-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи), асфальтобетонного покриття по вул. Теремнівська в с. Липини, Луцького району, Волинської області, (код ДК 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
1 362 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 622.80 UAH
мін. крок: 1% або 13 622.80 UAH
Номер:
ba59c6eab6be40a3893cb51780de0009
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-21-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2023 00:00
Період моніторингу:
21.09.2023 16:21 - 13.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.09.2023 № 31-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 03.08.2023№003100-18/8714-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 21.09.2023
№ 31-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Підгайцівська сільська рада • с. Підгайці Луцький район UA-2023-05-15-007846-a 15.05.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19 та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення порушень в подальшому, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, розглянути питання притягнення винних осіб до відповідальності та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиті заходи або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Підгайцівської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 15.05.2023 № 33); реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника-переможця – Товариство з обмеженою відповідальністю Луцька ДПМК далі - (ТОВ «Луцька ДПМК»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 24.05.2023№46, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 30.05.2023 № 261 на суму 1 149 592,03 грн.з ПДВ.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено:
відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Порядок змін істотних умов договору передбачено пунктом 19 Особливостей.
підпунктом 2 пункту 17.11 Розділу 17 «Інші умови Договору» проекту договору (Додаток №4 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю», в той час, як така підстава внесення змін до істотних умов договору при закупівлі робіт Особливостями не передбачена. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає статті 22 Закону, підпункту 2 пункту 19 та пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень:
03.10.2023 16:06 - 18.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.10.2023 16:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розпорядження про навчання уповноваженої особи
Дата публікації звіту:
28.12.2023 10:52