-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Імпланти та інструменти для корекції складних сколіотичних деформацій хребта)
Завершена
13 545 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 67 725.00 UAH
Номер:
8e24d5d5a77a4e949f0ec63a6a1cdb86
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-22-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2023 00:00
Період моніторингу:
22.08.2023 16:49 - 13.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.08.2023 №37-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.08.2023 №37-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-05-11-010574-a 11.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 20.04.2023), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 20.04.2023 (далі – Особливості (в редакції від 20.04.2023)), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Медичні закупівлі України» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.05.2023 (протокол № 760), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.05.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОРТОСІНТЕЗ», вимогу про усунення невідповідностей до 02.06.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.05.2023 № 922 та від 02.06.2023 №966, повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2023, договір від 16.06.2023 № 09/259-06/2023, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.08.2023 року.
Період усунення порушень:
01.09.2023 10:51 - 07.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2023 10:51
Запити/Пояснення
Номер:
7c81bf3a4da54c3395f04c425288b4fb
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.08.2023 09:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Імпланти та інструменти для корекції складних сколіотичних деформацій хребта)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-11-010574-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
528be48b2ede499d8066f93f5784d952
Назва:
Пояснення (інформація та документи)
Дата опублікування:
25.08.2023 16:44
Опис:
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі - ДП “Медзакупівлі України”, Замовник) висловлює повагу та повідомляє наступне.
На запит Державної аудиторської служби України від 23.08.2023 р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Імпланти та інструменти для корекції складних сколіотичних деформацій хребта))» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-11-010574-a) надаємо пояснення (інформацію та документи).
Процедури закупівель лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, в тому числі зазначена Процедура закупівлі, проводяться ДП “Медзакупівлі України” на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я у встановленому чинними нормативно-правовими актами порядку за доведеними з боку Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) предметами закупівель (номенклатурними позиціями), кількісними та якісними характеристиками до предметів закупівель та в рамках доведених з боку МОЗ України бюджетних асигнувань.
Так, відповідно до пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 р. № 298 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/298-2011-%D0%BF#Text), головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є МОЗ України. Згідно з пунктом 2 Порядку одержувачем бюджетних коштів є ДП “Медзакупівлі України”, що належить до сфери управління МОЗ України і одержує кошти на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду. Відповідно до редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 р. № 298, яка діяла на момент проведення Процедури закупівлі, ДП «Медзакупівлі України», як одержувач бюджетних коштів, в період воєнного стану не погоджує з МОЗ України медико-технічні вимоги до товарів і послуг, що є предметом закупівлі.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 р. № 216 (зі змінами та доповненнями) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/216-2022-%D0%BF#n14) затверджено Перелік лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я.
Наказом МОЗ України від 13.01.2023 р. № 76 до ДП “Медзакупівлі України” (режим доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-13012023--76-pro-dovedennja-do-derzhavnogo-pidpriemstva-medichni-zakupivli-ukraini-pereliku-naprjamiv-profilaktiki-diagnostiki-ta-likuvannja-2023-roku) доведено перелік напрямів профілактики, діагностики та лікування до закупівлі у 2023 році, включаючи напрям «Ендопротези і набори для імплантації».
Наказом МОЗ України від 28.02.2023 р. № 418 (зі змінами) режим (доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-28022023--418-pro-zatverdzhennja-zmin-do-zvedenih-pokaznikiv-100--potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-scho-zakupovuvatimutsja-derzhavnim-pidpriemstvom) затверджено зведені показники 100% потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться ДП “Медзакупівлі України” за напрямами використання бюджетних коштів у 2023 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру”.
Наказом МОЗ України від 08.04.2023 р. № 669 затверджено зміни режим (доступу: https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-08042023--669-pro-zatverdzhennja-zmin-do-zvedenih-pokaznikiv-100--potrebi-u-likarskih-zasobah-medichnih-virobah-ta-dopomizhnih-zasobah-do-nih-scho-zakupovuvatimutsja-derzhavnim-pidpriemstvom) до зведених показників 100% потреби у лікарських засобах, медичних виробах та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться ДП “Медзакупівлі України” за напрямами використання бюджетних коштів у 2023 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру” (копія наказу додається).
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Ендопротези і набори для імплантації», затвердженої головним розпорядником бюджетних коштів наказом МОЗ України від 17.02.2023 № 329 (копія наказу додається) та затвердженого Паспорту бюджетної програми на 2023 рік (копія паспорту додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно та в межах бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» в межах виконання заходів за напрямом «Ендопротези і набори для імплантації».
Визначення очікуваної вартості здійснено відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом ДП «Медзакупівлі України» від 13.07.2022 № 383-ОД (в чинній редакції) (додається), методом визначення найбільш економічно вигідної цінової пропозиції (розрахункові значення додаються).
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (режим доступу: https://medzakupivli.com/uk/postachalnikam/publicprocurementtz/32726-ua-2023-05-11-010574-a.