-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з піару
Завершена
5 009 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 045.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 045.00 UAH
Номер:
794722c708b14ba19cc2aa42e3292e6c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-02-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2023 00:00
Період моніторингу:
02.06.2023 14:53 - 24.06.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.06.2023 № 157
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2023-05-12-012578-a 12.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та особливостей встановлено порушення вимог пункту 6 частини другої статті 22 Закону та частини восьмої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕЙНСТРІМ», – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції від 20.04.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, що оформлено протоколом від 12.05.3023 № 156, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МЕЙНСТРІМ» (далі – ТОВ «МЕЙНСТРІМ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол від 25.05.2023 № ХХХ, вимогу про усунення порушень ТОВ «МЕЙНСТРІМ» до 25.05.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.05.2023, пояснення (інформацію та документи) Замовника отримані 14.06.2023 та 19.06.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, пунктом 6 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Згідно з пунктом 27 Особливостей у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
У пункті 4.3 розділу І тендерної документації зазначено, що місце, кількість та обсяг надання послуг згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Водночас, у додатку 2 до тендерної документації не зазначено інформацію про місце де повинні бути надані послуги, а саме: послуги з аудиту ЗМІ; послуги з формування інформаційної політики; послуги з виготовлення рекламних відеороликів; послуги зі створення анімаційного мультфільму та послуги з дизайну промо-матеріалів.
Крім того, у пункті 6.1 розділу VI «Вимоги до надання послуг з фотозйомки» додатку 2 до тендерної документації зазначено, що місцезнаходження заходів з надання послуг з фотозйомки – територія України.
Отже, у тендерній документації відсутня інформація про місце надання послуг, чим порушено вимоги пункту 6 частини другої статті 22 Закону з урахуванням пункту 27 Особливостей.
Також за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі паперового оригіналу гарантії виданої фінансовою установою у розмірі 2% від ціни договору про закупівлю.
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Таким чином, у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених пунктом 6 розділу VI тендерної документації у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
22.06.2023 15:25 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2023 15:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
22 червня 2023 року до уповноваженої особи, через електронну систему закупівель надійшов висновок Держаудитслужби, яким встановлено наявність порушень під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 - 79340000-9 рекламні та маркетингові послуги (послуги з піару) та зобов’язано замовника здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому.
Наступним повідомляємо, що наразі замовником розробляється Положення про проведення закупівель у Державному спеціалізованому господарському підприємстві «Ліси України» в якому будуть враховані зауваження викладені у висновку Держаудитслужби від 22.06.2023.
Дата публікації звіту:
29.06.2023 19:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
08.08.2023 10:47
Запити/Пояснення
Номер:
aad7b8d8399941558bdfcb5f6f32bacc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.06.2023 08:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з піару (код за ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-012578-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1733761338de444e94c0e6272bcb382a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.06.2023 17:50
Опис:
У відповідь на запит від 09.06.2023 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
Очікувана вартість предмета закупівлі «ДК 021:2015 - 79340000-9 рекламні та маркетингові послуги (послуги з піару)» визначена Замовником на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, шляхом запиту цінових пропозицій.
При цьому слід зазначити, що розрахунок очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщені на офіційному вебсайті Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (https://e-forest.gov.ua/) у розділі «Закупівлі».
Ознайомитися зі вказаними документами можливо перейшовши за посиланням:
https://e-forest.gov.ua/wp-content/uploads/2023/06/Informatsiia_pro_neobkhidni_tekhnichni_iakisni_ta_kilkisni_kharakterystyky_piar.pdf
Номер:
70caa97bfb714f8abde2919033f1ec9d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.06.2023 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з піару (код за ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-012578-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. З огляду на наявність в електронній системі протокольного рішення уповноваженої особи від 25.05.2023, просимо надати інформацію щодо стану укладання договору з переможцем торгів ТОВ «МЕЙНСТРІМ» у строки, визначені пунктом 49 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.01.2023
№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». У випадку продовження строку для укладання договору до 60 днів, просимо надати інформацію стосовно обґрунтованої необхідності такого продовження.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b94ddd9fc6474debab02bfee3f5c2600
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.06.2023 16:54
Опис:
У відповідь на запит від 14.06.2023 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
1. У відповідності абзацу 4 пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, рішенням уповноваженої особи від 09.06.2023 № 270 (додається), строк укладення договору про закупівлю «ДК 021:2015 - 79340000-9 рекламні та маркетингові послуги (послуги з піару)» з переможцем торгів ТОВ «МЕЙНСТРІМ» було продовжено до 24.07.2023.
2. У відповідності до пункту 6 Розділу IV тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 - 79340000-9 рекламні та маркетингові послуги (послуги з піару)» забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Враховуючи те, що станом на дату надання пояснень договір про закупівлю не укладений, а строк укладення договору продовжений замовником до 24.07.2023, забезпечення виконання договору учасником-переможцем не надавалося.