• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фотохімікати (Фотопластини та фотоплівки, проявники і фіксажі для рентгенівських плівок)

Завершена

363 215.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 632.15 UAH
Номер: 221e56abe5c440a6a39fd4314fbebfe8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-17-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 17.07.2023 16:15 - 08.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.07.2023 № 67-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 17.07.2023 № 67-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-05-15-010052-a, 15.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 229-59-96, lika-aa@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний протитуберкульозний диспансер Полтавської обласної ради» (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-05-15-010052-a; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 15.05.2023 № 35; тендерну пропозицію ТОВ «СОФІ-МЕД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір з переможцем від 25.05.2023 № 42; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.05.2023; договір про закупівлю товару від 05.06.2023 № СФ-38/2023, укладений з ТОВ «СОФІ-МЕД» на суму 363 148,00 грн (з ПДВ). Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082) в частині не зазначення коду предмету закупівлі, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником обрано код предмету закупівлі «ДК 021:2015: 24930000-2: Фотохімікати», що відповідає Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708). В той же час, замовник на порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082, в Оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. При цьому, абзацом 3 пункту 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, замовником в тендерній документації (Додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-05-15-010052-a) зазначено перелік товару, що є предметом закупівлі по номенклатурним позиціям ДК 021:2015: 24930000-2: Фотохімікати: Плівка рентгенівська медична X-90N/RP синьочутлива 30x40 cм BL2000 по 100 аркушів; Плівка рентгенівська медична X-90N/RP синьочутлива 24x30 см BL2000 по 100 аркушів; Плівка рентгенівська медична X-90N/RP синьочутлива 18x24 cм BL2000 по 100 аркушів; Плівка лазерна медична DL Dry Laser Imaging Film 35х43 см - 100 арк; Плівка лазерна медична DL Dry Laser Imaging Film 20х25 см - 150 арк.; Проявник для ручної обробки рентгенівської плівки, 3л (на 15л розчину); Фіксаж для ручної обробки рентгенівської плівки, 3л (на 15л розчину). Отже, на виконання абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Проте, в оголошенні про проведення відкритих торгів, в електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» замовником навпроти кожної зазначеної вище номенклатурної позиції предмету закупівлі замовник зазначив «ДК 021:2015: 24930000-2: Фотохімікати». В той же час, відповідно до Єдиного закупівельного словника, код товару, що найбільше відповідає назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, зазначеним в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, відповідає, наприклад: Проявник для ручної обробки рентгенівської плівки, 3л (на 15л розчину) відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 24931230-0 Проявники для рентгенівських плівок»; Фіксаж для ручної обробки рентгенівської плівки, 3л (на 15л розчину) відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 24931240-3 Фіксажі для рентгенівських плівок». З урахуванням викладеного, замовником порушено абзац 3 пункт 14 Порядку № 1082 в частині не зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 26.07.2023 19:21 - 10.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2023 19:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу процедури закупівлі згідно ДК 021: 2015- 24930000-2 Фотохімікати (ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-15-010052-a), 26 липня 2023 року Північним офісом Державної аудиторської служби України опубліковано Висновок, який містить інформацію про результати моніторингу процедури закупівлі. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення чинного законодавства, а саме: порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082) в частині не зазначення коду предмету закупівлі, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. З огляду на встановлене порушення Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання зобов’язання, викладеного у Висновку від 26.07.2023р. Замовником прийнято рішення і вжито заходів наступного характеру: проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, висунуто попередження щодо недопущення у подальшому порушення законодавства про публічні закупівлі, уповноважену особу буде направлено на навчання з метою покращення знань щодо норм законодавства. Відтак, Замовником вчинено всі можливі дії щодо виконання рішення, викладеного у Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Полтавській області.
Дата публікації звіту: 28.07.2023 11:10