-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Екскаватор колісний
Закупівля здійснюється відповідно до потреби Замовника на підставі рішення сесії від 27.04.2023 № 1275 (зі змінами)
Завершена
10 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 150 000.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 150 000.00 UAH
Номер:
5c7cf18f60864ba19ccf786e9eebe46a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-14-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.08.2023 00:00
Період моніторингу:
14.08.2023 16:37 - 05.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.08.2023 № 44-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 14.08.2023 № 44-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
8. UA-2023-05-16-004903-a 16.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватися вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів та Наказу №680 під час завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.05.2023 №13-02/2023 із змінами, запити про надання роз’яснень від 17.05.2023, від 19.08.2023, відповіді від 17.05.2023, від 22.05.2023, вимоги про усунення порушень UA-2023-05-16-004903-а.c1 від 16.05.2023, UA-2023-05-16-004903-а.а2 від 19.05.2023, відповіді Замовника на вимоги від 17.05.2023, від 22.05.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.05.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.05.2023 №13-04/2023 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 31.05.2023, договір про постачання товару від 12.06.2023 №173, пояснення від 18.08.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення пункту 24 Особливостей під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує товар, який становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
43262100-8 Механічні екскаватори.
Також, моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1 - 3) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень:
21.08.2023 09:57 - 05.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2023 09:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку про результати моніторингу за ідентифікатором UA-M-2023-08-14-000038 закупівлі (UA-2023-05-16-004903-а) за кодом ДК 021:2015 43260000-3 – Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор колісний), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, уповноважена особа управління виконує зобов’язання та повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту:
23.08.2023 14:48
Запити/Пояснення
Номер:
3b5ef0bf94804a29b99f8852cdb94bd0
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
15.08.2023 12:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-16-004903-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
2ec7e9f7d5814bc0bc11c1c5316be662
Назва:
Про розрахунок очікуваної вартості, оприлюднення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Посилання на сторінку власного веб-сайту.
Дата опублікування:
18.08.2023 09:48
Опис:
Замовником торгів – управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області закупівлю за кодом ДК 021:2015 43260000-3 – Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор колісний) (далі — Закупівля) проведено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості).
Відповідно до пункту 24 Особливостей на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднена інформація про проведення відкритих торгів (UA-2023-05-16-004903-а) очікуваною вартістю 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів грн. 00 коп.).
Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності до службової записки фахівців відділу матеріально-технічного забезпечення управління. Підставою для складання якої являється лист ДП “Лозоваводосервіс” КП “Теплоенерго” Лозівської міської ради Харківської області на ім'я міського голови та ресурсне забезпечення програми реформування УЖКГБ міської ради, затверджене рішенням сесії від 27 квітня 2023 року № 1275. (Копії додаються).
Частиною 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами), на сайті Лозівської міської ради за посиланням https://lozovarada.gov.ua/ogoloshennya/ogoloshennya-pro-zakupivlyu-spetsializovanoji-tekhniki-ekskavatorna-tekhnika.html розміщене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.