• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область

Завершена

220 478 809.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 102 394.05 UAH
Номер: 7de33b7b8be146ce9741268e18af19f9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-11-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.10.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 11.10.2023 18:32 - 01.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.10.2023 № 51-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-05-16-011534-a 16.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 345-94-83, chernihivmonitoring11@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 40, абзацу шостого підпункту другого пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.05.2023 № 2/17/2023 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» (далі – ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», Учасник), протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, оприлюднене в електронній системі закупівель від 07.06.2023 № 9/17/2023, вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до 15:18 год 22.06.2023, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.06.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.06.2023 № 11/17/2023, банківську гарантію від 11.07.2023 № 33668, договір про закупівлю робіт від 12.07.2023 № 23-Б, укладений Замовником з ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 17.07.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 19.10.2023, 23.10.2023 та 24.10.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням Особливостей встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Підпунктом 1.1 пункту першого додатку 1 тендерної документації Замовником передбачено, що наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується наданням довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Так, на виконання вищевказаної вимоги ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» надано довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 22.05.2023 № 57/39 (далі – Довідка). Слід зазначити, що Довідка містить інформацію лише про транспортні засоби та будівельні машини, натомість інформація про механізми, обладнання та устаткування відсутня. Підпунктом 6.1 пункту 6 Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено наступні вимоги: «Учасники процедури закупівлі повинні підтвердити відповідність вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), установленим замовником згідно додатку 4 до цієї документації шляхом надання у складі тендерних пропозицій відповідних інформацій та/або документів». Для підтвердження вищезазначених вимог у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» надано документ «12.1 технічне завдання», в якому міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, перелік основних матеріальних ресурсів, підсумкова відомість ресурсів та локальний кошторис на дорожні роботи та послуги № 01-01-01 б/д. Так, аналізом кошторисної документації, встановлено, що розділом ІІ «Дорожні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів, наданої Учасником, передбачено перелік машин, механізмів та обладнання для виконання технічного завдання до предмету закупівлі, які не були вказані у Довідці, а саме: автобетонозмішувачі на базі автомобіля, місткість барабана 2,7 м3; автогідропідіймачі, висота підйому 18 м; автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 15 т; агрегати для травосіяння на укосах автомобільних доріг та залізниць; агрегати зварювання двопостові для ручного зварювання на автомобільному причепи; агрегати фарбувальні з пневматичним розпиленням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год; асфальтоукладчики універсальні, продуктивність 1000 т/год; бетононасоси при роботі на гідроенергетичному будівництві, подача 5-65 м3/год; крани на пневмоколісному ходу, вантажопідйомність 63 т; крани плавучі самохідні, вантажопідйомність 15 т; кущорізи навісні на тракторі з гідравлічним керуванням; машина дорожня комбінована; машина для встановлення стовпчиків огородження, машини електрозварювальні автоматичні стаціонарні для контактного зварювання рейок; трактор з деревоподрібнюючим обладнанням; трактори на гусеничному ходу; установки для зварювання ручного дугового (постійного струму); установки для свердлення отворів у залізобетоні. Таким чином, у тендерній пропозиції ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» подано перелік машин і механізмів, які вказані у Довідці, не відповідають машинам, механізмам та обладнанню, що зазначені у підсумковій відомості ресурсів, яку надав Учасник на вимогу Замовника для підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (в тому числі технічної специфікації), установленим Замовником згідно з додатком 4 тендерної документації, зазначивши при цьому поточну ціну за їх використання під час виконання робіт, тому як у Довідці відсутній увесь перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, а саме: автобетонозмішувачі на базі автомобіля, місткість барабана 2,7 м3; автогідропідіймачі, висота підйому 18 м; автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 15 т; агрегати для травосіяння на укосах автомобільних доріг та залізниць; агрегати зварювання двопостові для ручного зварювання на автомобільному причепи; агрегати фарбувальні з пневматичним розпиленням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год; асфальтоукладчики універсальні, продуктивність 1000 т/год; бетононасоси при роботі на гідроенергетичному будівництві, подача 5-65 м3/год; крани на пневмоколісному ходу, вантажопідйомність 63 т; крани плавучі самохідні, вантажопідйомність 15 т; кущорізи навісні на тракторі з гідравлічним керуванням; машина дорожня комбінована; машина для встановлення стовпчиків огородження, машини електрозварювальні автоматичні стаціонарні для контактного зварювання рейок; трактор з деревоподрібнюючим обладнанням; трактори на гусеничному ходу; установки для зварювання ручного дугового (постійного струму); установки для свердлення отворів у залізобетоні, чим порушено вимоги підпункту 1.1 пункту першого додатку 1 тендерної документації Замовника. Крім того, відповідно до пункту другого додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати довідку згідно зазначеної Замовником форми, про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть задіяні для надання послуг та/або виконання робіт за предметом закупівлі. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у довідці про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» надано довідку від 22.05.2023 № 57/48 про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг в якій зазначена інформація про те, що Мандрик В.Г. займає посаду водія автотранспортних засобів, Грабарівський В.А. займає посаду водія автотранспортних засобів та Патока О.І. займає посаду водія автотранспортних засобів. На підтвердження трудових відносин з вищезазначеними працівниками ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» надано накази: - від 19.06.2020 № 274/к, в якому зазначено, що Мандрик В.Г. прийнятий на посаду водія автотранспортних засобів за строковим трудовим договором для виконання робіт з 22.06.2020 до 30.11.2020 включно; - від 06.04.2020 № 183/к, в якому зазначено, що Грабарівський В.А. прийнятий на посаду водія автотранспортних засобів за строковим трудовим договором для виконання робіт з 07.04.2020 до 30.11.2020 включно з випробувальним терміном 2 місяці; - від 15.04.2020 № 197/к, в якому зазначено, що Патока О.І. прийнятий на посаду водія автотранспортних засобів за строковим трудовим договором для виконання робіт з 16.04.2020 до 30.11.2020 включно з випробувальним терміном 1 місяць. Таким чином, надані накази не підтверджують правовідносини ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» з відповідними працівниками, які будуть задіяні до виконання договору на дату подання тендерної пропозиції, чим не дотримано умови підпункту 2.1 пункту другого додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником у розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах не включено вищезазначені невідповідності та не надано ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 40 Особливостей. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник в порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.06.2023 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.06.2023 № 11/17/2023 про визначення ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» переможцем процедури закупівлі. Замовником укладено з ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» договір про закупівлю робіт від 12.07.2023 № 23-Б.
Період усунення порушень: 31.10.2023 16:21 - 15.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.10.2023 16:21

Оскарження висновку в суді

Опис: На виконання вимог ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області інформує про оскарження висновку до суду шляхом подання 14.11.2023 року Адміністративного позову №1789/14-10 від 14.11.2023
Дата публікації: 14.11.2023 14:58
Дата відкриття провадження: 20.11.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 400/13926/23

Запити/Пояснення