-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км
Завершена
46 190 116.60
UAH з ПДВ
Номер:
73f47b9ec2904827ae9b159076e5c566
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-21-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.07.2023 00:00
Період моніторингу:
21.07.2023 13:10 - 12.08.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2023 № 226
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-05-16-001851-a 16.05.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МЕРИДІАН.», ТОВ «ДАНКО», відповідності вимоги про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимоги про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол № 39/23 від 16.05.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «МЕРИДІАН.» (далі – ТОВ «МЕРИДІАН.»), «ДАНКО» (далі – ТОВ «ДАНКО»), вимоги про усунення невідповідностей до 30.05.2023 та до 02.06.2023, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 30.05.2023 № 59/23, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 02.06.2023 № 64/23, повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2023, договір про закупівлю послуг від 16.06.2023 № 10-с/05-07/23 на суму 44 679 194,00 грн, додаткову угоду № 01 від 14.07.2023, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 28.07.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.08.2023 14:44 - 17.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.08.2023 14:44
Запити/Пояснення
Номер:
b5d78107a2914f188a68e06cad16d6cd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2023 17:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-16-001851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості;
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7eb61a3100564774912f86386aaa848f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.07.2023 12:13
Опис:
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького
району Волинської області, протяжністю 659,4 км (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-16-001851-a) державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію.
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг включають комплекс видів робіт згідно ДСТУ 8747:2017 «Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», ДСТУ 3587-22 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування має певну специфічність в сезонності виконання робіт по видах та обсягах робіт та залежність від факторів впливу природного середовища. Це не дозволяє чітко визначити адресну прив’язку, види і обсяги робіт, характер і технологію їх виконання на початку року і кожного місяця.
Роботи з експлуатаційного утримання потребують постійного уточнення в процесі їх проведення, особливо - після закінчення зимового і весняного періодів, при проведенні робіт в складних погодно-кліматичних зимових умовах, ліквідації наслідків стихійних явищ, забезпечення руху в несприятливий весняний період при перезволоженні ґрунту земполотна і руйнування дорожнього одягу у спекотний літній період та ряд інших.
Інвесторська кошторисна документація на Об’єкт складена відповідно до вимог «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом 753 від 07.10.2022 Міністерства інфраструктури України. Інвесторська кошторисна документація на Об’єкт затверджена наказом державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 10.05.2023 № 22-од.
Очікувана вартість розраховано відповідно інвесторської кошторисної документації на об’єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км».
Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, затвердженого наказом начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92.
У замовника немає власного веб-сайту, тому надаємо посилання на сайт головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщено запитувану інформацію: https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2023-05-16-001851-a/.
На підтвердження зазначеної інформації надаємо такі документи:
- сканкопію наказу державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 10.05.2023 № 22-од. «Про затвердження інвесторської кошторисної документації на послуги з експлуатаційного утримання»;
- сканкопію наказу начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах»;
- сканкопію дефектного акта на Об’єкт, затвердженого 10.04.2023;
- сканкопію зведеного кошторисного розрахунку вартості дорожніх робіт та послуг на Об’єкт.