-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва на вул. Рогозівській, 6» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт)
Виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва на вул. Рогозівській, 6» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт)
Торги відмінено
67 690 116.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 338 450.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 338 450.58 UAH
Номер:
957d639b489c423fb2a30529a7379cec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-14-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2023 00:00
Період моніторингу:
14.06.2023 13:19 - 06.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2023 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-05-12-002418-a 12.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляді тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції від 20.04.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.05.2023 № 1-вт-уо (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.05.2023 року, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА», протокол уповноваженої особи від 01.06.2023 № 4-вт-уо, повідомлення про намір укласти договір від 01.06.2023, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 20.06.2023 від 27.06.2023 та від 03.07.2023.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» з остаточною ціною пропозиції 67 674 908, 21 грн з ПДВ.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, відповідно до пункту 4 Додатку 1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен подати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю, зокрема копію балансу та звіту про фінансові результати за 2021 або 2022 рік.
Учасник має підтвердити фінансову спроможність, а саме обсяг річного доходу (виручки) за 2021 або 2022 рік учасника має становити не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Слід зазначити, що згідно пункту 1 Розділу 3 ТД документи, що складаються учасником, повинні містити власноручний підпис учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» надано копію балансу та звіту про фінансові результати за 2021 рік у формі електронного документу.
Однак, вищезазначений документ не містить власноручного підпису учасника/уповноваженої особи учасника, а також на нього не накладено електронний підпис уповноваженої особи учасника, що призвело до порушення вимог пункту 1 Розділу 3 ТД.
Крім того, відповідно до пункту 2 Розділу 3 Додатку 1 до ТД на підтвердження особи учасника процедури закупівлі уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції та укладення (підписання) договору про закупівлю учасник процедури закупівлі повинен надати протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірене підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» надано наказ від 11.05.2018 № 1-к в якому зазначено, що згідно протоколу від 10.05.2018 № 1 Новожен С.І., приступає до виконання обов’язків директора.
При цьому, Переможцем в складі тендерної пропозиції не надано протокол від 10.05.2018 № 1, щодо обрання керівника юридичної особи, чим не виконано вимогу пункту 2 Розділу 3 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а визначив його переможцем закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень:
10.07.2023 16:12 - 25.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2023 16:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
(КП «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР»)
ПРОТОКОЛ № 13
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
12.07.2023 м. Київ
Про скасування рішення, прийнятого під час проведення
процедури закупівлі № UA-2023-05-12-002418-a
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа.
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Під час проведення процедури закупівлі № UA-2023-05-12-002418-a уповноваженою особою було прийнято рішення визначити учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «АНТА», код ЄДРПОУ/ІПН: 42126756 переможцем процедури закупівлі та оприлюднити рішення про визначення переможця в порядку та строки, передбачені Законом та Особливостями. Дане рішення було оформлено протоколом від 01.06.2023 року № 4.
Так у закупівлі за № UA-2023-05-12-002418-a було здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2023-06-14-000019, за результатами якого органами державного фінансового контролю 10.07.2023 року в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок.
За результатами висновку Північного офісу Держаудитслужби від 10.07.2023 року у межах проведеного моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва на вул. Рогозівській, 6», за кодом ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція (ID: UA-2023-05-12-002418-a) та відповідно до статей 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила:
1. Скасувати прийняте рішення уповноваженої особи про визначення переможцем тендерної пропозиції учасника ¬¬¬¬Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «АНТА» від 01.06.2023 №4.
2. Оприлюднити протокол уповноваженої особи «Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі № UA-2023-05-12-002418-a» через електронну систему закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку.
Уповноважена особа Ольга Чайко
Дата публікації звіту:
13.07.2023 10:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
27.07.2023 18:05
Запити/Пояснення
Номер:
9672c827cd0f4f79abde396de49d66b6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.06.2023 09:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва на вул. Рогозівській, 6»», за кодом ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-12-002418-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b56d9bd5819440cbbb435346207216b2
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.06.2023 15:19
Опис:
У комунальному підприємстві «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КП «Інженерний центр») розглянуто запит Північного офісу Держаудитслужби від 15.06.2023 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва на вул. Рогозівській, 6», за кодом ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція (ID: UA-2023-05-12-002418-a) та надаються наступні пояснення.
Враховуючи пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.22 № 1178, відповідно до положень частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
З огляду на викладене, для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
Даний запит Північного офісу Держаудитслужби опубліковано у електронній системі закупівель 15.06.2023.
Тобто, перебіг процесуального строку для надання Замовником відповіді починається з наступного дня після оприлюднення органом державного фінансового контролю запиту, з урахуванням офіційних вихідних днів.
Відтак, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», останнім робочим днем для надання відповіді являється 20.06.2023.
Щодо надання пояснень яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленого у відповідності до вимог державних будівельних норм і правил та затвердженого у встановленому порядку проєкту «Реконструкція будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва на вул. Рогозівській, 6», який пройшов комплексну експертизу, про що отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво за проєктом від 30 жовтня 2020 № 7-333-20-ЕП/КО ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза» (експертний звіт додається).
Відповідно до рішення Київської міської ради від 08.12.2022 № 5827/5868 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки» (витяг з рішення КМР додається) по головному розпоряднику бюджетних коштів – Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2023 році КП «Інженерний центр», як замовнику, передбачено видатки для фінансування робіт по об’єкту «Реконструкція будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва на вул. Рогозівській, 6».
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту, реконструкції та реставрації визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації.
Відтак, ґрунтуючись на експертному звіті та на зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, була визначена очікувана вартість робіт за предметом закупівлі.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, враховуючи наявне фінансування та необхідність виконання робіт з реконструкції будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 для створення належних умов надання медичних послуг, підвищення комфортності перебування для пацієнтів та покращення матеріально-технічної бази Київської міської клінічної лікарні №11, була запланована та проведена вищезазначена закупівля.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КП «Інженерний центр» являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КП «Інженерний центр» не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КП «Інженерний центр» не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Номер:
bab939dd85114df3b0937a2afe713b31
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.06.2023 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2023 00:00
Опис:
Чому Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ca7a30e8e98b460997be1c2b1b743a32
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.06.2023 12:12
Опис:
У комунальному підприємстві «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КП «Інженерний центр») розглянуто запит Північного офісу Держаудитслужби від 22.06.2023 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва на вул. Рогозівській, 6», за кодом ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція (ID: UA-2023-05-12-002418-a) та надаються наступні пояснення.
Враховуючи пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.22 № 1178, відповідно до положень частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
З огляду на викладене, для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
Даний запит Північного офісу Держаудитслужби опубліковано у електронній системі закупівель 22.06.2023.
Тобто, перебіг процесуального строку для надання Замовником відповіді починається з наступного дня після оприлюднення органом державного фінансового контролю запиту, з урахуванням офіційних вихідних днів.
Відтак, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», останнім робочим днем для надання відповіді являється 27.06.2023.
Щодо надання пояснень чому Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі та необхідності надання через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Відповідно до частини четвертої пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості), Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Підставою для продовження строку укладання договору до 60 днів є початок моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва на вул. Рогозівській, 6», за кодом ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція (ID: UA-2023-05-12-002418-a) та отримання в подальшому відповідного висновку Північного офісу Держаудитслужби за результатами проведеного моніторингу.
Враховуючи наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником – Переможцем, уповноваженою особою КП «Інженерний центр» прийнято рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю та винесено відповідний протокол за № 5 від 16.06.2023, який було оприлюднено в Електронній системі 16.06.2023.
Номер:
d322044ca55e41cdbea966b61ab16dd8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.06.2023 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2023 00:00
Опис:
Для підтвердження об’єктивних обставин для продовження строку укладання договору просимо надати протокол № 5 від 16.06.2023.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5793bcc5e229475888081b11d69d1abe
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.07.2023 11:33
Опис:
У комунальному підприємстві «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КП «Інженерний центр») розглянуто запит Північного офісу Держаудитслужби від 29.06.2023 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва на вул. Рогозівській, 6», за кодом ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція (ID: UA-2023-05-12-002418-a) та надаються наступні пояснення.
Враховуючи пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.22 № 1178, відповідно до положень частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
З огляду на викладене, для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
Даний запит Північного офісу Держаудитслужби опубліковано у електронній системі закупівель 29.06.2023.
Тобто, перебіг процесуального строку для надання Замовником відповіді починається з наступного дня після оприлюднення органом державного фінансового контролю запиту, з урахуванням офіційних вихідних днів.
Відтак, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», останнім робочим днем для надання відповіді являється 04.07.2023.
Відповідно до частини четвертої пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості), Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Підставою для продовження строку укладання договору до 60 днів є початок моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель з добудовою додаткового корпусу для розміщення Центру нейрореабілітації учасників АТО Київської міської клінічної лікарні №11 Дніпровського району м. Києва на вул. Рогозівській, 6», за кодом ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція (ID: UA-2023-05-12-002418-a) та отримання в подальшому відповідного висновку Північного офісу Держаудитслужби за результатами проведеного моніторингу.
Враховуючи наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником – Переможцем, уповноваженою особою КП «Інженерний центр» прийнято рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю та винесено відповідний протокол за № 5 від 16.06.2023, який було оприлюднено в Електронній системі 16.06.2023.