• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Модульна комплектна тягова підстанція, код 31210000-1 за ДК 021:2015 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл»

Завершена

131 953 366.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 659 766.83 UAH
Номер: 7d303809ecdd414eabc129947edc070f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-21-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.06.2023 10:02 - 13.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2023 № 183 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-05-16-003113-a 16.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Плутон ІС» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.05.2023 (протокол № 199) із змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи від 19.05.2023 (протокол № 227), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Плутон ІС» (далі – ТОВ «Плутон ІС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення від 29.05.2023 про намір укласти договір про закупівлю, договір від 08.06.2023 № 52.23-134 (далі – Договір) на суму 128 500 000,00 грн, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 29.06.2023 через електронну систему закупівель, на запит Держаудитслужби. Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2.1.2 пункту 2.1 частини 2 таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі для підтвердження повноваження посадової особи, зокрема на укладання (підписання) договору про закупівлю надають протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження). Учасник процедури закупівлі ТОВ «Плутон ІС» у складі тендерної пропозиції надав, зокрема статут ТОВ «Плутон ІС». Згідно із пункту 10.2 розділу 10 статуту ТОВ «Плутон ІС» рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Враховуючи викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 26.06.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення (інформацію та документи) щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Плутон IC» вимогам підпункту 2.1.2 пункту 2.1 частини 2 таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Згідно із поясненнями Замовника, наданих на запит Держаудитслужби – «товариство на виконання вимог пп. 2.1.2 п. 2 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації надало рішення учасника ТОВ «Плутон ІС» від 07.06.2022 №14, відповідно до якого Генеральний директор та Комерційний директор мають право вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори.» Слід зазначити, що у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Плутон ІС» відсутнє рішення учасника від 07.06.2022 № 14, а наявне рішення від 07.06.2022 № 15, відповідно до якого обрано генерального директора товариства (рішення про надання генеральному директору повноважень, передбачених пунктом 10.2 розділу 10 статуту ТОВ «Плутон ІС», на цих зборах не розглядалося та не приймалося). При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Плутон ІС» відсутні пояснення (інформація та документи) стосовно перевищення розміру вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності більше ніж на 50 % над розміром правочину (цінової пропозиції у даній процедурі закупівлі). Отже, учасник процедури закупівлі ТОВ «Плутон ІС» у складі тендерної пропозиції не надав рішення загальних зборів учасників щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту, чим не дотримався вимог підпункту 2.1.2 пункту 2.1 частини 2 таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Проте, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію зазначеного учасника як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 07.07.2023 14:34 - 22.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 07.07.2023 14:34

Оскарження висновку в суді

Опис: 21.07.2023 подано адміністративний позов до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку
Дата публікації: 24.07.2023 08:38
Дата відкриття провадження: 25.12.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 320/45949/23

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 31/03/2025пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі Модульна комплектна тягова підстанція, код 31210000-1 за ДК 021:2015 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл», ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-16-003113-a від 07.07.2023 повідомляю наступне. Згідно з вищезазначеним висновком Держаудитслужба зазначила, що Замовник в порушення вимог абз. 2 пп. 2 п. 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Плутон ІС», як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пп. 2.1.2. п. 2 Табл. 2 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації учасник повинен надати, протокол або витяг з протоколу загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання (укладення) керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження). На виконання вимог тендерної документації ТОВ «Плутон ІС» надано рішення учасника від 07.06.2022 №15. Згідно з пунктом 3 даного рішення уповноважено генерального директора та комерційного директора на підписання договорів. Також слід зазначити, що Державною аудиторською службою оприлюднено висновок від 17.03.2023, складений за результати проведення моніторингу закупівлі Модульна комплектна тягова підстанція, код 31210000-1 за ДК 021:2015 «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл», ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-24-003560-a, відповідно до кого за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, серед іншого, розгляду тендерної пропозиції, порушень не установлено. При цьому, в даній закупівлі Учасником на виконання вимог тендерної документації також було надано рішення учасника від 07.06.2022 №15. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції Учасника було враховано висновок Державної аудиторської служи України від 17.03.2023, та вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації.
Дата публікації звіту: 14.07.2023 12:26

Запити/Пояснення