-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Комплект для захисту від кислот й лугів зі змішаних тканин, костюм бавовняний для ІТП, костюм для захисту від загальних виробничих забруднень та механічних впливів з бавовняних тканин, костюм зварника, фартух захисний із синтетичних матеріалів; Жилет сигнальний, халат для захисту від виробничих забруднень з бавовняних тканин
Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Водночас, Замовником зазначено в оголошенні розмір мінімального кроку пониження ціни на виконання п. 11 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). Дата і час проведення електронного аукціону визначені електронною системою закупівель автоматично згідно з ч. 3 ст. 21 Закону без участі Замовника. Зазначена ситуація обумовлена суперечністю між нормативно-правовими актами, що регулюють одні й ті ж правовідносини (Закон та Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178 в чинних редакціях), та особливостями електронної системи закупівель.
Завершена
18 289 600.38
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 8 383.32 UAH
мін. крок: 0% або 8 383.32 UAH
Номер:
44c0985b883d4f0b99faf23e0faa49b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-10-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2023 00:00
Період моніторингу:
10.08.2023 10:16 - 01.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2023 № 240
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2023-05-15-004236-a 15.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» за лотом 1, ТОВ «ВП Геліос», ТОВ «АТОН-ТОРГ», ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП», ТОВ «УМТК ТРЕЙД», ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» за лотом 2, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 15.05.2023 № 287/2023, реєстри отриманих тендерних пропозицій по лотам 1 та 2, протоколи розкриття тендерних пропозицій по лотам 1 та 2, тендерну пропозицію за лотом 1 – Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ»), тендерні пропозиції за лотом 2 – товариств з обмеженою відповідальністю «ВП Геліос» (далі – ТОВ «ВП Геліос»), «АТОН-ТОРГ» (далі – ТОВ «АТОН-ТОРГ»), «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП»), «УМТК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «УМТК ТРЕЙД»), ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», протокол рішення уповноваженої особи від 30.05.2023 № 358/2023, протокол рішення уповноваженої особи від 05.06.2023 № 368/2023 за лотом 1, протоколи рішень уповноваженої особи від 05.06.2023 № 369/2023, № 370/2023, № 371/2023, № 372/2023, № 373/2023 за лотом 2, повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2023 за лотом 1 та 2, договір про закупівлю товарів від 19.06.2023 № 4043/Д33-23 на суму 17 251 586,40 гривень з ПДВ (лот 1 ), договір про закупівлю товарів від 19.06.2023 № 4044/Д33-23 на суму 838 330,98 гривень з ПДВ (лот 2 ), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 18.08.2023 на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
30.08.2023 14:38 - 05.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.08.2023 14:38
Запити/Пояснення
Номер:
cf80a6c2d83a4e0e8a78aee51768f1cc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.08.2023 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів: комплект для захисту від кислот й лугів зі змішаних тканин, костюм бавовняний для ІТП, костюм для захисту від загальних виробничих забруднень та механічних впливів з бавовняних тканин, костюм зварника, фартух захисний із синтетичних матеріалів; Жилет сигнальний, халат для захисту від виробничих забруднень з бавовняних тканин (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-15-004236-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
51241a1ec21a4e198aaeac23f2839da0
Назва:
Відповідно до запиту замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2023-08-10-000021 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Комплект для захисту від кислот й лугів зі змішаних тканин, костюм бавовняний для ІТП, костюм для захисту від загальних виробничих забруднень та механічних впливів з бавовняних тканин, костюм зварника, фартух захисний із синтетичних матеріалів; Жилет сигнальний, халат для захисту від виробничих забруднень з бавовняних тканин), оголошення № UA-2023-05-15-004236-a повідомляємо наступне.
Дата опублікування:
18.08.2023 14:05
Опис:
1. Керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року, нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з мінімальної ціни за одиницю товару на підтвердження чого даємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та отримані комерційні пропозиції (Додатки 2-7).
Також надаємо посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-07-13-004042-a
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника у спеціальному робочому одязі для забезпечення та захисту працівників структурних підрозділів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» відповідно до Положення про вимоги до засобів індивідуального захисту працівників КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 18.04.2023 введеним в дію Наказом директора КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 18.04.2023 № 389 від впливу шкідливих та небезпечних виробничих факторів з урахуванням вимог законодавства, керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері, а саме:
ДСТУ EN ISO 13688:2016 Одяг захисний. Загальні вимоги;
ДСТУ EN 14605:2017Одяг захисний. Захист від рідких хімічних речовин. Вимоги до експлуатаційних характеристик одягу з непроникними до рідини (тип 3) або непроникними до спрею (тип 4) з`єднаннями та до предметів одягу для захисту частин тіла;
ДСТУ EN 13034:2017Одяг захисний. Захист від рідких хімічних речовин;
ДСТУ EN ISO 11611:2016 Одяг захисний для використання під час зварювання та суміжних процесів;
ДСТУ 4050-2001 Спецодяг сигнальний. Жилети
Придбання спецодягу відбувається на виконання статті 8 Закону України «Про охорону праці» з метою захисту працівників КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від шкідливих факторів на роботах із шкідливими і небезпечними умовами праці, а також роботах, пов'язаних із забрудненням або несприятливими метеорологічними умовами. Комплектність та кількість спецодягу визначено діючим на Підприємстві Колективним договором, який складено з урахуванням мінімальних вимог безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці (НПАОП 0.00-7.17-18), норм безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам електроенергетичної галузі (НПАОП 0.00-3.23-18), норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості (НПАОП 0.00-3.07-09).
Додатки:
1. Таблиця розрахунків очікуваної вартості
2. Комерційна пропозиція ТОВ «УМТК ТРЕЙД»
3. Комерційна пропозиція ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП»
4. Комерційна пропозиція ТОВ «КВАРТ-МЕДІА»
5. Комерційна пропозиція ТОВ «АТОН-ТОРГ»
6. Комерційна пропозиція ТОВ «Журавка Торг»
7. Комерційна пропозиція ТОВ «ТБК «ІМПЕРІАЛ»