• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки, системний блок)

Місцезнаходження замовника: 25009, Кіровоградська область м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 5. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Закупівля здійснюється відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: ноутбуки – 15шт., системний блок - 1шт.. Детальніше в додатку №2 до тендерної документації. Усі документи, які готуються безпосередньо учасником для подання у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути викладені українською мовою.

Торги не відбулися

345 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 450.00 UAH
Номер: fca018e6d4e04a3b87ae4e80efdaa703
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-08-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.09.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 08.09.2023 15:22 - 30.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.09.2023 № 63-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 07.09.2023 № 63-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-16-007311-a 16.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 50) 545-63-67, echerepenko326@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання стану виконання рішення органу оскарження встановлено порушення вимог частини 22 статті 18 Закону та підпункту 1 пункту 48 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 20.04.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, стану виконання рішень органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.05.2023 № 140, тендерні пропозиції учасників фізичної особи – підприємця Боднар Г.О., товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАКОМ – ВІРНИЙ НАПРЯМОК» (далі – ТОВ «КОМПАКОМ – ВІРНИЙ НАПРЯМОК»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.05.2023 № 154, від 01.06.2023 № 156, від 20.06.2023 № 168, від 17.07.2023 № 188, від 18.07.2023 № 190, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 14.06.2023 № 8692-р/пк-пз, від 10.07.2023 № 10253-р/пк-пз, пояснення надані 21.09.2023 Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно пункту 52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно частини 22 статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. За результатами моніторингу встановлено, що рішенням Комісії АМКУ від 10.07.2023 № 10253-р/пк-пз, прийнятим за результатами розгляду скарги ТОВ «КОМПАКОМ – ВІРНИЙ НАПРЯМОК» від 23.06.2023 № UA-2023-05-16-007311-a.b7 Замовника зобов’язано скасувати рішення про визнання фізичної особи - підприємця Боднара Г.О. переможцем за процедурою закупівлі. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель 17.07.2023, Замовником, на виконання рішення Комісії АМКУ від 10.07.2023 № 10253-р/пк-пз відхилено тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Боднара Г.О., однак інформація про усунення порушення (коментар замовника щодо усунення порушення) Замовником оприлюднена 20.09.2023, тобто з порушенням строку, визначеного частиною 22 статті 18 Закону (не пізніше 30 днів з дня прийняття рішення органом оскарження). Внаслідок встановленого, на порушення вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей відкриті торги електронною системою закупівель автоматично не відмінено. Під час проведення моніторингу Замовником 21.09.2023 оприлюднена в електронній системі закупівель інформація про відміну відкритих торгів.
Період усунення порушень: 26.09.2023 16:38 - 11.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2023 16:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В електронній системі закупівель через збій не була відображена інформація про усунення порушень, зазначених у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10253-р/пк-пз від 10.07.2023 , що призвело до не відміни торгів. Після внесення інформації в електронну систему закупівель, станом на 20.09.2023 закупівля набула статусу: торги не відбулись. Причина відміни торгів:дискваліфікація всіх поданих пропозицій.
Дата публікації звіту: 02.10.2023 11:53

Запити/Пояснення