-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
реактиви
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Номер:
4b0b126b40fb4819872f0d8c6af9da4b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-17-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2023 00:00
Період моніторингу:
17.10.2023 16:06 - 07.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2023 № 270
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.10.2023 № 270.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-11-014046-a, 11.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 12, 13, 14 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Крім того, встановлено недотримання переможцем тендеру норм пункту 44 Особливостей №1178 щодо обов’язку надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 12, 13, 14 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Червонограда» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-05-11-004441-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Малюса Тараса Романовича (далі – ФОП Малюс Т.Р.); рішення уповноваженої особи Замовника від 20.05.2023 №188; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ФОП Малюсом Т.Р. як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 26.05.2023 №467; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону від 16.08.2022 №2526-IX) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог пункту 12 Порядку №1082 під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: назви предмета закупівлі; коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви.
Крім того, згідно з вимогами пункту 13 Порядку №1082, крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо: коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року №159 (далі – національний класифікатор НК 024:2019), у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
Вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до інформації про предмет досліджуваної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель (спеціальні медико-технічні вимоги у Додатку №3 до тендерної документації), Замовником передбачено придбання реагентів та розхідних матеріалів для аналізатора Abacus (Diluent (розчинник); ферментативного очищуючого реагента (очищуючий розчин); Hypoclean (гіпохлоритний очищуючий реагент); контроль гематологічного (норма); контроль гематологічного (патологія).
Крім того, у тендерній документації Замовника (Додаток №3) зазначені коди національного класифікатора НК 024:2019, зокрема: 55855 «Підрахунок клітин крові ІВД»; 63377 «Засіб очищення приладу/аналізатора ІВД»; 63377 «Засіб очищення приладу/аналізатора ІВД»; 30531 «Гематологічний контроль/калібратор» щодо предмета досліджуваної закупівлі та код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749 (далі – ДК 021:2015): 33600000-6 «Фармацевтична продукція».
Проте, під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено коду та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 та інформації щодо назви та коду ДК 021:2015 кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пунктів 12, 13 та 14 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У розділі 2 «Підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)» Додатку №2 до тендерної документації Замовника зазначено, що у випадку ненадання учасником інформації, передбаченої розділом 2, або надання її не у відповідності до вимог передбачених цим розділом, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Водночас, перелік підстав, за яких замовник відхиляє тендерну пропозицію, наведений у пунктах 41, 42 та 44 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178, норми статті 31 Закону не застосовувалися.
Крім того, Замовником у розділі 2 Додатку №2 до тендерної документації при зазначенні способу підтвердження учасниками відсутності відповідних підстав для відмови в участі у тендері та відхиленні тендерної пропозиції здійснено посилання на норми статті 17 Закону, тоді як відповідні норми наведені у пункті 44 чинної для досліджуваної закупівлі редакції Особливостей №1178.
Зокрема, у розділі 2 Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що інформація, що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, яка надається учасниками у довільній формі або за примірною формою та що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, та зазначена примірна форма довідки (інформація) про відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами).
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
У пункті 44 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, та що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Водночас, у тендерній документації (пункт 1 розділу ІІІ) вказано, що у випадку ненадання переможцем документів згідно з Додатком №2 (для переможця) або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, або у випадку якщо щодо переможця наявні підстави для відмови передбачені статтею 17 Закону, переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Проте, як зазначено вище, підстави для відхилення тендерної пропозиції, в тому числі переможця тендеру, визначено у пункті 41 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178, підстави, за яких замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі наведено у пункті 44 Особливостей №1178, а норми статті 17 Закону на час проведення Замовником досліджуваногї процедури закупівлі не застосовувалися.
Зокрема, відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей.
Проте, моніторингом встановлено, що Замовником у тендерній документації не визначено для переможця процедури закупівлі способу підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей №1178.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не враховано норми пункту 44 Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Слід зазначити, що переможець тендеру ФОП Малюс Т.Р. (якому Замовник повідомив про намір укласти договір) не надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей №1178, чим недотримав норм пункту 44 Особливостей №1178.
Як наслідок, за відсутності визначення у тендерній документації способу надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей №1178, в Замовника були відсутні правові підстави згідно з підпунктом 3 пункту 41 Особливостей №1178 для відхилення тендерної пропозиції переможця тендеру, яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
07.11.2023 15:13 - 22.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2023 15:13
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/0213/2023пр
Дата відкриття провадження:
19.12.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
13/0190/2023пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Західний офіс Держаудитслужби в результаті проведеного моніторингу встановив порушення, виклав їх у висновку та зобов’язав нас як замовника вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення при складанні тендерної документації.
Куруючись ч. 8. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»- Закону, Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
08.11.2023 року, замовник скориставшись своїм правом передбаченим ч. 8 ст. 8 Закону звернувся за роз’ясненням змісту зобов’язань визначених у висновку. На даний момент, по 14.11.2023 року роз’яснень не отримано.
У відповідності до ч. 8 ст. 8 Закону, у встановлений Законом строк інформуємо Вас як орган фінансового контролю про повне виконання зобов’язань вказаних у висновку, а саме про проходження навчання уповноваженої особи з метою недопущення в подальшому порушення при складанні тендерної документації та надаємо підтверджуючий документ з Львівської ТПП.
Дата публікації звіту:
14.11.2023 12:30
Запити/Пояснення
Номер:
ff6af57e102f46f195c32dad1d3d0c37
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному підприємству «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Червонограда»
Дата опублікування:
18.10.2023 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-05-11-014046-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Червонограда» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e471b86ee8014d61b12b6dd7b2cdb4e3
Назва:
Надання відповіді на запит органу фінансового контролю.
Дата опублікування:
19.10.2023 13:56
Опис:
Західним офісом Держаудитслужби здійснюється моніторинг закупівлі за ІD:UA-2023-05-11-014046-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Червонограда» (далі – Замовник), на виконання вимог про надання пояснень органом фінансового контролю надаємо пояснення у вигляді відповідей на питання зазначені в запиті:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
- Розмір очікуваної вартості визначено у відповідності до ч. 4 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» - далі Закон з інформації отриманої від суб’єкта господарювання, а саме з комерційної пропозиції суб’єкта господарювання надісланій при проведенні закупівлі за процедурою відкритих торгів UA-2023-03-07-005401-a від ФОП Пивоварова, який став їх переможцем у зв’язку з наданням найбільш комерційно вигідної пропозиції.
- Кількісні, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі встановлено з існуючої потреби. (копія додається).
2. Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
- На підтвердження вищевказаних норм було надано копію виписки з реєстру фізичних осіб, паспорт Громадянина України, як підтвердження особи та довідку про відсутність ліцензування у даній галузі.
3. При наявності додаткових запитань чи необхідності роз’яснень та доповнень до існуючих вся необхідна інформація буде негайно надана.
Номер:
781f3b35e97146a197e415c244f3b891
Назва:
Запит на розясненя
Дата опублікування:
08.11.2023 13:05
Опис:
Західний офіс Держаудитслужби в результаті проведеного моніторингу встановив порушення, виклав їх у висновку та зобов’язав нас як замовника вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 12, 13, 14 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Куруючись ч. 8. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»- Закону, Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
У відповідності до ч. 9. ст. 8 Закону У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Оскільки у висновку вказано лише одну вимогу, а саме: вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 12, 13, 14 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Просимо чітко сформулювати, який підтверджуючий документ потрібно надати про виконання даної вимоги, щоб усунення порушень було вичерпним, а виконання ч. 9 ст. 8 Закону повним. Дякуємо за відповідь.