-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область
Завершена
220 478 809.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 102 394.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 102 394.05 UAH
Номер:
7de33b7b8be146ce9741268e18af19f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-11-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.10.2023 00:00
Період моніторингу:
11.10.2023 18:32 - 01.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.10.2023 № 51-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-05-16-011534-a 16.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 40, абзацу шостого підпункту другого пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.05.2023 № 2/17/2023 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» (далі – ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», Учасник), протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, оприлюднене в електронній системі закупівель від 07.06.2023 № 9/17/2023, вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до 15:18 год 22.06.2023, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.06.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.06.2023 № 11/17/2023, банківську гарантію від 11.07.2023 № 33668, договір про закупівлю робіт від 12.07.2023 № 23-Б, укладений Замовником з ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 17.07.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 19.10.2023, 23.10.2023 та 24.10.2023.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Підпунктом 1.1 пункту першого додатку 1 тендерної документації Замовником передбачено, що наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується наданням довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.
Так, на виконання вищевказаної вимоги ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» надано довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 22.05.2023 № 57/39 (далі – Довідка).
Слід зазначити, що Довідка містить інформацію лише про транспортні засоби та будівельні машини, натомість інформація про механізми, обладнання та устаткування відсутня.
Підпунктом 6.1 пункту 6 Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено наступні вимоги: «Учасники процедури закупівлі повинні підтвердити відповідність вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), установленим замовником згідно додатку 4 до цієї документації шляхом надання у складі тендерних пропозицій відповідних інформацій та/або документів».
Для підтвердження вищезазначених вимог у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» надано документ «12.1 технічне завдання», в якому міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, перелік основних матеріальних ресурсів, підсумкова відомість ресурсів та локальний кошторис на дорожні роботи та послуги № 01-01-01 б/д.
Так, аналізом кошторисної документації, встановлено, що розділом ІІ «Дорожні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів, наданої Учасником, передбачено перелік машин, механізмів та обладнання для виконання технічного завдання до предмету закупівлі, які не були вказані у Довідці, а саме: автобетонозмішувачі на базі автомобіля, місткість барабана 2,7 м3; автогідропідіймачі, висота підйому 18 м; автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 15 т; агрегати для травосіяння на укосах автомобільних доріг та залізниць; агрегати зварювання двопостові для ручного зварювання на автомобільному причепи; агрегати фарбувальні з пневматичним розпиленням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год; асфальтоукладчики універсальні, продуктивність 1000 т/год; бетононасоси при роботі на гідроенергетичному будівництві, подача 5-65 м3/год; крани на пневмоколісному ходу, вантажопідйомність 63 т; крани плавучі самохідні, вантажопідйомність 15 т; кущорізи навісні на тракторі з гідравлічним керуванням; машина дорожня комбінована; машина для встановлення стовпчиків огородження, машини електрозварювальні автоматичні стаціонарні для контактного зварювання рейок; трактор з деревоподрібнюючим обладнанням; трактори на гусеничному ходу; установки для зварювання ручного дугового (постійного струму); установки для свердлення отворів у залізобетоні.
Таким чином, у тендерній пропозиції ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» подано перелік машин і механізмів, які вказані у Довідці, не відповідають машинам, механізмам та обладнанню, що зазначені у підсумковій відомості ресурсів, яку надав Учасник на вимогу Замовника для підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (в тому числі технічної специфікації), установленим Замовником згідно з додатком 4 тендерної документації, зазначивши при цьому поточну ціну за їх використання під час виконання робіт, тому як у Довідці відсутній увесь перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, а саме: автобетонозмішувачі на базі автомобіля, місткість барабана 2,7 м3; автогідропідіймачі, висота підйому 18 м; автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 15 т; агрегати для травосіяння на укосах автомобільних доріг та залізниць; агрегати зварювання двопостові для ручного зварювання на автомобільному причепи; агрегати фарбувальні з пневматичним розпиленням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год; асфальтоукладчики універсальні, продуктивність 1000 т/год; бетононасоси при роботі на гідроенергетичному будівництві, подача 5-65 м3/год; крани на пневмоколісному ходу, вантажопідйомність 63 т; крани плавучі самохідні, вантажопідйомність 15 т; кущорізи навісні на тракторі з гідравлічним керуванням; машина дорожня комбінована; машина для встановлення стовпчиків огородження, машини електрозварювальні автоматичні стаціонарні для контактного зварювання рейок; трактор з деревоподрібнюючим обладнанням; трактори на гусеничному ходу; установки для зварювання ручного дугового (постійного струму); установки для свердлення отворів у залізобетоні, чим порушено вимоги підпункту 1.1 пункту першого додатку 1 тендерної документації Замовника.
Крім того, відповідно до пункту другого додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати довідку згідно зазначеної Замовником форми, про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть задіяні для надання послуг та/або виконання робіт за предметом закупівлі.
На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у довідці про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» надано довідку від 22.05.2023 № 57/48 про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг в якій зазначена інформація про те, що Мандрик В.Г. займає посаду водія автотранспортних засобів, Грабарівський В.А. займає посаду водія автотранспортних засобів та Патока О.І. займає посаду водія автотранспортних засобів.
На підтвердження трудових відносин з вищезазначеними працівниками ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» надано накази:
- від 19.06.2020 № 274/к, в якому зазначено, що Мандрик В.Г. прийнятий на посаду водія автотранспортних засобів за строковим трудовим договором для виконання робіт з 22.06.2020 до 30.11.2020 включно;
- від 06.04.2020 № 183/к, в якому зазначено, що Грабарівський В.А. прийнятий на посаду водія автотранспортних засобів за строковим трудовим договором для виконання робіт з 07.04.2020 до 30.11.2020 включно з випробувальним терміном 2 місяці;
- від 15.04.2020 № 197/к, в якому зазначено, що Патока О.І. прийнятий на посаду водія автотранспортних засобів за строковим трудовим договором для виконання робіт з 16.04.2020 до 30.11.2020 включно з випробувальним терміном 1 місяць.
Таким чином, надані накази не підтверджують правовідносини ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» з відповідними працівниками, які будуть задіяні до виконання договору на дату подання тендерної пропозиції, чим не дотримано умови підпункту 2.1 пункту другого додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником у розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах не включено вищезазначені невідповідності та не надано
ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 40 Особливостей.
Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник в порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника.
Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.06.2023 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.06.2023 № 11/17/2023 про визначення ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» переможцем процедури закупівлі. Замовником укладено з ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» договір про закупівлю робіт від 12.07.2023 № 23-Б.
Період усунення порушень:
31.10.2023 16:21 - 15.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2023 16:21
Оскарження висновку в суді
Опис:
На виконання вимог ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області інформує про оскарження висновку до суду шляхом подання 14.11.2023 року Адміністративного позову №1789/14-10 від 14.11.2023
Дата публікації:
14.11.2023 14:58
Дата відкриття провадження:
20.11.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
400/13926/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
e7a5133ed6cc49adb17b1ba6d7b99f04
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.10.2023 17:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з «Капітального ремонту шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область», код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 220 478 809,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-16-011534-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1f265f0a15794d49bff46c6e576e3d3a
Назва:
Капітальний ремонт шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область
Дата опублікування:
19.10.2023 17:06
Опис:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Враховуючи, що закупівля здійснюється за принципом «Проектуй – Будуй», тобто включає в себе і роботи з розроблення проектної документації, і будівельні роботи, Замовником відповідно до приписів Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури від 07.10.2022 №753 розроблено та затверджено орієнтовний кошторисний розрахунок вартості робіт за схемою проектуй – будуй, загальною кошторисною вартістю 225 157 860,00 грн.
Саме на підставі зазначеного орієнтовного кошторисного розрахунку та нормативних документів у сфері дорожнього господарства, визначено очікувану вартість предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики (розрахунок очікуваної вартості, орієнтовний кошторисний розрахунок вартості робіт, локальні кошториси, відомість ресурсів додаються в окремих файлах).
2) Щодо розміщення інформації відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Стверджуємо, що інформація, передбачена пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» розміщена Замовником на власному веб-сайті.
Номер:
2cd473b88b5d47c29691ffe67a75a789
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.10.2023 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з «Капітального ремонту шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область», код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 220 478 809,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-16-011534-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 12.07.2023 № 23-Б.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b46351ba9bac4553ae06cc88cb1867e9
Назва:
Капітальний ремонт шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область
Дата опублікування:
23.10.2023 16:43
Опис:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питання, викладеного у запиті.
Відповідно до статті ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Запитуваний фактичний стан виконання договору про закупівлю від 12.07.2023 № 23-Б, як розуміє Замовник - це виконання на момент запиту умов, передбачених договором, бо по іншому, на погляд Замовника, зазначене поняття трактувати не можливо.
Відповідно до ч.4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. № 631 (далі – ПКМУ №631), перевірки закупівель проводяться за наявності, серед іншого, виникнення потреби у документальній та фактичній перевірці питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі, в тому числі стану виконання умов договору, внесення змін до нього, в тому числі вимог щодо якості, кількості (обсягів) предмета закупівлі, ціни договору.
Тобто, документальне дослідження стану виконання умов договору не може бути здійснене під час моніторингу закупівель, а лише при проведенні перевірки закупівель, що унормовано ПКМУ №631.
Відповідно до приписів ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи викладене, Замовник інформує про фактичний стан виконання договору про закупівлю від 12.07.2023 № 23-Б: наразі добігають завершення роботи з проектування, оплата виконаних робіт з проектування не здійснювалась. Як Підрядник, так і Замовник, дотримуються умов договору
Номер:
dbb3286ca4624a0393dede4f441e8fdb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.10.2023 14:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з «Капітального ремонту шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область», код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 220 478 809,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-16-011534-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» під час укладення договору закупівлі вимоги пункту 6 Розділу «Результат тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: «Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0cfc4d29ee1047739b127bd372831640
Назва:
Капітальний ремонт шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область
Дата опублікування:
24.10.2023 15:43
Опис:
«Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питання, викладеного у запиті.
Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» під час укладення договору про закупівлю були дотримані вимоги пункту 6 Розділу VI «Результат тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю, в повному обсязі.
Переможцем закупівлі ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» на виконання умов тендерної документації надано:
- оригінал банківської гарантії № 33668 від 11.07.2023р., що видана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС»,
- засвідчені належним чином копія банківської гарантії № 33668 від 11.07.2023р. та копія ліцензії АТ«КОМЕРЦІЙНИЙБАНК«ГЛОБУС»,
- копія довіреності, виданої АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином.
Скан – копії зазначених документів додаються.
Також звертаємо увагу, що забезпечення виконання договору про закупівлю внесено Товариством з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Автострада» у зв’язку з тим, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» під час проведення процедури закупівлі перейменовано на Товариство з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Автострада».
Номер:
856bdc4712304e4095218a9b76476e5c
Назва:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку
Дата опублікування:
07.11.2023 15:46
Опис:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Держаудитслужба) про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом Капітальний ремонт шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область (UA-2023-05-16-011534-a).
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі – Служба, Замовник) вважає, що Висновок Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-16-011534-a від 31 жовтня 2023 року (надалі Висновок) є необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси Служби з урахуванням наступного.
Відповідно до п.2 та враховуючи п.1 констатуючої частини Висновку, встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 40, абзацу шостого підпункту другого пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), а саме не відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» (далі – Учасник) як такої, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника та укладання з Учасником договору від 12.07.2023 №23-Б.
Служба категорично не погоджується з наведеними у п.1 констатуючої частини Висновку нібито фактами невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації та відповідно з наявністю порушень вимог Особливостей з огляду на наступне.
Щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасники мають підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» шляхом подання в складі тендерної пропозиції інформації у вигляді Довідки встановленої форми та документів на підтвердження відповідної інформації. При цьому Замовником встановлено вичерпний перелік обов’язкових транспортних засобів (машин, механізмів) та ї[ кількість, що мають бути наявні в учасника та включені до відповідної Довідки.
Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимог Замовника завантажено Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 22.05.2023 №57/39 (далі – Довідка), яка містить повний перелік обов’язкових транспортних засобів (машин, механізмів) та у кількості не меншій, ніж вимагав Замовник у пп.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, чим повністю виконано вимоги тендерної документації.
Держаудитслужба вважає, що учасники мали зазначити в Довідці всі машини, механізми та обладнання, які зазначені у підсумковій відомості ресурсів, що не відповідає дійсності та не підтверджується вимогами тендерної документації. Замовником в тендерній документації не встановлено жодної вимоги щодо обов’язкової наявності або включення до Довідки машин, механізмів та обладнання, що передбачені підсумковою відомістю ресурсів. Навіть більше, відповідно до примітки до відомості обсягів робіт (BOQ) технічної специфікації (додаток 4 до тендерної документації), Замовником в складі тендерної документації надані локальні кошториси та підсумкова відомость ресурсів лише задля розуміння процесів, що відносяться (належать) до тієї чи іншої позиції Відомості обсягів робіт (BOQ) та формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни). При цьому підтвердження відповідності вказаним документам Замовником не вимагається.
Щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації учасники мають підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» шляхом подання в складі тендерної пропозиції інформації у вигляді Довідки встановленої форми та документів на підтвердження відповідної інформації, перелік яких чітко встановлений замовником у зазначеному підпункті. Серед вказаних документів трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва).
Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимог Замовника завантажено Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі від 22.05.2023 № 57/48 (далі – Довідка), яка містить інформацію, підтверджену відповідними документами в повній відповідності вимогам тендерної документації.
Однак, Держаудитслужба вважає, що Учасником не підтверджено правовідносини з працівниками Мандрик В.Г., Грабарівський В.А. та Патока О.І., інформація по яких зазначена у пунктах 2, 3 та 4 Довідки. Учасником в складі тендерної пропозиції надані накази про прийняття на відповідні посади за строковими трудовими договорами терміном до 30.11.2020 року. Одночасно Учасником надані трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) на вказаних працівників, відомості з яких свідчать про наявність трудових відносин між Учасником та працівниками Мандрик В.Г., Грабарівський В.А. та Патока О.І. Наявність в складі тендерної пропозиції Учасника трудових книжок проігнорована Держаудитслужбою і взято до уваги лише накази про прийняття на відповідні посади та зроблено хибні висновки. Також Держаудитслужбою не взято до уваги норми трудового законодавства, а саме статті 39-1: якщо після закінчення строку трудового договору трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк.
Таким чином, Учасником повністю дотримано вимоги тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у Замовника були відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції останнього, а наведені Держаудитслужбою у Висновку факти нібито порушень є безпідставними та хибними.
Враховуючи наведену аргументацію, Замовник заперечує наявність порушень, визначених Держаудитслужбою у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область (UA-2023-05-16-011534-a)