• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паливо дизельне та бензинове, Код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти

Місце поставки товарів: на умовах DDP - склад Покупця (Інкотермс-2020), 65026, Одеса, Митна площа, 1. Строк поставки товарів: 2023 рік, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання заявки Покупця на поставку конкретної партії Товару. Кількість товарів: відповідно до Технічних вимог (Додаток 3 до тендерної документації). Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації.

Завершена

11 445 316.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 114 453.17 UAH
Номер: 4972aab91100486ca2189eca949dd778
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-23-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.08.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 23.08.2023 16:42 - 14.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.08.2023 № 46-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Валерій ДЗЮБЛЮК Додаток до наказу від 23.08.2023 № 46-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 1. UA-2023-05-12-012603-a 12.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час оприлюднення змін до договору встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами (Додаток 1-3, 5-6). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей під час оприлюднення змін до договору, Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 20.04.2023) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік ДП "Одеський морський торговельний порт" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.05.2023 №40 із змінами, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕКА ПЕТРОЛЕУМ» (далі – ТОВ «ТЕКА ПЕТРОЛЕУМ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ТЕКА ПЕТРОЛЕУМ», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ «ТЕКА ПЕТРОЛЕУМ» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції, інформацію про відхилення тендерної пропозиції б/д № б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕЙД», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 31.05.2023, договір про закупівлю товару від 09.06.2023 №КД-22066 (далі – Договір), додаткову угоду від 09.06.2023 №1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 14.06.2023, додаткову угоду від 06.07.2023 №2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 11.08.2023, пояснення від 29.08.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 10 Особливостей повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, укладеного відповідно до цього пункту, та зміни до договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 цих особливостей, оприлюднюється відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 11 частини першої статті 10 Закону встановлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. За результатами моніторингу встановлено, що додатковою угодою від 06.07.2023 №2 внесено зміни до Договору, однак повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору Замовником опубліковано лише 11.08.2023, чим не дотримано вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей. Також, моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1-3, 5-6) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень: 30.08.2023 15:02 - 14.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.08.2023 15:02

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13-07-0023/2024 ПР
Дата відкриття провадження: 09.10.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 13-07-0024/2023 ПН

Запити/Пояснення