• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт покрівлі будівлі за адресою: м. Житомир, пров. Львівський, 5» (код за ЄЗС ДК 021:2015 -  45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи )

Завершена

2 233 997.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 169.99 UAH
Номер: 010f3127974c42ab8c353abf7e53266a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-18-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 18.07.2023 15:18 - 09.08.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.07.2023 № 43-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.07.2023 № 43-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 11. UA-2023-05-15-013810-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «СЛМ-ПЛАСТ» установлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління поліції охорони в Житомирській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.05.2023, тендерна пропозиція переможця ПП «СЛМ-ПЛАСТ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.05.2023 № 51, повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2023, договір про закупівлю від 02.06.2023 № 139, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 27.07.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ПП «СЛМ-ПЛАСТ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників розрахунку договірної ціни з пояснювальною запискою (з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 08.11.2021 року), а також підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни (зведений кошторис, локальні кошториси, відомість ресурсів). Відповідно пункту 5.1. розділу V кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із внесеною Зміною № 1, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 6) (далі - Настанова) визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Разом з тим, відповідно до пункту 5.17 розділу V Настанови визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови. Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «СЛМ-ПЛАСТ» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «Кошторис (договірна ціна з розрахунками)») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації. Так, відповідно до пункту 2 Таблиці 2 Додатку № 1 тендерної документації, Замовником, від учасників у складі тендерних пропозицій, зокрема, імперативно вимагалось надання наступних документів, а саме: «Копію ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття тендерних пропозицій та діюча на весь період виконання робіт (за умови якщо роботи визначені у предметі закупівлі підлягають під ліцензування) або декларацію про провадження господарської діяльності відповідно до постанови № 314 КМУ та за необхідності всі інші дозвільні документи». Слід відмітити, що Додатком № 3 до тендерної документації передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівлі. Вищевказаним Додатком № 3 до тендерної документації, зокрема, пунктами 8, 35, 36 передбачено виконання робіт із ґрунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021 та фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емалями ПФ-115. Слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції яка діє з 10.03.2021 року, далі - Порядок № 1107), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 17 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 Порядку № 1107, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)», здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «СЛМ-ПЛАСТ» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, що не відповідає вимогам пункту 2 Таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника», встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника «довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Поряд з цим, відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено імперативну умову, щодо обов’язкової наявності в Учасника інженерно-технічного персоналу, зокрема спеціаліста з аудиту енергетичної ефективності будівель, на підтвердження наявності якого надається копія кваліфікаційного атестату на проведення аудиту енергетичної ефективності будівель. На виконання вищевказаних вимог, учасник ПП «СЛМ-ПЛАСТ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.05.2023 № 5/1 (файл «5. Довідка про наявність працівників»), яка містить інформацію про наявність 13 штатних працівників, зокрема спеціаліста з аудиту енергетичної ефективності будівель (Саюк Людмила Петрівна). Однак, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «СЛМ-ПЛАСТ» відсутня копія кваліфікаційного атестату на проведення аудиту енергетичної ефективності будівель, чим не дотримано вимог підпункту 2.1 пункту 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника». Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «СЛМ-ПЛАСТ» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 28.07.2023 16:10 - 03.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.07.2023 16:10

Запити/Пояснення