• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо - Вугілля камяне

Завершена

392 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 960.00 UAH
Номер: 7abb37d668cc4798a394777591f05fac
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-28-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.05.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.05.2019 16:35 - 19.06.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.05.2019 №28 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 28.05.2019 №28 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2018-01-29-000500-a 29.01.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, laevskazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності оприлюднення повідомлень про внесення змін до договору – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 ім. воїна-інтернаціоналіста С.В. Гаврилюка (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "КАРБОНІКА ГРУПП" на відповідність вимогам тендерної документації замовника, рішення Замовника про визначення переможця від 21 лютого 2018 року №18/12, повідомлення про намір укласти договір, договір укладений з ТОВ "КАРБОНІКА ГРУПП" від 07 березня 2018 року №43, звіт про результати процедури закупівлі та додаткові угоди від 26 березня 2018 року №1, від 10 квітня 2018 року №2, від 25 квітня 2018 року №3, від 18 травня 2018 року №4, пояснення від 06 червня 2019 року, отримане від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію про планування закупівлі твердого палива (вугілля кам’яного), передбаченою формою річного плану закупівель, без накладання електронного цифрового підпису, чим порушено вимоги абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі - Наказ). Також, в порушення вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2018-01-29-000500-а не накладено електронного цифрового підпису. Відповідно до абзацу десятого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За даними пошуково-аналітичної системи (https://www.007.org.ua) встановлено, що замовником на підставі товарно-транспортних накладних від 06 липня 2018 року №1-7, від 04 липня 2018 року №1-6, від 18 травня 2018 року №1-4, від 17 травня 2018 року №1-4-1, від 16 квітня 2018 року №1-2, від 27 квітня 2018 року №1-3 та від 23 березня 2018 року №3 було здійснено оплату за договором поставки від 07 березня 2018 року №43 (із змінами внесеними додатковими угодами), строк дії якого до 31 грудня 2018 року в повному розмірі. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовник не оприлюднив, чим порушено норми абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 11.06.2019 14:20 - 26.06.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2019 14:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником. На виконання вимог Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, щодо закупівл і UA-2018-01-29-000500-a, повідомляємо, що порушення усунено шляхом оприлюдення через електронну систему закупівель Звіт про виконання договору та накладено ЕЦП.
Дата публікації звіту: 12.06.2019 14:25

Запити/Пояснення