• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Комплект для захисту від кислот й лугів зі змішаних тканин, костюм бавовняний для ІТП, костюм для захисту від загальних виробничих забруднень та механічних впливів з бавовняних тканин, костюм зварника, фартух захисний із синтетичних матеріалів; Жилет сигнальний, халат для захисту від виробничих забруднень з бавовняних тканин

Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Водночас, Замовником зазначено в оголошенні розмір мінімального кроку пониження ціни на виконання п. 11 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). Дата і час проведення електронного аукціону визначені електронною системою закупівель автоматично згідно з ч. 3 ст. 21 Закону без участі Замовника. Зазначена ситуація обумовлена суперечністю між нормативно-правовими актами, що регулюють одні й ті ж правовідносини (Закон та Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178 в чинних редакціях), та особливостями електронної системи закупівель.

Завершена

18 289 600.38 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 8 383.32 UAH
Номер: 44c0985b883d4f0b99faf23e0faa49b0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-10-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.08.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.08.2023 10:16 - 01.09.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.08.2023 № 240 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2023-05-15-004236-a 15.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gorbachov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» за лотом 1, ТОВ «ВП Геліос», ТОВ «АТОН-ТОРГ», ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП», ТОВ «УМТК ТРЕЙД», ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» за лотом 2, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 15.05.2023 № 287/2023, реєстри отриманих тендерних пропозицій по лотам 1 та 2, протоколи розкриття тендерних пропозицій по лотам 1 та 2, тендерну пропозицію за лотом 1 – Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ»), тендерні пропозиції за лотом 2 – товариств з обмеженою відповідальністю «ВП Геліос» (далі – ТОВ «ВП Геліос»), «АТОН-ТОРГ» (далі – ТОВ «АТОН-ТОРГ»), «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП»), «УМТК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «УМТК ТРЕЙД»), ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», протокол рішення уповноваженої особи від 30.05.2023 № 358/2023, протокол рішення уповноваженої особи від 05.06.2023 № 368/2023 за лотом 1, протоколи рішень уповноваженої особи від 05.06.2023 № 369/2023, № 370/2023, № 371/2023, № 372/2023, № 373/2023 за лотом 2, повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2023 за лотом 1 та 2, договір про закупівлю товарів від 19.06.2023 № 4043/Д33-23 на суму 17 251 586,40 гривень з ПДВ (лот 1 ), договір про закупівлю товарів від 19.06.2023 № 4044/Д33-23 на суму 838 330,98 гривень з ПДВ (лот 2 ), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 18.08.2023 на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 30.08.2023 14:38 - 05.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.08.2023 14:38

Запити/Пояснення