• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Львівській області)

Завершена

11 550 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 115 500.00 UAH
Номер: 4e29815f1d4c4f11987adab214e0d16e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-21-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.06.2023 10:03 - 13.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2023 № 183 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 26 UA-2023-05-15-014171-a 15.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «ЛАЯР СІТІ» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 15.05.2023 № 67/1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАЯР СІТІ» (далі – ТОВ «ЛАЯР СІТІ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.05.2023 № 67/2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.05.2023, договір про закупівлю путівок на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 06.06.2023 № 167 на суму 11 025 000,00 грн без ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 29.06.2023. На запит Держаудитслужби від 26.06.2023 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 29.06.2023 оприлюднив пояснення з посиланням про розміщення обґрунтування закупівлі на порталі https://kyivaudit.gov.ua (далі – Портал). Однак при дослідженні зазначеного Порталу, виявлено що повідомлення Замовника про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розміру витрат не опубліковано, чим порушено вимоги частини 4-1 Постанови № 710. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 6 Додатку 2 тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі, необхідно надати, зокрема, договір про обслуговування пожежної сигналізації на час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку. Учасник торгів ТОВ «ЛАЯР СІТІ» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформаційну довідку від 19.05.2023 № 5, в пункті 6 якої зазначив, що для забезпечення пожежної безпеки табору, приміщення закладу обладнані сучасними протипожежними засобами та укладено договір з ПП «Княже Селище ПЛЮС» № 0301 ТОПС від 03 січня 2021 року щодо обслуговування системи протипожежної сигналізації. Проте, договір про обслуговування пожежної сигналізації на час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАЯР СІТІ» відсутній, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 6 Додатку 2 тендерної документації. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ЛАЯР СІТІ», як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей, визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 11.07.2023 15:02 - 26.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.07.2023 15:02

Оскарження висновку в суді

Опис: Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) отримано через електрону систему висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Львівській області), ідентифікатор об’єкту моніторингу UA-M-2023-06-21-000003. За результатами розгляду та відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. Замовник не згоден з викладеною у висновку інформацією щодо наявності порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та скористається правом оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
Дата публікації: 17.07.2023 21:29
Дата відкриття провадження: 22.01.2024 00:00
Номер відкриття провадження: П/320/3417/24

Запити/Пояснення