-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (томограф магнітно-резонансний 1,5 Т)
Завершена
66 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 330 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 330 000.00 UAH
Номер:
3becdbb888124e01bb4097e41879ff70
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-10-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.08.2023 00:00
Період моніторингу:
10.08.2023 17:49 - 01.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.08.2023 №63-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 10.08.2023 №63-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2023-05-11-010411-a 11.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11 травня 2023 року №92, вимогу про усунення порушення від 16 травня 2023 року за номером UA-2023-05-11-010411-a.c1, рішення Замовника від 17 травня 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Артек медікал груп», рішення уповноваженої особи про обрання переможця від 24 травня 2023 року №95, повідомлення про намір укласти договір, договір від 02 червня 2023 року №287 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 02 червня 2023 року та пояснення від 15 серпня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
21.08.2023 16:30 - 25.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2023 16:30
Запити/Пояснення
Номер:
52f3ac39f6ed41c6917c52b4cf421532
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.08.2023 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі системи магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (томограф магнітно-резонансний 1,5 Т) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-11-010411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cdcc49b308104b0ba1a7e84ff0f6600f
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
15.08.2023 15:50
Опис:
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕННЯ
Відповідно до Наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 10.08.2023 №63-з розпочато моніторинг закупівлі за ідентифікатором UA-2023-05-11-010411-a, предмет закупівлі товар - 1 комплект Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (томограф магнітно-резонансний 1,5 Т).
Згідно запиту про надання пояснень, оприлюдненого на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель Prozorro, Комунальному підприємству "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (надалі – Замовник), необхідно надати пояснення, яким чином і на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Зважаючи на необхідність надання пояснень на запит, а також на зацікавленість Замовника у швидкому проведенні моніторингу, зазначаємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)):
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Олеся Гончара, буд. 27a, код ЄДРПОУ: 01999655, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): товар за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37654 — Система магнітнорезонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом - Система магнітнорезонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (томограф магнітнорезонансний 1,5 Т) – 1 комплект.
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-11-010411-a.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 66 000 000,00 грн.
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: 66 000 000,00 грн., КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Джерело фінансування – місцевий бюджет.
6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
На підставі наявної потреби у закупівлі високоспеціалізованого медичного обладнання – томографу магнітно-резонансного 1,5 Т (далі – предмет закупівлі), Замовником заплановано процедуру закупівлі та затверджено річний план № UA-P-2023-05-11-004950-a.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275, а саме – методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни та товар, що є предметом закупівлі.
Так, Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії, рекламі, прайс-листах та направлено запити на отримання цінових пропозицій постачальникам товару з необхідними медико-технічними характеристиками. У відповідь отримано дві комерційні пропозиції. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель Prozorro та враховано закупівельні ціни минулих періодів інших замовників.
Таким чином, на підставі отриманих цінових (комерційних) пропозицій, наявної інформації у відкритому доступі у мережі інтернет та в електронній системі закупівель Prozorro, затверджено очікувану вартість предмета закупівлі у розмірі 66 000 000,00 грн.
7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено керуючись потребами Замовника, з урахуванням специфіки застосовуваних методик діагностики стану організму пацієнта за допомогою магнітно резонансного томографу.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до заявки лікарів профільного відділення, які безпосередньо використовують магнітно резонансний томограф, у зв’язку з чим саме ними визначено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, необхідні для надання якісної високоспеціалізованої медичної допомоги.
З повагою,
Уповноважена особа Ганна ШЕРСТЮК