• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо (вугілля кам'яне)

Торги не відбулися

600 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 85ef450180814756a645078417b22b4c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-25-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.09.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 26.09.2023 11:36 - 18.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.09.2023 № 78-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.09.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 25.09.2023 № 78-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 2 UA-2023-05-12-009984-a 12.05.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, nedbaylo128@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами питання виконання рішення колегії АМКУ встановлено порушення частини 22 статті 18 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на час проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік 5 Державного пожежно-рятувального загону головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.05.2023 № 4 зі змінами, внесеними протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.05.2023 № 5, 17.05.2023 № 6, 17.05.2023 № 7 та 02.10.2023 № 21 (далі – Тендерна документація); рішення колегії АМКУ від 25.05.2023 № 7377 та 29.05.2023 № 7469; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 03.10.2023 № 22; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено, що на порушення вимог частини 22 статті 18 Закону Замовник не виконав рішення колегії АМКУ від 25.05.2023 № 7377 та 29.05.2023 № 7469 протягом 30 днів з дня їх прийняття органом оскарження, а саме: Замовник вніс зміни до Тендерної документації 02.10.2023, або в термін понад 30 днів. Відповідно до пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Під час моніторингу процедури закупівлі Замовник відмінив процедуру закупівлі, про що в електронній системі закупівель 03.10.2023 розміщено відповідну інформацію та протокольне рішення уповноваженої особи від 03.10.2023 № 22.
Період усунення порушень: 05.10.2023 16:29 - 20.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.10.2023 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Закупівля скасовується на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей (ПКМУ №1178 від 12.10.2022 зі змінами)
Дата публікації звіту: 10.10.2023 17:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • notComplyDecisionACU: Так
Опис: -
Дата публікації: 16.10.2023 10:22

Запити/Пояснення