-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги з оздоровлення дітей з сімей в складних життєвих обставинах, зокрема з інвалідністю)
Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги з оздоровлення дітей з сімей в складних життєвих обставинах, зокрема з інвалідністю). Згідно до вимог Тендерної документації.
Завершена
3 375 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 878.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 878.00 UAH
Номер:
c349a61a0dc54db5af80bc86627dab1d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 16:17 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-05-16-010649-a 16.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «Пролісок», установлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського міського центру соціальних служб (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.05.2023 № 57, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Культурно-оздоровчий центр «Пролісок» (далі – ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «Пролісок», Учасник), вимогу про усунення невідповідностей, протокол про збільшення строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «Пролісок» від 02.06.2023 № 71, протокол про визначення переможця від 14.04.2023 № 78, повідомлення про намір укласти договір від 14.06.2023, договір про надання послуг від 23.06.2023 № 85 на суму 3 091 200,00 грн, без ПДВ (далі - Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 11.07.2023 та 17.07.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» тендерної документації учасник має надати документи, що підтверджують його відповідність наступним вимогам, зокрема пункту 4 даного додатку - наявність умов для купання – водоймище (річка, озеро, басейн) з власним пляжем з безпечним підходом, обладнаним місцем для купання, обладнаним рятувальними засобами та забезпечений наявністю рятувальників, лікаря. Кількість місць на пляжі повинна становити не менш від 50% контингенту заповнення дитячого оздоровчого закладу, а мінімальна площа на одну дитину - 4 кв.м (Підтвердити документально).
Так, ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «Пролісок» у складі тендерної пропозиції надано документ «47_Паспорт підводної частини акваторії та карта», в якій міститься посвідчення Серія КВ 000373 плавця-рятувальника рятувального поста на водних об’єктах Тарасенко Олександра Івановича, яке видане Аварійно-рятувальною службою Науково-виробничого підприємства «Рятувально-водолазна служба громадської організації «УКРРЯТВОД» (далі – НВП «РВС ГО «УКРРЯТВОД») та лише першу сторінку (розмиту/нечітку) «договору від 12.05.2023» укладеного між ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «Пролісок» та НВП «РВС ГО «УКРРЯТВОД» (далі – «АРС») щодо організації та здійснення «АРС» водолазного обслуговування пляжу Учасника та виконання профілактичної роботи із запобігання виникнення надзвичайних ситуацій.
Разом із тим, відповідно до частини сьомої статті 179 Господарського кодексу України Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Так, відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Однак із зазначеної сторінки не можливо установити ціну, строк дії договору, обов’язкових реквізитів, зокрема, підписів і печаток сторін, що не дає змоги підтвердити наявність правовідносин між НВП «РВС ГО «УКРРЯТВОД» та «АРС» в частині організації та здійснення останнім водолазного обслуговування пляжу Учасника та виконання профілактичної роботи із запобігання виникнення надзвичайних ситуацій (забезпечення наявністю рятувальників).
Однак, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 41 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «Пролісок», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
26.07.2023 17:20 - 10.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2023 17:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Київський міський центр соціальних служб та ТОВ Культурно-оздоровчий центр "Пролісок" дійшли згоди щодо розірвання Договору від 23.06.2023р. № 85 та вжито заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз'яснювальної роботи та направленням уповноваженої особи на проходження навчання.
Лист ТОВ Культурно-оздоровчий центр "Пролісок" додається.
Дата публікації звіту:
01.08.2023 14:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
усунуто шляхом розірвання (припинення) дії договору про надання послуг від 23.06.2023 № 85
Дата публікації:
21.09.2023 11:02
Запити/Пояснення
Номер:
8d80aad56f2142ff9f8f40592d3d7632
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
07.07.2023 14:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги центрів і будинків відпочинку (послуги з оздоровлення дітей з сімей в складних життєвих обставинах, зокрема з інвалідністю) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-16-010649-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
22575a175e124dc88cc07a922da1742d
Назва:
На виконання запиту про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2023 16:08
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги з оздоровлення дітей з сімей в складних життєвих обставинах, зокрема з інвалідністю) за номером ID: UA-2023-05-16-010649-a та на запит про надання пояснень, оприлюднений в системі електронних закупівель 07.07.2023, повідомляємо.
1.) Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у Додатку 2 до тендерної документації щодо Закупівлі, встановлені Замовником відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема з описом усіх необхідних характеристик послуги з посиланням на стандартні характеристики, умови та вимоги, пов’язані з послугою, що закуповується, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами, а саме:
- Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 № 375-VI, в частині переліку складових державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей та встановлених вимог до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- Закон України «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000 № 1841-III, в частині організації оздоровчими закладами навчально-виховного процесу;
- постанова Кабінету Міністрів України від 28.04.2009 № 426 «Про затвердження Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій»;
- постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- Державні санітарні правила і норми «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99 (затверджено постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 № 172 «Про затвердження Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 липня 1996 р. за № 378/1403);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11.07.2000 № 160 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах» в частині затвердження форми № 318/0 «Акт прийняття дитячого оздоровчого табору»;
- наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 р. за №252/26697) «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні».
Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, інформуємо:
Заходи щодо організації оздоровлення дітей міста Києва проводяться Київським міським центром соціальних служб на виконання підпункту 1.1.3 розділу І підпрограми 3 міської цільової програми «Молодь та спорт столиці» на 2022-2024 роки», затвердженої рішенням Київської міської ради від 16 грудня 2021 року № 4034/4075 (зі змінами, затвердженими рішенням Київської міської ради від 25.05.2023 № 6456/6497) де передбачено забезпечення оздоровлення та відпочинок дітей міста Києва, в першу чергу дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки по коду бюджетної програми 0913140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» заплановані видатки в сумі 3 375 600,00 грн.
Розрахунок видатків Київського міського центру соціальних служб на 2023 рік щодо оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку сформовано за результатами проаналізованої та узагальненої інформації, отриманої шляхом опитування та надходження листів-потреби від районних в місті Києві Центрів соціальних служб та з урахуванням надання базового переліку послуг, що входить до вартості путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а саме: розміщення та проживання (в капітально зведеній з укриттям та пандусами, з блочним або кімнатним розміщенням з цілодобовим постачанням холодної та гарячої води), організація повноцінного збалансованого 5-ти разового харчування на добу, організація культурно – освітніх заходів (танцювальних гуртків, екскурсій, вечорів відпочинку тощо), послуги з організації фізкультурно-спортивної діяльності (наявність спортивних споруд та інвентарю), медичне забезпечення (наявність обладнаного медпункту, ізолятору з кваліфікованим медичним персоналом, цілодобове чергування медичного працівника та надання невідкладної медичної допомоги). психологічні послуги, інформаційні послуги, страхування від нещасних випадків на час перебування дітей в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку, цілодобова охорона дитячого закладу оздоровлення та відпочинку; наявність облаштованих захисних споруд (укриттів), тощо.
Враховуючи доведений обсяг бюджетних призначень та кількість дітей, які потребують оздоровлення 160 дітей, Київським міським центром соціальних послуг, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», проведено аналіз ринку послуг з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, та на підставі комерційних пропозиції постачальника, мережі Інтернет щодо ціни на відповідну послугу, визначено очікувану вартість путівок на оздоровлення дітей з орієнтовного розрахунку вартості одного ліжко-дня на одну особу, у розмірі 1 076,85 грн.
Необхідно зазначити, що під час проведення аналізу інформації щодо вартості послуги оздоровлення, Київським міським центром соціальних служб врахував термін перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку тривалістю 21 календарний день, а також можливість забезпечення виконавцем в межах надання послуги збереження життя і здоров`я на період перебування дітей в закладах оздоровлення та відпочинку та негайну евакуацію і відправлення дітей до місця їх постійного проживання.
2.) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на веб-порталі Мережі центрів соціальних служб м. Києва за посиланням: https://kmcss.kyiv.ua/публічні-закупівлі.
Додатки додаються.
Номер:
b085c7a7232041b69b3b5a993cc8622a
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
13.07.2023 10:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги центрів і будинків відпочинку (послуги з оздоровлення дітей з сімей в складних життєвих обставинах, зокрема з інвалідністю) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-16-010649-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Чи надано учасником ТОВ Культурно-оздоровчим центром «Пролісок» довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (педагогічний, медичний, обслуговуючий персонал та ін.), яка містить інформацію про наявність рятувальника та інструктора з плавання?
2. Яким чином, учасник ТОВ Культурно-оздоровчим центром «Пролісок» підтвердив педагогічну освіту інструктора з плавання, оскільки відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації Замовника, навчання плаванню є обов’язковим заходом?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
71babeb927c7460b884063ff9f50bf5c
Назва:
На виконання запиту про надання пояснень
Дата опублікування:
17.07.2023 14:53
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги з оздоровлення дітей з сімей в складних життєвих обставинах, зокрема з інвалідністю) за номером ID: UA-2023-05-16-010649-a та на запит про надання пояснень, оприлюднений в системі електронних закупівель 13.07.2023, повідомляємо:
1. ТОВ Культурно-оздоровчим центром «Пролісок» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які входять до складу підприємства, а також довідку про залучення сезонних працівників.
В змісті вищезазначених довідок міститься інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (педагогічний, медичний, обслуговуючий персонал та ін.), із зазначенням їхнього освітнього рівня, стажу роботи з дитячим колективом).
При цьому, в умовах тендерної документації окрема вимога про необхідність зазначення інформації про наявність рятувальника та інструктора з плавання, саме в змісті довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, - не встановлена. Перелік працівників, інформація про яких мала бути зазначена в довідці, не є вичерпним.
Враховуючи той факт, що відповідно додатку 1 до тендерної документація Замовником не конкретизовано перелік фахівців, які будуть задіяні в надані послуги, а саме: педагогічного, медичного, обслуговуючого персоналу та ін., відсутність інформації про рятувальника та інструктора з плавання, в наданих учасником довідках, не є порушенням вимог тендерної документації.
Учасником надано вичерпну інформацію, де зазначено перелік тих працівників, які необхідно вказати для підтвердження наявності кваліфікованого персоналу при надані послуг з оздоровлення.
2.Відповідно Додатку 1 до тендерної документації Учаснику потрібно надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які залучення до роботи сезонних працівників. Копії дипломів про освіту педагогічних, медичних працівників та працівників харчоблоку, яких планується залучити саме на час оздоровчої зміни в липні-серпні 2023 року.
В умовах тендерної документації окрема вимога про необхідність зазначення інформації про наявність інструктора з плавання, саме в змісті довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, - не встановлена. Перелік працівників, інформація про яких мала бути зазначена в довідці, не є вичерпним.
Враховуючи той факт, що в наданій, ТОВ Культурно-оздоровчим центром «Пролісок», довідці в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації відсутня інформація про інструктора з плавання, в Учасника не виникло зобов’язання з підтвердження педагогічної освіти інструктора з плавання.
Крім того, ТОВ Культурно-оздоровчий центр «Пролісок» надав підтвердження інформації відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації – порівняльну таблицю та в лист погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, що є технічними вимогами до предмета закупівлі, які вимагались Замовником.
Документи додаються.