-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Забезпечення екологічно-безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення відходів та небезпечних хімічних речовин біля села Алтестове отрутомогильник, у тому числі непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР) та тари з під них)
1 послуга-147 тонн
Торги відмінено
13 845 930.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 229.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 69 229.65 UAH
Номер:
701eceb57d89455b9a5ed85ea0dafb6a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-02-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2023 00:00
Період моніторингу:
02.06.2023 14:51 - 24.06.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.06.2023 № 157
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2023-05-15-013958-a 15.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозицій ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» установлено недотримання вимог пункту 40 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення установлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції винній від 20.04.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 15.05.2023 (протокол № 8) (зі змами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (далі – ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, пояснення (інформацію та документи) Замовника надані 12.06.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 15.06.2023 № 8788-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники повинні надати, зокрема, інформаційну довідку, що містить інформацію про наявність досвіду надання аналогічних (подібних) послуг (у т.ч. діючих). Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копію аналогічного договору із попереднім Замовником.
*Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є проведення робіт із забезпечення екологічно-безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення відходів та небезпечних хімічних речовин у тому числі непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин, та тари у якій зберігаються та перевозяться хімічні засоби захисту рослин.
На виконання зазначених вимоги учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав довідку від 23.05.2023 № 01/03-1060/11 в якій зазначив інформацію про виконання договору від 26.10.2020 № 2963/1629 та копію цього договору.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно з інформацією, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та встановив невідповідність в інформації (документах), що подані зазначеним учасником у тендерній пропозиції, та розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (далі – Повідомлення), зокрема в частині невідповідності предмету наданого аналогічного договору вимогам тендерної документації.
Крім цього, у Повідомленні Замовник зазначив перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявленої невідповідності «3.1. Надати аналогічний договір, предметом якого є «Забезпечення екологічно-безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення відходів та небезпечних хімічних речовин, у тому числі непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР) та тари з під них» з копіями актів про утилізацію чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договором; лист-відгук (оригінал або завірена копія в разі наявності) щодо виконання аналогічного договору».
Проте Повідомлення не містить вимогу щодо надання інформаційної довідки, що містить інформацію про наявність досвіду надання аналогічних (подібних) послуг (у т.ч. діючих).
З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог пункту 40 Особливостей не зазначив у Повідомлені інформацію про виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» вимогам Додатку 1 до тендерної документації.
Період усунення порушень:
26.06.2023 17:08 - 11.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2023 17:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відміна Закупівлі код за ДК 021:2015 90520000-8 (забезпечення екологічно-безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення відходів та небезпечних хімічних речовин біля села Алтестове отрутомогильник, у тому числі непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР) та тари з під них) № UA-2023-05-15-013958-a, на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку проведення Процедури закупівлі)через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
29.06.2023 09:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто
Дата публікації:
13.07.2023 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
9704c44f419844d4b42e6d97a7b70bbc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.06.2023 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Забезпечення екологічно-безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення відходів та небезпечних хімічних речовин біля села Алтестове отрутомогильник, у тому числі непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР) та тари з під них)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-15-013958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f74ee93819634df796b374f5d583a683
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
12.06.2023 12:04
Опис:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі код ДК 021:2015 –90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (забезпечення екологічно-безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення відходів та небезпечних хімічних речовин біля села Алтестове отрутомогильник, у тому числі непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР) та тари з під них) (№ UA-2023-05-15-013958-a) визначено на підставі Закону України «Про відходи», Розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 13.05.2021 № 496-од-2021р. «Про проведення інвентаризації місць накопичення заборонених і непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин», зведених даних щодо умов та стану зберігання заборонених та непридатних до використання в сільському господарстві хімічних засобів захисту рослин в Одеській області, зведених даних щодо умов та стану зберігання заборонених та непридатних до використання в сільському господарстві хімічних засобів захисту рослин в Одеському районі, акту №10 інвентаризації місць накопичення заборонених і непридатних до використання в сільському господарстві хімічних засобів захисту рослин, Розпорядженням Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 16.02.2023 № 112/А-2023 «Про затвердження Регіональної комплексної програми з охорони довкілля Одеської області на 2023 рік», Розпорядженням Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 02.03.2023 № 158/А-2023 «Про внесення змін до розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 16 лютого 2023 року №112/А-2023 «Про затвердження Регіональної комплексної програми з охорони довкілля Одеської області на 2023 рік», протоколу №3 чергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації від 23.03.2023р. та з метою зменшення обсягів накопичених на території Одеської області непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин (далі - ХЗЗР) та їх негативного впливу на навколишнє природне середовище шляхом екологічно безпечного збирання, перевезення, оброблення, утилізації/видалення.
Очікувану вартість закупівлі визначено керуючись Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020р. (зі змінами) методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" та погоджено листом Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної (військової) адміністрації № 1366/02/01.1-08/2-23/901від 10.05.2023р.
Уповноваженою особою були проаналізовані подібні закупівлі в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» (Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (UA-2023-04-18-002729-a), Парафіївська селищна рада (UA-2022-12-01-002625-a), Носівська міська рада Чернігівської області (UA-2022-10-17-007978-a ) та Департамент екології та природних ресурсів Херсонської обласної державної адміністрації (UA-2023-01-23-014763-a)) та визначено, що середня очікувана вартість послуги за 1 тонну непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР) складає 94190,00 грн., очікувана вартість вищезазначеної закупівлі за 147,0 тонн непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин (ХЗЗР) - 13 845 930,00 грн.
Розрахунок очікуваної вартості:
UA-2022-12-01-002625-a UA-2023-01-23-014763-a UA-2023-04-18-002729-a UA-2022-10-17-007978-a середня вартість
86 000,00 96 600,00 108 000,00 86 160,00 94 190,00
2. Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://ecology.od.gov.ua/