-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Урни для сміття для благоустрою території парків, лісопарків, скверів та зелених зон Львівської міської територіальної громади» ДК 021:2015-34920000-2 Дорожнє обладнання (ДК 021:2015 34928480-6 Контейнери та урни для відходів і сміття )
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Номер:
897c92167b394a67a770005dae2efab1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-17-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2023 00:00
Період моніторингу:
17.11.2023 18:15 - 09.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.11.2023 № 307
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-05-11-014673-a 11.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено недотримання пункту 3 Розділу 2 та підпункту 2 пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Зазначене вище, призводить до недотримання принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, у тому числі, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції від 20.04.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.05.2023 №7/ВТ (із змінами) (далі – ТД), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.06.2023 № 8560 та від 28.06.2023 № 9521, тендерну пропозицію ТОВ «СТОУН ЗАХІД» (далі – Переможець), реєстр пропозицій від 30.05.2023, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 01.06.2023 № 7/2/ВТ, від 05.06.2023 № 7/3/ВТ, від 12.07.2023 № 7/4/ВТ, від 12.07.2023 № 7/5/ВТ, договір від 19.07.2023 № 17/23, додаткову угоду від 19.09.2023 № 01, звіт про виконання договору, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 20.11.2023 та 28.11.2023, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція учасника ТОВ «СТОУН ЗАХІД» з ціновою пропозицією 1 797 000,00 грн з ПДВ, ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМЗВ'ЯЗОК» з ціновою пропозицією 1 923 750,00 грн з ПДВ, Приватне підприємство «ВКВ-Сервіс» з ціновою пропозицією 1 995 000,00 грн з ПДВ, ФОП Онищенко Анна Миколаївна з ціновою пропозицією 2 130 000,00 грн без ПДВ, ТОВ «АТМ ЮНІОН» з ціновою пропозицією 2 310 000,00 грн з ПДВ та ТОВ «ВИРОБНИЧОПРОЕКТНЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ФІКС» з ціновою пропозицією 2 423 500,00 грн з ПДВ.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТОУН ЗАХІД» з ціновою пропозицією 1 797 000,00 грн з ПДВ.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 28.11.2023 вдруге звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Замовником в електронній системі закупівель 30.11.2023 надано відповідь з інформацією та документами на запит Північного офісу Держаудитслужби, зокрема оприлюдненням 2 (двох) комерційних пропозиції від ТОВ «ВКФ Вільний простір» (Тернопільська обл.) та ТОВ «Виробничо-проектне об’єднання «Фікс» (Львівська обл.) (файл «SCAN0013 (1).PDF» та файл «SCAN0012 (1).PDF»).
Так відповідно до умов підпункту 2 пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, способом направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Надані Замовником пояснення/інформація в обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості містить тільки направлення 2 (двох) письмових запитів цінових пропозицій, та надано 2 (дві) комерційні пропозиції.
Таким чином, Замовником не підтверджено визначення очікуваної вартості, чим не дотримано умови пункту 3 Розділу 2 та підпункту 2 пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Зазначене вище, призводить до недотримання принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
08.12.2023 15:51 - 23.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2023 15:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю:
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у пункті 3 передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
На виконання вищезазначених вимог, а також на дотримання Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено метод порівняння ринкових цін шляхом пошуку інформації про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, а також направленням не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару.
У запиті Північного офісу Держаудитслужби від 28.11.2023р. було зазначено, надати документальне підтвердження щодо підтвердження визначення очікуваної вартості, аналізу сучасного ринку через мережу Інтернет, проведених Замовником попередніх ринкових консультацій та отриманих рекомендацій в межах ч.4 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Уповноваженою особою на виконання даного запиту було надано документальне підтвердження двох комерційних пропозицій, які надали відповідь на письмовий запит замовника. Крім того Замовником було здійснено і аналіз сучасного ринку, що дало змогу визначити середньоринкову ціну чим було дотримано наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275
Крім того Замовником було оприлюднено на сайті необхідну інформацію при визначену вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». А при визначені переможця -дотримано принципів публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема і максимальна економія, ефективність та пропорційність, адже було акцептована пропозиція учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Таким чином, Замовником було дотримано Методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі та принципів публічних закупівель.
Враховуючи висновок про результати моніторингу даної закупівлі Замовником було здійснено обговорення з уповноваженою особою та працівниками та прийнято рішення про притягнення до відповідальності шляхом висловлення усного попередження щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме щодо отримання в майбутньому не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) та документального підтвердження аналізу ринкових цін шляхом пошуку інформації про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, шляхом друку з мережі Інтернет чи скріну екрану.
Дата публікації звіту:
13.12.2023 16:36
Запити/Пояснення
Номер:
e9a1918b90b44baa989c5700736c94f9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.11.2023 12:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є товар, а саме урни для сміття для благоустрою території парків, лісопарків, скверів та зелених зон Львівської міської територіальної громади» ДК 021:2015-34920000-2 Дорожнє обладнання (ДК 021:2015 34928480-6 Контейнери та урни для відходів і сміття) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-11-014673-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
856b8963f8cb4ca7b5de672a1622030d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.11.2023 16:55
Опис:
У відповідь на Ваш запит, щодо надання пояснення про здійснення закупівлі «Урни для сміття для благоустрою території парків, лісопарків, скверів та зелених зон Львівської міської територіальної громади ДК 021:2015 Код 34920000-2 Дорожнє обладнання (ДК 021:2015 34928480-6 Контейнери та урни для відходів і сміття», UA-2023-05-11-014673-a, повідомляємо наступне:
1. ID номер:
UA-2023-05-11-014673-a;
2. Предмет закупівлі
Урни для сміття для благоустрою території парків, лісопарків, скверів та зелених зон Львівської міської територіальної громади ДК 021:2015 Код 34920000-2 Дорожнє обладнання (ДК 021:2015 34928480-6 Контейнери та урни для відходів і сміття
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Термін поставки товару: з моменту підписання договору до 01.10.2023 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі містяться у Додатку №2 до тендерної документації.
4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
2 500 000,00 грн. (Два мільйони п’ятсот тисяч грн. 00 коп.).
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб та сформована на підставі аналізу сучасного ринку через мережу Інтернет, проведених попередніх ринкових консультацій та отриманих рекомендацій в межах ч.4 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дана закупівля опублікована на сайті Львівської міської ради 12 травня 2023 року:
https://city-adm.lviv.ua/public-information/offices/upravlinnia-ekolohii-ta-pryrodnykh-resursiv/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik
Номер:
521e11dbda8d4ee89fd2eb21a422a6d0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.11.2023 09:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2023 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 20.11.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 20.11.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, аналізу сучасного ринку через мережу Інтернет, проведених Замовником попередніх ринкових консультацій та отриманих рекомендацій в межах ч.4 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема документального підтвердження моніторингу цін на товар, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
581101d491a44992965144b16ccf26c5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
30.11.2023 10:36
Опис:
На Ваш запит від 28.11.2023 року надаємо наступне пояснення
Що для визначення очікуваної вартості було проведено аналізу сучасного ринку через мережу
Інтернет, а також отримано комерційні пропозиції, в межах ч.4 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі, від
двох підприємств різних областей, а саме: ТОВ «ВКФ Вільний простір» (Тернопільська обл) з
пропозиціє 9 593,00 грн за одиницю та ТОВ «Виробничо -проектне об’єднання «Фікс» (Львівська обл)
з пропозицією 10 100 грн за одиницю. (сканкопії комерційних пропозицій надаються).