-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт пішохідної доріжки в центральному парку в місті Камінь-Каширський Волинсьеої області (ДК 021:2015 — 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Завершена
2 518 483.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 592.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 592.42 UAH
Номер:
6c3675f4428f43d28c380a97031943dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-05-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2023 00:00
Період моніторингу:
05.09.2023 19:52 - 27.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.09.2023 №35-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 05.09.2023
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.09.2023 №35-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-15-000239-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності оприлюднення додаткових угод до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання Замовником рішення комісії АМКУ порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу:12.09.2023
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 20.04.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасність оприлюднення додаткових угод до договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства та комунального майна Камінь-Каширської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 15.05.2023 №2; реєстр отриманих тендерних пропозицій; рішення комісії АМКУ від 22.06.2023 № 9211-р/пк-пз;; пропозицію учасника ПП «РОСТРАНС» (далі – Учасник); протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.07.2023 №3; повідомлення про намір укласти договір від 03.07.2023; договір про закупівлю від 13.07.2023 №85; додаткову угоду від 19.07.2023 №1 .
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами проведеного моніторингу порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
12.09.2023 15:20 - 16.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2023 15:20
Запити/Пояснення
Номер:
7d20ae5ce3c5434e806d3746a002079e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.09.2023 09:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту пішохідної доріжки в центральному парку в місті Камінь-Каширський Волинсьеої області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-15-000239-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c13de137341241f09a480faadab77fb3
Назва:
Характеристики предмета закупівлі встановлено та визначено на підставі «Робочого проекту: Поточний ремонт пішохідної доріжки в центральному парку в місті Камінь-Каширський Волинсьеої області (ДК 021:2015 — 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до виду робіт визначено на підставі поектно-кошторисної документації: Поточний ремонт пішохідної доріжки в центральному парку в місті Камінь-Каширський Волинсьеої області. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Камінь-Каширської міської ради за посиланням: http://kmk.gromada.org.ua/derzhavni-zakupivli-10-24-32-04-03-2021/. За договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі, кошти не сплачувалися.
Дата опублікування:
07.09.2023 12:43
Опис:
Характеристики предмета закупівлі встановлено та визначено на підставі «Робочого проекту: Поточний ремонт пішохідної доріжки в центральному парку в місті Камінь-Каширський Волинсьеої області (ДК 021:2015 — 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до виду робіт визначено на підставі поектно-кошторисної документації: Поточний ремонт пішохідної доріжки в центральному парку в місті Камінь-Каширський Волинсьеої області.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Камінь-Каширської міської ради за посиланням: http://kmk.gromada.org.ua/derzhavni-zakupivli-10-24-32-04-03-2021/.
За договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі, кошти не сплачувалися.