• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва на вул. Рогозівській, 6» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт)

Виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва на вул. Рогозівській, 6» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт)

Торги відмінено

67 690 116.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 338 450.58 UAH
Номер: 957d639b489c423fb2a30529a7379cec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-14-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.06.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.06.2023 13:19 - 06.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.06.2023 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2023-05-12-002418-a 12.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляді тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції від 20.04.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.05.2023 № 1-вт-уо (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.05.2023 року, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА», протокол уповноваженої особи від 01.06.2023 № 4-вт-уо, повідомлення про намір укласти договір від 01.06.2023, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 20.06.2023 від 27.06.2023 та від 03.07.2023. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» з остаточною ціною пропозиції 67 674 908, 21 грн з ПДВ. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, відповідно до пункту 4 Додатку 1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен подати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю, зокрема копію балансу та звіту про фінансові результати за 2021 або 2022 рік. Учасник має підтвердити фінансову спроможність, а саме обсяг річного доходу (виручки) за 2021 або 2022 рік учасника має становити не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Слід зазначити, що згідно пункту 1 Розділу 3 ТД документи, що складаються учасником, повинні містити власноручний підпис учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). В складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» надано копію балансу та звіту про фінансові результати за 2021 рік у формі електронного документу. Однак, вищезазначений документ не містить власноручного підпису учасника/уповноваженої особи учасника, а також на нього не накладено електронний підпис уповноваженої особи учасника, що призвело до порушення вимог пункту 1 Розділу 3 ТД. Крім того, відповідно до пункту 2 Розділу 3 Додатку 1 до ТД на підтвердження особи учасника процедури закупівлі уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції та укладення (підписання) договору про закупівлю учасник процедури закупівлі повинен надати протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірене підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника. В складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» надано наказ від 11.05.2018 № 1-к в якому зазначено, що згідно протоколу від 10.05.2018 № 1 Новожен С.І., приступає до виконання обов’язків директора. При цьому, Переможцем в складі тендерної пропозиції не надано протокол від 10.05.2018 № 1, щодо обрання керівника юридичної особи, чим не виконано вимогу пункту 2 Розділу 3 Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а визначив його переможцем закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень: 10.07.2023 16:12 - 25.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.07.2023 16:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР») ПРОТОКОЛ № 13 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 12.07.2023 м. Київ Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі № UA-2023-05-12-002418-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Під час проведення процедури закупівлі № UA-2023-05-12-002418-a уповноваженою особою було прийнято рішення визначити учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «АНТА», код ЄДРПОУ/ІПН: 42126756 переможцем процедури закупівлі та оприлюднити рішення про визначення переможця в порядку та строки, передбачені Законом та Особливостями. Дане рішення було оформлено протоколом від 01.06.2023 року № 4. Так у закупівлі за № UA-2023-05-12-002418-a було здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2023-06-14-000019, за результатами якого органами державного фінансового контролю 10.07.2023 року в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок. За результатами висновку Північного офісу Держаудитслужби від 10.07.2023 року у межах проведеного моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва на вул. Рогозівській, 6», за кодом ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція (ID: UA-2023-05-12-002418-a) та відповідно до статей 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Скасувати прийняте рішення уповноваженої особи про визначення переможцем тендерної пропозиції учасника ¬¬¬¬Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «АНТА» від 01.06.2023 №4. 2. Оприлюднити протокол уповноваженої особи «Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі № UA-2023-05-12-002418-a» через електронну систему закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку. Уповноважена особа Ольга Чайко
Дата публікації звіту: 13.07.2023 10:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 27.07.2023 18:05

Запити/Пояснення