-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спеціалізована техніка, а саме колісний ковшовий навантажувач з телескопічною стрілою в комплекті з навісним обладнанням
Завершена
19 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 190 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 190 000.00 UAH
Номер:
1624594846fc4f74827efd24f5f134f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-10-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.08.2023 00:00
Період моніторингу:
10.08.2023 12:45 - 01.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.08.2023 №31-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 10.08.2023.
В.о.начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
10.08.2023 №31-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-12-007564-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом розгляду питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18.08.2023
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 20.04.2023 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «САНСЕРВІС» КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, що затверджена рішенням Уповноваженої особи від 12.05.2023 року № 69-УО; пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ»; вимога про усунення невідповідностей від 24.05.2023; протокольне рішення Уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій від 25.05.2023 № 72-УО; повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2023; договір про закупівлю від 06.06.2023 №93-Б; пояснення Замовника, надані 15.08.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
18.08.2023 14:52 - 24.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2023 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
d3ef2275e3c548329e0586028cd9999b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.08.2023 09:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару згідно до ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-05-12-007564-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
08938c3903134d64be7304334f092ae1
Назва:
Пояснення межах в межах проведення моніторингу за Ідентифікатором моніторингу: UA-M-2023-08-10-000036 по закупівлі «UA-2023-05-12-007564-a»
Дата опублікування:
15.08.2023 12:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Спеціалізована техніка, а саме колісний ковшовий навантажувач з телескопічною стрілою в комплекті з навісним обладнанням», код ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-007564-a) щодо порушеного питання: «…надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.»
КП «САНСЕРВІС» КМР (далі – Замовник) надає наступні пояснення (інформацію та документи), які полягають у наступному:
Уповноваженою особою Замовника 12.05.2023р. було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю «Спеціалізована техніка, а саме колісний ковшовий навантажувач з телескопічною стрілою в комплекті з навісним обладнанням», код ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-05-12-007564-a)» (далі – товар) на очікувану вартість закупівлі на 2023р. в межах суми виділених коштів з місцевого бюджету на суму 19 000 000,00 UAH з ПДВ за номером ID: UA-2023-05-12-007564-a. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обраховано згідно з діючими ринковими цінами на 2023 рік, отриманими від можливих продавців товару з комерційних пропозицій з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Відповідно розмір очікуваного бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даних товарів, запиту попередніх цінових пропозицій з метою моніторингу цін (аналіз моніторингу цін разом з комерційними пропозиціями додається), згідно кошторисних призначень на 2023 рік та для забезпечення потреби підприємства у цих товарах, що необхідні у провадженні господарської діяльності підприємства, яке приймає участь в ліквідації наслідків ракетних ударів, проведенні невідкладних аварійно-відновлювальних робіт , що виникли внаслідок явищ непереборної сили (буревій, шквальні пориви вітру тощо) використовуючи всі наявні ресурси та пов’язано з рядом послуг нашого підприємства, спрямованих на покращення естетичного, екологічного та санітарного стану міста. Спеціалізація підприємства (основний вид діяльності)-81.30-надання ландшафтних послуг (догляд за існуючими зеленими насадженнями; садіння дерев, чагарників; створення нових квітників, газонів; корчування пнів, обрізування та омолодження старих дерев, видалення аварійних та фаутних дерев, які загрожують життєдіяльності мешканців міста), а також: поточний ремонт інших об’єктів благоустрою; утримання туалетів модульного типу; вирощування посадкового матеріалу, який висаджується на об’єктах міста, тобто спеціалізована техніка необхідна для виконання заходів у сфері благоустрою на об’єктах, які передані на балансовий облік підприємства та з урахуванням протяжності міста 120км, на яких віддалено знаходяться 7 дільниць озеленення в усіх районах міста Кривий Ріг.
Враховуючи вищенаведене, Закон України «Про благоустрій населених пунктів», керуючись орієнтовною потребою у спеціалізованій техніці: колісний ковшовий навантажувач з телескопічною стрілою в комплекті з навісним обладнанням, яка є багатофункціональною за технічними параметрами, у т.ч. за рахунок навісного обладнання у вигляді ківша, вил палетних; обрізника дерев, з додатковим комплектом запасних різальних ланцюгів та шин, зокрема, обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару - замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.
Отже необхідність закупівлі безпосередньо спеціалізованої техніки, а саме колісний ковшовий навантажувач з телескопічною стрілою в комплекті з навісним обладнанням 1шт., пов’язане з особливостями виробничого процесу та функціями покладеними на підприємство. Закупівля спеціалізованої техніки з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника враховуючи географічну специфіку населеного пункту, помірні експлуатаційні витрати, спеціалізоване навісне обладнання для надання послуг або виконанням робіт пов’язаних з благоустроєм та озелененням м. Кривий Ріг, що досить важливо для виробничо-технічного процесу підприємства при наявному фінансуванні, а також багатофункціональність, надійність, технологічність, високий рівень безпеки та з урахуванням виділених коштів, також така закупівля є економічно-вигідною для підприємства в подальшому та забезпечить належну та безперебійу роботу підприємства із надання послуг населенню пов’язаних з благоустроєм та озелененням м. Кривий Ріг, зміцнення його матеріально-технічної бази, досягнення стабільної та беззбиткової діяльності підприємства. Зокрема ця спеціалізована техніка буде задіяна у виробничому процесі підприємства. Тому для дотримання принципів Закону та Особливостей, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю цієї техніки з урахуванням специфіки роботи підприємства з певними технічними і якісними характеристиками що визначені у технічному завданні.
Тому для дотримання принципів Закону та Особливостей, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю цієї техніки з урахуванням специфіки роботи підприємства з певними технічними і якісними характеристиками.
Додатки: 1. Сканкопія «аналіз моніторингу цін» у кількості 1 шт. разом з
сканкопіями комерційних пропозицій – 3 шт. ,
2. Сканкопія Обгрунтування – 1 шт.