-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Львівській області)
Завершена
11 550 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 115 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 115 500.00 UAH
Номер:
4e29815f1d4c4f11987adab214e0d16e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-21-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2023 00:00
Період моніторингу:
21.06.2023 10:03 - 13.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-05-15-014171-a 15.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4¹ Постанови № 710.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «ЛАЯР СІТІ» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 15.05.2023 № 67/1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАЯР СІТІ» (далі – ТОВ «ЛАЯР СІТІ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.05.2023 № 67/2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.05.2023, договір про закупівлю путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 06.06.2023 № 167 на суму 11 025 000,00 грн без ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 29.06.2023.
На запит Держаудитслужби від 26.06.2023 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 29.06.2023 оприлюднив пояснення з посиланням про розміщення обґрунтування закупівлі на порталі https://kyivaudit.gov.ua (далі – Портал).
Однак при дослідженні зазначеного Порталу, виявлено що повідомлення Замовника про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розміру витрат не опубліковано, чим порушено вимоги частини 4-1 Постанови № 710.
Крім того, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 6 Додатку 2 тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі, необхідно надати, зокрема, договір про обслуговування пожежної сигналізації на час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку.
Учасник торгів ТОВ «ЛАЯР СІТІ» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформаційну довідку від 19.05.2023 № 5, в пункті 6 якої зазначив, що для забезпечення пожежної безпеки табору, приміщення закладу обладнані сучасними протипожежними засобами та укладено договір з ПП «Княже Селище ПЛЮС» № 0301 ТОПС від 03 січня 2021 року щодо обслуговування системи протипожежної сигналізації.
Проте, договір про обслуговування пожежної сигналізації на час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАЯР СІТІ» відсутній, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 6 Додатку 2 тендерної документації.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ЛАЯР СІТІ», як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей, визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
11.07.2023 15:02 - 26.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2023 15:02
Оскарження висновку в суді
Опис:
Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) отримано через електрону систему висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Львівській області), ідентифікатор об’єкту моніторингу UA-M-2023-06-21-000003. За результатами розгляду та відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. Замовник не згоден з викладеною у висновку інформацією щодо наявності порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та скористається правом оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
Дата публікації:
17.07.2023 21:29
Дата відкриття провадження:
22.01.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
П/320/3417/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
3eb2aa52f34d415fbc16711518e3ae24
Назва:
про наданя пояснень
Дата опублікування:
26.06.2023 09:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Львівській області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-15-014171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c5c34648407b4ab2afd5c242cea48aed
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
29.06.2023 21:15
Опис:
Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) отримано запит через електрону систему закупівель про надання пояснень (інформації, документів) щодо проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Львівській області), (далі – Закупівля, Послуга), ідентифікатор UA-2023-05-15-014171-a, згідно рішення Державної аудиторської служби України про початок моніторингу процедури закупівлі від 20.06.2023 № 183.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Якісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у Додатку 2 до тендерної документації щодо Закупівлі, встановлені Замовником відповідно до частини другої статті 22 Закону, зокрема з описом усіх необхідних характеристик послуги з посиланням на стандартні характеристики, умови та вимоги, пов’язані з послугою, що закуповується, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами, а саме:
- Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008
№ 375-VI, в частині переліку складових державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей та встановлених вимог до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- Закон України «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000 № 1841-III, в частині організації оздоровчими закладами навчально-виховного процесу;
- постанова Кабінету Міністрів України від 28.04.2009 № 426 «Про затвердження Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій»;
- постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
- постанова Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»;
- постанова Головного державного санітарного лікаря України Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2021 № 5 «Про затвердження протиепідемічних заходів у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»;
- Державні санітарні правила і норми «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99 (затверджено постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23);
- наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 13.08.2009
№ 2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2009 р. за №854/16870);
- наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 16.04.2009
№ 1254 «Про затвердження Типових штатним нормативів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2009 р. за №396/16412);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 № 172 «Про затвердження Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 липня 1996 р. за № 378/1403);
- наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11.07.2000 № 160 «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах» в частині затвердження форми
№ 318/0 «Акт прийняття дитячого оздоровчого табору»;
- наказ Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 р. за №252/26697) «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні».
Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, інформуємо.
Заходи щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей міста Києва проводяться Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) на виконання комплексної міської цільової програми «Молодь та спорт столиці» на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради II сесії IX скликання від 16 грудня 2021 року № 4034/4075.
Згідно рішення Київської міської ради ІІ сесії ІХ скликання від 08.12.2022
№ 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік» та Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 31.05.2023 № 305 Департаменту, як головному розпоряднику бюджетних коштів по коду бюджетної програми 1113140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» заплановані видатки в сумі 186 477 769 грн.
Зокрема Департаменту на забезпечення реалізації заходів з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, кошторисними призначеннями, з урахуванням змін на 2023 рік по коду бюджетної програми 1113140 «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)», передбачено видатки у розмірі 145 326 092 грн.
Розрахунок видатків Департаменту на 2023 рік щодо оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку сформовано за результатами проаналізованої та узагальненої інформації, отриманої шляхом опитування та надходження листів-потреби від районних в місті Києві державних адміністрацій та дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Києва та з урахуванням надання базового переліку послуг, що входить до вартості путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а саме: розміщення та проживання
(в капітально-зведеній будівлі не менше двох поверхів з блочним або по-кімнатним розміщенням з цілодобовим постачанням холодної/гарячої води та цілодобовим теплопостачанням) (за потребою у період опалювального сезону); організація повноцінного збалансованого 5-ти разового харчування на добу; організація виховної діяльності та дозвілля (гуртків, екскурсій, тощо); послуги з організації фізкультурно-спортивної діяльності (забезпечення умовами для проведення тренувань вихованців дитячо-юнацьких спортивних шкіл та клубів); медичне обслуговування (наявність обладнаного медпункту, ізолятору з кваліфікованим медичним персоналом, цілодобове чергування медичного працівника та надання невідкладної медичної допомоги); психологічні послуги; організація навчального процесу (наявність мережі Wi-Fi та обладнаного приміщення для проведення онлайн-навчання); організація виховного процесу; інформаційні послуги; страхування від нещасних випадків на час перебування дітей в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку; цілодобова охорона дитячого закладу оздоровлення та відпочинку; наявність облаштованих захисних споруд (укриттів), тощо.
Враховуючи доведений обсяг бюджетних призначень та кількість дітей, які потребують оздоровлення та відпочинку (6480 дітей), Департаментом, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», проведено аналіз ринку послуг з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, та на підставі комерційних пропозицій постачальників, мережі Інтернет щодо ціни на відповідну послугу, визначено очікувану вартість путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку з орієнтовного розрахунку вартості одного ліжко-дня на одну особу, у розмірі 1100,00 грн.
Необхідно зазначити, що під час проведення аналізу інформації щодо вартості послуги оздоровлення, Департаментом також враховувався термін перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку тривалістю 21 календарний день, а також можливість забезпечення виконавцем в межах надання послуги наявність тижневого запасу питної води, продуктів харчування тривалого зберігання та медикаментів.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту Замовника, інформуємо.
З метою виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від
11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
та відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»»
(зі змінами та доповненнями), Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням https://kyivaudit.gov.ua.
Додатки: на 109 арк. в 1 прим.