-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Львівська,44 в м. Великі Мости Сокальського району Львівської області під центр надання адміністративних послуг(офісні приміщення)» Коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 1%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Завершена
42 111 864.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 421 118.64 UAH
мін. крок: 1% або 421 118.64 UAH
Номер:
90463007ff6d424697b3efe5afa63924
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-12-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2023 00:00
Період моніторингу:
12.09.2023 22:09 - 04.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2023 № 26-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 12.09.2023 № 26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-05-15-003059-a 15.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Оксана ЗАМУЛА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, вимога про усунення невідповідностей, відповіді Замовника на запити Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, вимога про усунення невідповідностей, відповіді Замовника на запити Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Великомостівської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 15 травня 2023 року № 40; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства будівельно-торгової фірми «Чертур» (далі- Учасник або ППБТФ «Чертур»); протокол визначення переможця від 26 травня 2023 № 46; повідомлення про намір укласти договір; договір від 02.06.2023 №9 (далі – Договір), вимогу про усунення невідповідностей, відповідь Замовника на запит Управління від 12.09.2023, відповідь Замовника на запит Управління від 22.09.2023.
Період усунення порушень:
28.09.2023 15:23 - 04.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2023 15:23
Запити/Пояснення
Номер:
a834c6e8222c4b2797dcce08827d4dc8
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
12.09.2023 22:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Львівська,44 в м. Великі Мости Сокальського району Львівської області під центр надання адміністративних послуг(офісні приміщення)» Коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-05-15-003059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c6016f40cf15447a9809e0157068e3f9
Назва:
Пояснення по моніторингу
Дата опублікування:
15.09.2023 12:00
Опис:
Розглянувши Ваш запит по Моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Львівська,44 в м. Великі Мости Сокальського району Львівської області під центр надання адміністративних послуг(офісні приміщення)» Коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-15-003059-a) Великомостівська міська рада Львівської області повідомляє наступне:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) замовником 18.05.2023р. о 17:22 оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі за номером ID: UA-2023-05-15-003059-a на власному веб-сайті https://vmgromada.gov.ua/ (за посиланням https://vmgromada.gov.ua/news/1684419922/)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Великомостівської територіальної громади у покращенні незадовільного стану нежитлового приміщення вул. Львівська,44 в м.Великі Мости.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва у складі Робочого проекту «Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Львівська,44 в м.Великі Мости Сокальського району Львівської області під центр надання адміністративних послуг(офісні приміщення)» Коригування затвердженого Розпорядженням міського голови № 78/02-05 від 15.06.2023р. та затвердженого Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом №14-0464/01-23 від 05 липня 2023р.
Розмір очікуваної вартості закупівлі «Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Львівська,44 в м.Великі Мости Сокальського району Львівської області під центр надання адміністративних послуг(офісні приміщення)» Коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) становить 42 111 864,20 (сорок два мільйони сто одинадцять тисяч вісімсот шістдесят чотири грн.20 коп.) з ПДВ.
Разом з цим, надаємо Управлінню Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області наступні документи:
1. Розпорядженням міського голови № 78/02-05 від 15.06.2023р. «Про затвердження проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Львівська,44 в м.Великі Мости Сокальського району Львівської області під центр надання адміністративних послуг(офісні приміщення)». Коригування
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва
3. Експертний звіт № 14-0464/01-23 від 05 липня 2023р.
Номер:
23ef609305c94bc592575e662abc3c73
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
19.09.2023 13:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Львівська,44 в м. Великі Мости Сокальського району Львівської області під центр надання адміністративних послуг(офісні приміщення)» Коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-05-15-003059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати пояснення стосовно виявлених розбіжностей, а саме: відсутності у Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та відсутності підтверджуючих документів на такі транспортні засоби, що зазначені у Підсумкових відомостях ресурсів до локального кошторису Учасника (приватне підприємство будівельно-торгова фірма «Чертур»), а саме: згідно розділу ІІ Будівельні машини і механізми Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01 Демонтажні роботи (автонавантажувачі, навантажувачі одноковшові, екскаватори одноковшові дизельні на пневмоколісному ходу), розділу ІІ Будівельні машини і механізми Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-02 Загальнобудівельні роботи (підіймачі вантажопасажирські, підіймачі щоглові будівельні, котки дорожні самохідні гладкі, насоси для будівельних розчинів), розділу ІІ Будівельні машини і механізми Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-11 на блискавкозахист (автогідропідіймачі), розділу ІІ Будівельні машини і механізми Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №07-01-01 Благоустрій та озеленення території (трактори на пневмоколісному ходу, автогрейдери середнього типу), розділу ІІ Будівельні машини і механізми Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №06-01-01 Водопровід та каналізація (бульдозери).
Підсумовуючи вищезазначене, просимо пояснити, яким чином вами було визначено переможцем приватне підприємство будівельно-торгова фірма «Чертур» враховуючи встановлені розбіжності.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dabb6bd4cae4429ca0f2759571e502fb
Назва:
пояснення по моніторингу
Дата опублікування:
22.09.2023 16:26
Опис:
Розглянувши Ваш запит по Моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція нежитлової будівлі по вул. Львівська,44 в м. Великі Мости Сокальського району Львівської області під центр надання адміністративних послуг(офісні приміщення)» Коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-15-003059-a) повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Розділом 1 Додатком №1 до цієї тендерної документації).
Так, згідно Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації до переліку документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідно надати:
1. Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (згідно Таблиці А). Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для нерухомого майна, іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;
- у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.
- належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника).
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація не містила окремих вимог щодо зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та надання підтверджуючих документів на транспортні засоби, що зазначені у Підсумкових відомостях ресурсів до локального кошторису Учасника.
Таким чином, враховуючи відсутність такої вимоги в тендерній документації, в Замовника торгів не було підстав ні для відхилення такої тендерної пропозиції, ні для застосування п. 43 Особливостей.
Отже, Учасник вправі був зазначити в довідці лише наявні на момент подання тендерної пропозиції будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування, технології, які ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР" планує використовувати під час виконання робіт.