на момент подання тендерної пропозиції обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відтак, в Додатку №1 відсутня вимога про те, що дана довідка повинна відповідати та містити повний перелік машин, механізмів та устаткувань згідно Додатку №2 тендерної документації чи підсумкової відомості ресурсів Учасника. Отже, оскільки тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності повної відповідності інформації, зазначеної у довідці про матеріально-технічну базу, інформації, наведеній у Додатку №2 та/або підсумковій відомості ресурсів в частині матеріалів/устаткування/механізмів, то Учасники вправі були зазначити в довідці лише наявні на момент подання тендерної пропозиції будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування, які плануються використовуватися під час виконання робіт.