-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дефектоскопні візки (38340000-0 Прилади для вимірювання величин)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
98 182 613.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 490 913.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 490 913.07 UAH
Номер:
d7fdffb8aeb041a38f7faccbaa9d6dca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-02-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.08.2023 00:00
Період моніторингу:
02.08.2023 14:32 - 24.08.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2023-05-16-012086-a 16.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інноваційні технології розвитку промисловості», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 16.05.2023 (зі змінами від 22.05.2023), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.06.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інноваційні технології розвитку промисловості» (далі – ТОВ «Інноваційні технології розвитку промисловості»), повідомлення про намір укласти договір від 27.07.2023, договір від 12.07.2023 № ЦЗВ-07-03323-01 на суму 98 182 613,76 грн (з ПДВ), пояснення Замовника, надані 10.08.2023 та 16.08.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до підпункту 7.2 розділу 7 «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» та Додатку 6 до тендерної документації установив вимогу щодо подання документів для укладення договору здійснюється особисто або поштою за адресою відповідно до пункту 1.2.3 Розділу 1 Тендерної документації.
Таким чином, у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених підпунктом 7.2 розділу 7 «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» тендерної документації та Додатку 6 до тендерної документації у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
23.08.2023 12:21 - 07.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2023 12:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу
процедури закупівлі UA-2023-05-16-012086-a
Державною аудиторською службою України (далі — Держаудитслужба) 23 серпня 2023 року розміщено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Дефектоскопні візки» (38340000-0 Прилади для вимірювання величин) (оголошення UA-2023-05-16-012086-a).
Згідно з висновком, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі) (далі – Особливості) установлено порушення частини восьмої статті 12 Закону.
Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
Замовник категорично не погоджується з висновком щодо порушення частини восьмої статті 12 Закону з огляду на наступне.
Держаудитслужба у своєму висновку зазначає, що у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених підпунктом 7.2 розділу 7 «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» та Додатку 6 до тендерної документації у паперовому вигляді, чим, на думку Держаудитслужби, порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Частина восьма статті 12 Закону говорить, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до пункту 18 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі — це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до пункту 7.2. розділу 7 тендерної документації переможець процедури закупівлі для укладення договору про закупівлю повинен надати документи відповідно до розділу ІІ Додатку №6 до тендерної документації.
Розділ ІІ додатку №6 до тендерної документації містить перелік документів, які подає переможець процедури закупівлі для укладення договору. Зокрема, але не виключно, це статутні документи, документи фінансової звітності, документи щодо банківських рахунків. Водночас, зазначена вимога не стосується інших учасників процедури закупівлі.
Зазначена правова позиція Замовника підтверджується також постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 11 травня 2022 року за справою № 640/20624/21.
Абзацем п’ятнадцятим пункту 44 Особливостей передбачено оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Одночасно, спосіб подання переможцем процедури закупівлі інших документів, в тому числі тих, що передбачені статтею 41 Закону, Законом не визначений. Це підтверджується відповіддю Уповноваженого органу на запит 1514/2020, яка розміщена у розділі «Консультації з питань публічних закупівель» на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу.
Одночасно повідомляємо, що наразі Замовником вже застосовується нова редакція тендерної документації.
Дата публікації звіту:
30.08.2023 16:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис:
-
Дата публікації:
18.09.2023 12:44
Запити/Пояснення
Номер:
553c376aa62546e9aa379524d63b5748
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2023 14:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дефектоскопних візків (ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-16-012086-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 7.3 розділу 7 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2096c188d3ec4f0ea04556a32e3b2d9c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.08.2023 11:47
Опис:
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-05-16-012086-a надає відповідь:
Рішенням правління у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і по АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – Порядок) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця». З огляду на зазначене філія ЦЗВ не визначає виробничі потреби Замовника та не має вищезазначених документів.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі повідомляємо наступне: відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься у інформаційній системі (ІС «Вимоги до продукції») з урахуванням Тимчасового положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану, що затверджений рішенням правління Товариства від 08.08.2022. У випадку закупівлі робіт та послуг, а також товарів, інформація щодо яких відсутня у ІС «Вимоги до продукції», технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з інформаційної бази ІС «Вимоги до продукції», які були включені до Додатку А Додатку 1 Тендерної документації.
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
2. Відповідна інформація міститься за адресою https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
Для пошуку інформації по конкретному тендеру, необхідно ввести номер оголошення у пошукове поле.
3. Надаємо копію банківської гарантії, що надана переможцем.
Номер:
56e5e031a64b4ffea50bdbf608e4c90e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.08.2023 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дефектоскопних візків (ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-16-012086-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів з наступного питання.
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов розділу II Додатку 6 до тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e7bb4b9a3fa045f19dac73a504ecfc04
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
16.08.2023 16:31
Опис:
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-05-16-012086-a надає відповідь:
Надаємо копії документів переможця на підтвердження щодо виконання ним умов розділу II Додатку 6 до тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю (файл у додатку до відповіді: «Право підписання дог_про_закупівлю»).