-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Лесі Українки селище Веселе Олександрійського району Кіровоградської області
Завершена
1 092 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 920.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 920.00 UAH
Номер:
bac8dc35e19d4ea3b4efd9717dd047a0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-07-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2023 00:00
Період моніторингу:
07.09.2023 17:44 - 29.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.09.2023 №71-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.09.2023 №71-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-05-11-013207-a 11.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі - Постанова №1178) в редакції чинній на час проведення закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Приютівської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11 травня 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Гаспарян Абраам Размикович», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір про надання послуг від 25 травня 2023 року №83 (далі – Договір ), звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 22 вересня 2023 року через електронну систему закупівель.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області 15 вересня 2023 року звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів, які необхідні для дослідження питань в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Однак, Замовник у визначений законодавством строк не надав відповідних пояснень (інформації та документів), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
27.09.2023 17:25 - 12.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2023 17:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, що місяться у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-11-013207-a, здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, а саме несвоєчасне надання пояснень (інформації та документів) повідомляємо наступне:
– розпорядженням селищного голови Приютівської селищної ради від 28.09.2023р. № 76-к/тм «Про проведення службового розслідування» 28 вересня розпочато службове розслідування причин і умов допущеного порушення, для цього створена комісія та затверджений її персональний склад, установлений термін роботи комісії з 28 вересня по 04 жовтня 2023 року. На комісію покладене завдання забезпечити повне, всебічне та об’єктивне проведення службового розслідування та конфіденційність інформації, що стосується цього розслідування;
– згідно порядку проведення службового розслідування розглянуті Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-11-013207-a та письмові пояснення головного спеціаліста з публічних закупівель відділу бухгалтерського обліку та звітності Вольського Є.А., для з’ясування причин та обставин допущеного порушення. Також комісією здійснений системний аналіз чинного законодавства України та локальних нормативно-правових актів, зокрема частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 23 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», статей 147-152 Кодексу Законів про Працю України та Правила внутрішнього розпорядку Приютівської селищної ради. Крім того взяте до уваги бездоганне виконання службових обов’язків та відсутність дисциплінарних стягнень Вольського Є.А., обставини, за яких допущене порушення, ступінь його тяжкості і заподіяну цим шкоду. За результатами розгляду складений Акт службового розслідування та з метою недопущення у подальшому встановленого порушення прийняте рішення винести усне зауваження, проте у разі допущення повторного порушення протягом року таке порушення вважатиметься систематичним та потягне за собою більш суворе покарання.
Дата публікації звіту:
04.10.2023 16:05
Запити/Пояснення
Номер:
cb953f46bcf24354b5c13a6e7748de94
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.09.2023 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття вулиці Лесі Українки селище Веселе Олександрійського району Кіровоградської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-11-013207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Яким чином учасником ФОП «Гаспарян Абраам Размикович», якого обрано переможцем виконано вимоги абзацу 5 підпункту 1.1. пункту 1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання підтверджуючих розрахунків вартості надання послуг, які включені у договірну ціну?
3) Яким чином учасник ФОП «Гаспарян Абраам Размикович» виконав вимоги Додатку 2 тендерної документації та документально підтвердив наявність орендованого котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого, масою 8 т, що зазначений у довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі, визначеного Додатком 1 тендерної документації (файл «МТЗ.pdf» тендерної пропозиції)? Оскільки відповідно до Договору оренди будівельної техніки від 08 травня 2023 року №3 та додатків до нього, вищезазначений коток відсутній в переліку машин та механізмів, які учасник ФОП «Гаспарян Абраам Размикович» приймає у тимчасове платне користування без екіпажу (файл «Договір оренди.pdf).
4) Чи виконано умови підпункту 5.1. пункту 5 договору від 25 травня 2023 року №83, в частині надання послуг до 30 червня 2023 року, надайте документальні підтвердження його виконання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e2b485ed2dbc4b4b8ecf7bf072efe089
Назва:
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Лесі Українки селище Веселе Олександрійського району Кіровоградської області
Дата опублікування:
22.09.2023 18:21
Опис:
Уважно ознайомившись з Рішенням про початок моніторингу та на Ваш запит на пояснення у порядку поставлених питань повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі таких документів:
– згідно розрахунку кошторису на 2023 рік: Рішення Приютівської селищної ради «Про бюджет Приютівської селищної територіальної громади на 2023 рік» від 20.12.2022р. №841 (із змінами і доповненнями) у межах заходів по виконанню Програми розвитку вулично-дорожньої мережі, забезпечення безпеки руху на автомобільних дорогах та вулицях Приютівської селищної ради на 2023 рік, затвердженої Рішенням Приютівської селищної ради 20.12.2022р. за №798 – щодо розміру бюджетного призначення;
– Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14 лютого 2012 року № 54 і ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 24.04.2018р. № 103 – щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
– Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та кошторисної документації, розробленої на підставі дефектного акту, що складений за участі підрядника з урахуванням вимог Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» – щодо очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Згідно абзацу 5 підпункту 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді із завантаженням документів, що містять попередній розрахунок ціни тендерної пропозиції згідно технічного завдання, з підтверджуючими розрахунками вартості надання послуги, які включені у договірну ціну та дають змогу через відсутність електронних аукціонів показати учасником відповідність ціни тендерної пропозиції проведеним ним розрахункам. Прямої вимоги щодо надання конкретних документів тендерною документацією не передбачено, тож як підтвердження учасником попереднього розрахунку ціни тендерної пропозиції замовником враховані Договірна ціна та Лист ФО-П «Гаспарян Абраам Размикович» від 17.05.2023р. № 3, в якому вказано, що розрахунок вартості послуг виконаний у програмному комплексі АВК за оновленими версіями та включає вартість використання обладнання, паливо-мастильних матеріалів, транспортних витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі страхування та інші витрати згідно з чинним законодавством.
3. На виконання вимоги Додатку 2 тендерної документації щодо документального підтвердження наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, зокрема зазначеного учасником орендованого котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого, масою 8т, замовником враховано пункт 2 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. № 710. А саме: помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр)місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі та взято до уваги каток зазначений у Договорі оренди будівельної техніки від 08.05.2023р. №3 бо єдина вимога до техніки, яка буде задіяна для надання послуги те, щоб вона якісно і технічно відповідала умовам даних послуг.
4. Умови підпункту 5.1 пункту 5 договору від 25 травня 2023 року № 83 щодо надання послуг до 30 червня 2023 року сторонами виконано у повному обсязі, про що свідчить оплата замовником виконаного поточного ремонту дорожнього покриття згідно Акту приймання-передачі наданих послуг №1 від 05.06.2023р. та підтверджено Платіжною інструкцією № 452 від 08.06.2023р..
Додатки: 1. Дефектний акт на поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Лесі Українки селище Веселе Олександрійського району Кіровоградської області на 1 арк. в 1 прим.
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва на 2 арк. в 1 прим.
3. Платіжна інструкція № 452 на 1 арк. в 1 прим.