-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Решітка млина ММС 70*23
Завершена
11 325 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 628.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 56 628.00 UAH
Номер:
9f57e84eeb0d4bdc914f3b806f3cd86b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-20-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2023 00:00
Період моніторингу:
20.11.2023 14:44 - 12.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023 №53-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12934-2023 від 08.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 20.11.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
20.11.2023 №53-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-15-010982-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 в редакції на 20.04.2023 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи зі змінами від 16.05.2023; тендерні пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КОНТРАКТ-ЕНЕРГО», ТОВ «ДРІЛТЕК ГРУП», ТОВ «НВО «СОЮЗЕНЕРГОМАШ»»; протокол по відхиленню учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КОНТРАКТ-ЕНЕРГО» від 24.05.2023; протокол по відхиленню учасника ТОВ «ДРІЛТЕК ГРУП» від 25.05.2023; повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2023; договір про закупівлю від 09.06.2023 №304/13/226ВО; пояснення Замовника від 22.11.2023 надані на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
23.11.2023 12:13 - 29.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2023 12:13
Запити/Пояснення
Номер:
3abb6dda7c1e43caae627ad07708228f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.11.2023 17:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:43620000-5: Частини машин для обробки мінералів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-15-010982-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
eaf82a15c2c4494a97aff5e5bc3d3cb4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.11.2023 14:20
Опис:
ПОЯСНЕННЯ на запит Держаудитслужби України від 20.11.2023 у межах проведення моніторингу закупівель (UA-M-2023-11-20-000022)
На Ваш запит від 20.11.2023 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Решітка млина ММС 70*23" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-15-010982-а), розпочатого згідно з наказом Південного офісу Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 20.11.2023 № 53-З, повідомляємо про таке.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог технологічного процесу, а саме: для здійснення своєчасної заміни (перефутерування) зношених решіток млинів мокрого самоподрібнення ММС-70*23 на гідрометалургійному заводі ДП "СхідГЗК".
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Зокрема, замовником було отримано цінові пропозиції від ТОВ "ЗАВОД-ПРОМЛИТ", ТОВ "МЕХАНІЧНО-ЛІВАРНИЙ ЗАВОД", ТОВ "ВКФ "РОЛЛЕКС ЛТД" (додаються до цього Пояснення). Після порівняння наданих пропозицій було визначено середню ціну по позиціях специфікації зазначеної закупівлі. Відповідно, очікувана вартість закупівлі з урахуванням загального обсягу закупівлі склала 11 325 600,00 грн з ПДВ (додається до цього Пояснення).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті ДП "СхідГЗК" за посиланням: https://vostgok.com.ua/node/1619.
3. Станом на 22.11.2023 сума коштів, сплачених за договором від 09.06.2023 №304/13/226ВО, складає 3 199 999,92 грн. з ПДВ (інформація додається до цього Пояснення).
Додатки: 1. Копія листа ТОВ "ЗАВОД-ПРОМЛИТ" на 1 арк.
2. Копія листа ТОВ "МЕХАНІЧНО-ЛІВАРНИЙ ЗАВОД" на 1 арк.
3. Копія листа ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА
"РОЛЛЕКС ЛТД." на 1 арк.
4. "Аналіз стану рівня цін", виконаний ДП "СхідГЗК" на 1 арк.
5. Копія платіжної інструкції від 16.06.2023 № 6996 на 1 арк.
6. Копія платіжної інструкції від 04.09.2023 № 9731 на 1 арк.