-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові двері (ДК 021:2015: 44221000-5)
Завершена
493 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 467.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 467.00 UAH
Номер:
77df8081b6dd4c208cf98a8e6abb47be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-04-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2023 00:00
Період моніторингу:
04.07.2023 22:43 - 26.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.07.2023 № 158
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2023 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.07.2023 № 158
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
17 UA-2023-05-16-003623-a 16.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В» встановлено порушення вимог частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей та абзацу другого пункту 1 частини першої та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону
України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти, молоді та спорту Коломацької селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом від 16.05.2023, протокол № 02/23 від 29.05.2023, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОРІЯ-В» (далі – ТОВ «ГЛОРІЯ-В», учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2023, договір № Д-4477 від 12.06.2023, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 12.07.2023 року та 25.07.2023 року.
Згідно пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду
тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Моніторингом встановлено, що Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ГЛОРІЯ-В» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією наступного змісту:
3.Відповідно до пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" в складі своєї тендерної пропозиції не надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру.
Керуючись вимогами статті 29 Закону, відповідно пункту 40 Особливостей, розглянувши пропозицію учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В», замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Відповідно до п. 11 Додатку 2 до тендерної документації учасник не надав у складі тендерної пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ГЛОРІЯ-В» не надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру, на виконання вимог пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації «Підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації. Вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі».
Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В» висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ у розумінні Особливостей.
Отже, у Замовника немає підстав розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у разі ВІДСУТНОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, якщо таке забезпечення вимагалося замовником ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ (та/або документів) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Враховуючи викладене, відповідно до абзацу другого пункту 40 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ та не підлягає усуненню. Натомість, всупереч вимогам пункту 40 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель без наявних на те підстав. Отже, в порушення вимог пункту 40 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником неправомірно розміщено (опубліковано) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ГЛОРІЯ-В» щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
За результатами моніторингу встановлено, що в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей та частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОРІЯ-В», яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та її розкриття не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника внаслідок не надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації
Замовника, а визначено його переможцем та укладено з ним Договір.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ТОВ «ГЛОРІЯ-В», не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, згідно Додатку 2 до тендерної документації Замовником викладені вимоги до конструкцій, якості та складу елементів (таблиця).
Учасником-переможцем ТОВ «ГЛОРІЯ-В» в складі тендерної пропозиції надано інформацію щодо товару (Додаток № 2) з наступною інформацією:
1 Дверний блок білий, металопластиковий; стулка 115 мм; імпост 82мм;
2 Дверний блок білий, металопластиковий; стулка 115 мм; імпост 82 мм;
3 Дверний блок білий, металопластиковий; стулка 115 мм; імпост 82 мм;
4 Дверний блок білий, металопластиковий; стулка 115 мм; імпост 82 мм.
Вищезазначена інформація не відповідає вимогам до конструкцій, якості та складу елементів, встановленим Замовником (Додаток 2 до тендерної документації).
Також, згідно Додатку 2 до тендерної документації виконавець відповідає за своєчасне прибирання робочих місць і вивезення будівельного сміття. Всі автотранспортні, експедиційні, поштові та інші витрати за рахунок виконавця.
Згідно Додатку 4 до тендерної документації учаснику необхідно надати документи які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
- довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання поставки товарів визначених у технічних вимогах;
- інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору.
При цьому, довідкою «про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 23.05.2023 № 23.05-06, яка надана ТОВ «ГЛОРІЯ-В в тендерній пропозиції, учасником-переможцем не підтверджено наявність техніки для вивезення будівельного сміття, що не відповідає вимогам Додатку 2 та Додатку 4 до тендерної документації.
Довідкою «про наявність працівників відповідної кваліфікації» від 23.05.2023 № 23.05-07 учасником-переможцем ТОВ «ГЛОРІЯ-В» не підтверджена наявність водія для вивезення будівельного сміття, що не відповідає вимогам Додатку 2 та Додатку 4 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав договір від 12.06.2023 № Д-4477.
Період усунення порушень:
28.07.2023 16:45 - 12.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.07.2023 16:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі за Оголошенням UA-2023-05-16-003623-a «Металопластикові двері (ДК 021:2015: 44221000-5) », повідомляємо про виконання зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме припинення зобов’язань за договором – шляхом розірвання договору про закупівлю. Додаткова угода до договору про розірвання - додається.
Дата публікації звіту:
01.08.2023 18:29
Запити/Пояснення
Номер:
b5eb76996fbf45fb9b260345e112f03d
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2023 20:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Металопластикові двері (ДК 021:2015: 44221000-5)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-16-003623-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0db5a51fa9314bfa8355a57be174a144
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
12.07.2023 11:02
Опис:
У відповідь на запит, надаємо пояснення:
Відповідно до потреби ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОЛОМАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ у травні 2023 року було заплановано придбання Металопластикових дверей (ДК 021:2015: 44221000-5), згідно коду ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби, у кількості 33 штук, та оприлюднено на сайті Уповноваженого органу річний план закупівлі №UA-P-2023-05-16-001292-a та оголошення про проведення закупівлі відкритих торгів №UA-2023-05-16-003623-a керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Обґрунтування визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації.
Технічні характеристики:
- профільна система 5кам
- рама дверна, армір 2,0 мм квадратний,
- T-Стулка дверна 116-120, армір 2,0 мм квадрат ,
- кількість дверних петель - 4шт. на кожну стулку
- замок, ручка.
- штапік.
Фурнітура,
• Віконна фурнітура Вх (МК) ПВХ Constant, AXOR, IDEAL, REZE з високою антикорозійною стійкістю
• Посилений поворотно-відкидний механізм
• Ручка біла Antey
Склопакет
• Двокамерний склопакет з двома енергозберігаючими стеклами заповнений аргоном не менше32 мм.
Обробка укосів. Згідно ДСТУ Б В.2.6-79:2009
На підтвердження технічних характеристик відповідно до діючих норм в Україні, Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати копії документів діючих на дату розкриття пропозицій, які підтверджують якість, безпечність та відповідність технічним вимогам на кожне найменування Товару (на профіль ПВХ, на склопакети, на фурнітуру, на виріб) (якісні посвідчення або сертифікати якості або паспорти якості або висновки або ін.). Якщо предмет закупівлі не підлягає сертифікації, надається копія довідки про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати вимогам до товарів цього типу. На підтвердження Учасник повинен надати:
1. сертифікат відповідності профілів ПВХ для огороджувальних будівельних конструкцій;
2. сертифікат якісті на профілі ПВХ;
3. протокол випробувань на відповідність профілів ПВХ для огороджувальних будівельних конструкцій щодо відповідності до ДСТУ Б В 2.7-130:2007 пп.5.2.3-5.2.5, 5.3.1, 5.3.7;
4. протокол випробувань профілю полiвiнiлхлоридних на визначення групи горючості (не менше Г2 згідно ДСТУ 8829:2019 Пожежовибухонебезпечність речовин і матеріалів - матеріали помірної горючості, ДБН В.1.1-7:2016);
5. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій щодо відповідності до ДСТУ Б В.2.7-130:2007;
6. сертифікат відповідності склопакетів,
7. протокол випробувань склопакетів із вказаною формулою, як у даній технічній специфікації;
8. сертифікат відповідності на металопластикові блоки;
9. протокол випробувань металопластикового віконного блоку із вказаною формулою склопакету, як у даній технічній специфікації;
10. сертифікат відповідності на фурнітуру;
11. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру;
12. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети клеєні у відповідності до ДСТУ EN 1279-1:2022 (EN 1279-1:2018).
Від виробника продукції сертифікати:
- ISO 9001-2015 (системи управління якістю, вимоги);
- ISO 14001-2015 (системи екологічного управління);
- ISO 45001-2019 (управління охорони здоров’я та безпекою праці).
Якщо Учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій через причини, які від нього не залежать, то він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям (із обґрунтуванням ненадання відповідних документів).
Під час виготовлення металопластикових віконних блоків виробник повинен керуватися Державними стандартами України (ДСТУ EN 1279-1:2022, ДСТУ EN 14351-1:2020, ДСТУ EN1279-1:2022, ДСТУ Б В.2.7-130:2007) та Державними Будівельними Нормами (ДБН В.2.6-31:2021).
Ціна на товар включає монтаж металопластикових дверей на об’єкті у місці поставки, демонтаж попередніх дверних конструкцій, підготовка дверних прорізів, улаштування відкосів.
Обґрунтування визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro»:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-26-006171-a;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-08-011655-a.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Було оприлюднено на офіційному сайті ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОЛОМАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ за посиланням http://osvitakolomak.ucoz.net/index/planuvannja-roboti/0-7
Номер:
51d0379b956c4ff1b76237edbb512477
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.07.2023 22:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Металопластикові двері (ДК 021:2015: 44221000-5)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-16-003623-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації учасникам необхідно надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання поставки товарів визначених у технічних вимогах. Чому в довідці «про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 23.05.2023 № 23.05-06, яка надана ТОВ «ГЛОРІЯ-В» у складі тендерної пропозиції, не вказано інформацію щодо транспорту для вивезення будівельного сміття згідно Додатку 2 до тендерної документації «Підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації.».
2. Чому в довідці «про наявність працівників відповідної кваліфікації» від 23.05.2023 № 23.05-07 , яка надана ТОВ «ГЛОРІЯ-В», не вказано водія для вивезення будівельного сміття згідно Додатку 2 до тендерної документації «Підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації.».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0fc0f1ba0da84f75a15d2769fcef678a
Назва:
Відповідь Замовника на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2023 20:41
Опис:
У відповідь на запит, надаємо пояснення:
Щодо першого питання:
На виконання вимог Додатку 4 до тендерної документації учасником надано Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання поставки товарів визначених у технічних вимогах. Замовником не вимагалося та не зазначалося перелік матеріально технічної бази, яку повинен мати Учасник, а вимагалося надати довідку в довільній формі. Учасником виконано цю вимогу. Також відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено, що:
«Ціна на товар включає монтаж металопластикових дверей на об’єкті у місці поставки, демонтаж попередніх дверних конструкцій, підготовка дверних прорізів, улаштування відкосів.
Всі автотранспортні, експедиційні, поштові та інші витрати за рахунок Виконавця.
Супутні послуги, які будуть виконуватися Виконавцем, будуть за його рахунок. У будь-якому випадку вартість супутніх послуг не оплачується (не відшкодовується) замовником.»
На підставі вищевикладеного Учасником повністю виконані вимоги Замовника, щодо надання довідки у довільній формі, без зазначення транспорту для вивезення будівельного сміття, то му ще це супутні витрати, вартість яких Учасник включає/або не включає до вартості товару на свій розсуд та несе пов’язані з цим ризики.
Щодо другого питання:
На виконання вимог Додатку 4 до тендерної документації учасником надано Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. Замовником не вимагалося та не зазначався перелік, кваліфікація, або кількість працівників які повинні бути задіяні під час виконання договору про закупівлю. Учасником виконано цю вимогу. Також відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено, що:
«Ціна на товар включає монтаж металопластикових дверей на об’єкті у місці поставки, демонтаж попередніх дверних конструкцій, підготовка дверних прорізів, улаштування відкосів.
Всі автотранспортні, експедиційні, поштові та інші витрати за рахунок Виконавця.
Супутні послуги, які будуть виконуватися Виконавцем, будуть за його рахунок. У будь-якому випадку вартість супутніх послуг не оплачується (не відшкодовується) замовником.»
Також згідно Додатку 2 до тендерної документації «Підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації.» відсутня інформація, щодо зобов’язання мати водія, або транспортний засіб для вивезення будівельного смиття, а лише заначено, що виконавець відповідає:
- за достовірність та відповідність заявленим характеристикам матеріалів і комплектуючих;
- за своєчасне прибирання робочих місць і вивезення будівельного сміття;
- за збереження цілісності віконних блоків, що встановлюються;
- за збереження цілісності іншого обладнання, яке знаходиться в зоні виконання монтажних робіт.
Також слід зазначити, що Учаснику, за для виконання договору, не заборонено укладати договори субпідряду для своєчасного постачання товару, у тому числі на вивезення сміття, але, предметом закупівлі є товар, тому інформація про залучення субпідрядних організацій не зазначається, та Замовник не має права її вимагати.
На підставі вищевикладеного Учасником повністю виконані вимоги Замовника, тому що наявність водія для вивезення будівельного сміття згідно Додатку 2 до тендерної документації «Підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації.» не вимагалось.