• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт центрального входу головного корпусу ВВ"В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради

Завершена

14 776 964.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 885.00 UAH
Номер: b2cd15a143e640ddacebee9cb5d4cf49
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-07-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.08.2023 16:42 - 29.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.08.2023 № 179 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 07.08.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.08.2023 № 179 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 9 UA-2023-05-12-007774-a 12.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 закону та пункту 41 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ДПАТ «БК «УКРБУД» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 та абзацу четвертого підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам Закону; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 30.05.2023 № 130, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договорів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам Закону; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 12.05.2023 № 64; тендерну пропозицію Державне публічне акціонерне товариство «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРБУД» (далі – ДПАТ «БК «УКРБУД»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.05.2023 № 66; повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2023 року; договір підряду від 30.05.2023 № 130 (далі – Договір); додаткову угоду № 1 від 07.06.2023 року, № 2 від 06.07.2023 року, № 3 від 15.08.2023 року до Договору; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30.05.2023 року; відповіді Замовника на пояснення від 11.08.2023 та від 15.08.2023 року. Відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Водночас згідно пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії (0,5 % від очікуваної вартості закупівлі). Проте, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-05-12-007774-a не містить у собі інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, що є порушенням вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Відповідно до вимог пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Приписами пункту 14 частини другої статті 22 Закону передбачено зазначення у тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій Замовник у тендерній документації не зазначив. Пояснення Замовника від 15.08.2023 року на запит Північно-східного офісу не спростовують вищезазначені порушення. Разом з цим встановлено, що пункт 3 розділу VI тендерної документації не відповідає вимогам пункту 41 Особливостей в частині визначення обставин при яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію. В ході аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ДПАТ «БК «УКРБУД» встановлено, що відповідно до вимог пункту 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати довідку за підписом уповноваженої особи учасника, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (щонайменше один), разом із копіями таких договорів, за формою Зразок А. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ДПАТ «БК «УКРБУД» надано довідку про наявність аналогічних договорів від 17.05.2023 № 10-1705/23. Також, надано договір підряду від 28.09.2027 № 28-09-2017, пунктом 14.1 якого зазначено, що додатком до договору є договірна ціна з локальним кошторисом. Поряд з цим, пунктом 13.5 договору підряду від 28.09.2027 № 28-09-2017 визначено, що договірні ціни, графіки, додаткові угоди та інші додатки до даного договору є його невід’ємною частиною. Проте, у складі пропозиції ДПАТ «БК «УКРБУД» надано лише договірну ціну без локальних кошторисів. У відповіді на запит від 11.08.2023 року Замовник повідомив, що відповідно до пункту 2.1 наданого договору встановлено, що додаток №1 до договору – договірна ціна, яка надана у складі пропозиції. Проте, в ході аналізу зазначеного договору встановлено, що відповідно до розділу 10 договірна ціна – це Додаток 2. Локальний кошторис – це форма первинної кошторисної документації, що являє собою відомість або список робіт, матеріалів, розцінки на них та їх кількість. Отже, щоб встановити які саме роботи та з яких матеріалів виконував учасник ДПАТ «БК «УКРБУД» відповідно до договору підряду № 28-09-2017 від 28.09.2017 року потрібно провести аналіз локальних кошторисів. Таким чином, під час подання тендерної пропозиції ДПАТ «БК «УКРБУД» не виконано вимоги тендерної документації в частині документального підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Крім того встановлено, що відповідно до локального кошторису 02-01-09 технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо наявності у ДПАТ «БК «УКРБУД» ліцензії на монтаж пожежної сигналізації Замовник від 15.08.2023 року відповів, що умовами тендерної документації не вимагалось надання учасником ліцензій, відповідно наявність в учасника ліцензії на монтаж пожежної сигналізації не перевірялась. Водночас, вимогами пункту 4 розділу VI тендерної документації передбачено, що переможець під час укладання договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Договір підряду між Замовником та ДПАТ «БК «УКРБУД» № 130 укладено від 30.05.2023 року. Отже, на момент Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо наявності у ДПАТ «БК «УКРБУД» ліцензії на монтаж пожежної сигналізації зазначена ліценція повинна була бути у Замовника. Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу четвертого підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 в частині не відхилення переможця ДПАТ «БК «УКРБУД», який не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 та абзацу четвертого підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ДПАТ «БК «УКРБУД», визначив його переможцем та уклав з ним договір підряду від 30.05.2023 № 130 на загальну суму 14 610 000,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 23.08.2023 22:20 - 07.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2023 22:20

Оскарження висновку в суді

Опис: № 260/7994/23 від 26 вересня 2023 року
Дата публікації: 28.09.2023 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник – КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради не погоджується із висновками проведеного моніторингу і буде подавати оскарження у суд.
Дата публікації звіту: 30.08.2023 16:54

Запити/Пояснення