-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо (вугілля кам'яне)
Торги не відбулися
600 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
85ef450180814756a645078417b22b4c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-25-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2023 00:00
Період моніторингу:
26.09.2023 11:36 - 18.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.09.2023 № 78-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.09.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.09.2023 № 78-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2023-05-12-009984-a 12.05.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питання виконання рішення колегії АМКУ встановлено порушення частини 22 статті 18 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на час проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік 5 Державного пожежно-рятувального загону головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.05.2023 № 4 зі змінами, внесеними протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.05.2023 № 5, 17.05.2023 № 6, 17.05.2023 № 7 та 02.10.2023 № 21 (далі – Тендерна документація); рішення колегії АМКУ від 25.05.2023 № 7377 та 29.05.2023 № 7469; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 03.10.2023 № 22; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено, що на порушення вимог частини 22 статті 18 Закону Замовник не виконав рішення колегії АМКУ від 25.05.2023 № 7377 та 29.05.2023 № 7469 протягом 30 днів з дня їх прийняття органом оскарження, а саме: Замовник вніс зміни до Тендерної документації 02.10.2023, або в термін понад 30 днів.
Відповідно до пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Під час моніторингу процедури закупівлі Замовник відмінив процедуру закупівлі, про що в електронній системі закупівель 03.10.2023 розміщено відповідну інформацію та протокольне рішення уповноваженої особи від 03.10.2023 № 22.
Період усунення порушень:
05.10.2023 16:29 - 20.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.10.2023 16:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Закупівля скасовується на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей (ПКМУ №1178 від 12.10.2022 зі змінами)
Дата публікації звіту:
10.10.2023 17:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- notComplyDecisionACU: Так
Опис:
-
Дата публікації:
16.10.2023 10:22
Запити/Пояснення
Номер:
9e80aacbcee641aababb2a9aa97667dd
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.09.2023 12:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
01e337cdc4364844847f405f27b9a5e9
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
03.10.2023 17:35
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі встановлено відповідно до діючих стандартів - відповідно до ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» та ДСТУ 7146:2010. Очікувану вартість предмету закупівлі було визначено шляхом моніторингу цін в електронній системі закупівель та серед потенційних постачальників за умови поставки товару за адресою замовника. https://mk.dsns.gov.ua/uk/biznesu/derzhavni-zakupvvli
Номер:
58f7441ad307415998151fdee9bd6427
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.09.2023 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) приймались рішення від 25.05.2023 № 7377 та 29.05.2023 № 7469, відповідно до яких зобов’язано 5 Державний пожежно-рятувальний загін головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками. Рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
На даний час в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо виконання рішень Органу оскарження від 25.05.2023 № 7377 та 29.05.2023 № 7469.
У зв’язку з вищезазначеним, просимо пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель інформації про виконання вищезазначених рішень Органу оскарження.
До пояснень може бути долучено документальне підтвердження.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
146d1394b6aa4340a1b000ea69b9d274
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
03.10.2023 19:44
Опис:
Відповідно до рішення АМКУ внесено зміни до тендерної документації станом на сьогоднішній день у замовника відсутнє фінансування для закупівлі твердого палива за процедурою відритих торгів з особливостями UA-2023-05-12-009984-a.
Відповідно до положень підпункту 3 пункту 50 ПКМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» розпочато процедуру відміни торгів.