-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Відновлення будівлі котельні з заміною теплотехнічного обладнання та зовнішніх теплових мереж КП «Спеціалізований комбінат комунально–побутового обслуговування» Чернігівської міської ради за адресою: м. Чернігів, вул. Кленова, 25 (Коригування)
Завершена
4 238 030.00
UAH з ПДВ
Номер:
723d20a502e046159625354dd8d8bb2e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-25-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.07.2023 00:00
Період моніторингу:
25.07.2023 12:01 - 16.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2023 № 40-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14. UA-2023-05-12-012271-a 12.05.2023 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту шостого частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі - Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від травня 2023 № б/н зі змінами (далі – тендерна документація), перелік змін до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», протокольні рішення уповноваженої особи від 05.06.2023 № 221 та від 07.06.2023 № 229, вимога про усунення невідповідностей до 07 червня 2023, документи надані ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» 07 червня 2023, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.06.2023, договір від 14.06.2023 № 7310-34, укладений Замовником з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 15.06.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 03.08.2023.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Відповідно до абзацу першого пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей.
У ході моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Особливостей.
Так, пунктом 3 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації однією з умов Замовником передбачено не повернення забезпечення тендерної пропозиції у разі ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Слід зазначити, що відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Тоді як, абзацом п’ятнадцятим пункту 44 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.
Таким чином, при визначенні умов неповернення забезпечення тендерної пропозиції, Замовником не враховано строки подання документів переможцем, визначених Особливостями, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
14.08.2023 18:21 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2023 18:21
Оскарження висновку в суді
Опис:
Управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради 28 серпня 2023 року було подано позовну заяву до Чернігівського окружного адміністративного суду з вимогою визнати протиправним та скасувати висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про результати моніторингу процедури закупівлі «Відновлення будівлі котельні з заміною теплотехнічного обладнання та зовнішніх теплових мереж КП «Спеціалізований комбінат комунально–побутового обслуговування» Чернігівської міської ради за адресою: м. Чернігів, вул. Кленова, 25 (Коригування)», (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-12-012271-a)
Дата публікації:
28.08.2023 12:33
Дата відкриття провадження:
19.09.2023 08:00
Номер відкриття провадження:
620/12847/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Протоколу № 322
Дата публікації звіту:
21.08.2023 14:44
Запити/Пояснення
Номер:
97b2141661be43bd9669ac5e089793f7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.07.2023 14:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Відновлення будівлі котельні з заміною теплотехнічного обладнання та зовнішніх теплових мереж КП «Спеціалізований комбінат комунально–побутового обслуговування» Чернігівської міської ради за адресою: м. Чернігів, вул. Кленова, 25 (Коригування)», очікуваною вартістю 4 238 030,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-012271-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
487be85faee14e3ab4cc09c4456158d2
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.08.2023 14:35
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішення міської ради від 30 листопада 2022 року № 24/VIII-38 "Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023рік"(зі змінами та доповненнями) Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 05 січня 2023 року № 2 «Про затвердження переліків об’єктів житловокомунального господарства, інших об’єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2023 рік, що фінансується за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади»» (зі змінами та доповненнями) (надаються скан-копії).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Замовник визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що роботи повинні виконуватися Генпідрядником належною якістю та відповідно до проектної документації згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля.
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення:
4 238 030,00
Розрахунок очікуваної вартості робіт передбачено кошторисною вартістю проектної документації та складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) (експертний звіт (Позитивний) ТОВ «Рембудконсалтінг» від 24 квітня 2023 року № 93/23- РБК/Е3).
Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 15 травня 2023 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/26/03/08/03/c6321defd6435bebc6d63ecb0052af26.pdf